No, nejsem sice odborník ( narozdíl od klasiky českého filmu :... máš štěstí, na toto jsem odborník .....), ale trochu s Dash8 poletuju, takže podle mně :
1. To T1 a T2 neznamená turbína, ale Tank1 a Tank2( nádrže levá a pravá )
2. Aux - znamená, že se jedná o záložní čerpadlo (elektrické) příslušné nádrže
Dash8 má (si myslím, protože z manálu jsem to nevyčetl ) jako jiná větší turbovrtulová letadla na každý motor dvě čerpadla. První je poháněno mechanicky přímo od motoru (hlavní), druhé je elektrické (záložní-aux). Hlavní čerpadlo automaticky běží spolu s motorem, záložní čerpadlo se používá tehdy, dojde-li k poklesu tlaku v palivovém potrubí ( při poruše hlavního čerpadla ), nebo při přečerpávání paliva z jedné nádrže do druhé. To pak zapneš čerpadlo příslušející nádrži ze které chceš čerpat, otevřeš oba ventily VALVE (ty dva černé čtverečky nad oběma přepínači)a přepneš přepínač TRANSFER ( přepínač mezi černými čtverečky ) doleva, nebo doprava, podle toho, do které nádrže chceš čerpat. Pak už jenom kontroluješ na ukazatelích množství paliva jak se palivo přemísťuje z jedné nádrže do druhé.
Chtěl jsem ti poslat něco málo k DASH8 do e-mailu, ale má to 7 MB a nějak to nechce projít.
|
|