| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | start navijakem 21. 2. 2002 / 17:47 | sail man |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: start navijakem 21. 2. 2002 / 17:47 | sail man |
| ![](img/nic.gif) | ten odkaz se mi nejak nevydaril ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: start navijakem 22. 2. 2002 / 08:23 | Koch |
| ![](img/nic.gif) | Ono totiž záleží na tom, jak u kterého letadla. Musel jsem dát na svůj web opravedené modely VT116 a VS010, protože FS2002 umístí letadla na dráze trochu jinak jak FS2000. Zkuste to na mém VT116 s patchem pro fs2002, tam by to už mělo fungovat dobře. Jinak pro L13, ASW15 atp. doporučuji dočasně autostart pomocí CTRL + E. To rozkmitání je dáno tím, že větroň je umístěn trošku do země a motor ho neutáhne, nikoli vet techlogií nebo vet000.gau.
Patch je na http://www.volny.cz/kochm/FS2000.htm |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: start navijakem 22. 2. 2002 / 12:12 | sail man |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
|