| | | Navigace 22. 8. 2006 / 15:55 | |
| | Jsem lama, je to tak ) Potřebuju poradit ohledně navigace. Dinamiku letu zvládám, jen ta navigace a už mě nebaví létat si jen tak. Přijímám všechny rady a odkazy jak a s čím začít. Díky moc. |
| |
|
| | | Re: Navigace 22. 8. 2006 / 15:57 | |
| | lama nejsi,jestli potřebuješ VFR navigaci tak mi napiš na mail nebo na ICQ,ale jestli jde ovšem o IFR tak to jsem malý pán |
| |
|
| | | Re: Navigace 22. 8. 2006 / 16:00 | |
| | Chtělo by to napsat něco konkrétnějšího... |
| |
|
| | | | Re: Re: Navigace 22. 8. 2006 / 16:47 | |
| | Zeptám se takhle, jakej je nejlehčí způsob navigace? Krom visuálního teda. Chtěl jsem letět z bodu A do bodu B, chtěl jsem použít autopilota, měl jsem nějakej letovej plán v kterým bylo uvedeno souřadnice (nebo jak se tomu říká) VOR. Ty jsem zadal a letadlo si v podstatě letělo, jenže mi to pak před přistáním přišlo takový nějaký nepřesný. Opravdu sorry za to že se vyjadřuju jako lama, ale opravdu jsem na začátku. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Navigace 22. 8. 2006 / 16:53 | |
| | No ono to trošičku souvisí i třeba s tipem letadla, se kterým lítáš..tzn jestli je vybaveno FMC a schopno létat například RNAV odletovky a příletovky, v opačném případě (zjednodušeně řečeno) musíš ručně ladit frekvence různých radionavigačních zařízení jakou jsou VOR NDB DME... Podle map pak nalítáváš na tyto zařízení určitým kurzem (radiálem) a to tě dovede (v lepším případě) do tvé vysněné destinace... Co se týče samotné praxe ladění a lítání pomocí přístrojů (IFR) tak je to asi na hodně dlouhý článek.... Zkus něco pohledat na netu a nebo se ozvi a něco proberem... |
| |
|
| | | Re: Navigace 22. 8. 2006 / 16:01 | |
| | Hele Lee, jestli ti jde jakš takš ajina, tak je úplně nejlepší začít s manuálem v FSce. |
| |
|
| | | | Re: Re: Navigace 22. 8. 2006 / 16:02 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: Navigace 22. 8. 2006 / 16:04 | |
| | Možná chtěl napsat Alina, že bych mu jí zavolal ke klávesnici??? |
| |
|
| | | Re: Navigace 22. 8. 2006 / 16:02 | |
| | | |
|
| | | Re: Navigace 22. 8. 2006 / 17:03 | |
| | Tomáši
určitě to někdo upřesní, ale na Vatsimu jsem jednou našel v sekci - příprava na zkoušky překrásný návod jak : zaletět VOR jak radiál a další a další věci. Bohužel jsem si to " blbec" neuložil a teď už to nikde nemohu najít |
| |
|
| | | | Re: Re: Navigace 22. 8. 2006 / 17:30 | |
| | FSku by som moc na VFR lietanie nedoporucoval...aj napriek addonom, ktore su na velmi vysokej urovni, je VFR lietanie v FSke tak trochu utopia...
Naopak, IFR lietanie je v FSke takmer identicke s IFR lietanim v realnom leteckom svete- pokial neratam ATC..
skus si v googli najst navody a hladat podla tychto klucovych slov:
- SID standard instrumental departure
- STAR standard instrumental arrival route
- VOR radial
- precision approach
- non precision approach
- holding entry
- ILS approach
- NDB approach
- VOR DME approach
- airway ifr flight
- backcourse approach
- visual appraoch under IFR
atd, atd |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Navigace 22. 8. 2006 / 18:41 | |
| | Bych netvrdil ze se VFR neda. Jen musis planovat let podle orientacnich bodu ktery mas v FSce, tzn. Celly, rybniky, kopce, hrady a podobne.. Vcera jsem letel VFR z Mostu do Mnichova Hradiste. Nadherne orientacni body: Kopce ceskeho stredohori (Milesovka, Lovos, Hazmburk), Piskovna u Lovosic, rybnik u Usteka, Novozamecky Rybnik, Machovo Jezero, Bezdez, Ralsko. Co vic si pro srovnavaci navigaci prat?
Dneska to teda bylo kapanek horsi, letel jsem Mnichovo Hradiste-Zamberk. Tam je to vyjma Trosek samy default, takze hlavne vypocty a vizualne podle letist (LKJC, LKHC, LKHK). Nic lepsiho pro VFR mezi FS a realem urcite neexistuje. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Navigace 22. 8. 2006 / 19:52 | |
| | Víš co,zalet si to VFR takhle v realu a poznáš co tím chtěl říct Prostě v FS je VFR hrozně špatnej IFR je tam super. |
| |
|
|