| | | Automatické přistání - GA 737 14. 3. 2003 / 18:35 | spirit |
| | Čus koumáci - nemáte náhodou s tímto modelem problémy na finále, kdy vám ztrácí výšku a nepřistane automaticky?? Jednou se mi to podařilo ve Splitu za mlhy, která by se dala krájet,jako z filmuale jenom jednou! Na Ruzyni ho k tomu nemůžu donutit a ani jinde ... sice většinou přistávám s berana v teplejch, ale co kdyby náhodou že jo |
| |
|
| | | Re: Automatické přistání - GA 737 14. 3. 2003 / 18:40 | ? |
| | Zkus se podívat na starší články. Někdo se na to už ptal. Hodně štěstí. |
| |
|
| | | | Re: Re: Automatické přistání - GA 737 14. 3. 2003 / 18:45 | |
| | Jo a jeste...uplne celej autolend jedine ma PIC767 a PIC320, v ostatnich letadlech musis prevzit rizeni ve vysce "DH" - co to znamena v anglictine jsem zapomel ale je to priblizne 200futu(60metru) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Automatické přistání - GA 737 14. 3. 2003 / 18:48 | Filip / web |
| | Jo, já jsem s tím měl problém.Myslím, že se to dá vyřešit při instalaci.Jak se tě to ptá na autopilata, tak tam zvol SOFT.Mě to pomohlo |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Automatické přistání - GA 737 14. 3. 2003 / 20:25 | |
| | To není tak docela pravda, GA737 umí bez problému přistát samo, protože má plnohodnotný autoland. Já jsem měl problém v tom, že jsem měl moc paliva a letadlo se nebylo schopno udržet na sestupové rovině. Ale od té doby, kdy jsem měl odpovídající množství paliva pro přistání, správné nastavení klapek a rychlost, tak nebyl žádný problém a v pohodě letadlo přistávalo samo. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Automatické přistání - GA 737 14. 3. 2003 / 22:44 | |
| | Pristane a zastavi se bez problemu?? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Automatické přistání - GA 737 15. 3. 2003 / 10:01 | |
| | Tak tak, před dotykem si sám stáhne motory, podrovná a pokud máš nastaven autobrake, tak sám i brzdí. Měl by sám i vysunout spoilery, ale to mi nějak blbe. Někdy je vysune a někdy ne. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automatické přistání - GA 737 15. 3. 2003 / 11:31 | |
| | Spoilery musí být před dosednutím zaarmovány (svítí zelená)a vysunou se automaticky při aktivování reverzu. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automatické přistání - GA 737 15. 3. 2003 / 11:45 | |
| | To mi právě většinou nejde. Mám je armed, ale v tak 80% se nevysunou. Stejně se mi chovají default. letadla, GA737, i A320Pro. Ale spoilery by se měly vysunovat ještě před aktivací reversu, přesně v okamžiku doteku hlavního podvozku, revers se zapíná přeci jen chvíli později. Alespoň, když sleduji někde na letišti přistání reálné 737, tak spoilery jdou nahoru dříve, než zapínají revers. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automatické přistání - GA 737 15. 3. 2003 / 12:30 | Láďa |
| | Jo to je pravda, ale nedavno jsem na LKPR videl pristavat 737 CSA a ten mel revers jeste ve vzduchu - tak 3-5 metru nad zemi. Nedokazu to posoudit, ale zda se mi to trochu nebezpecny. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automatické přistání - GA 737 15. 3. 2003 / 15:18 | |
| | Na skutečné 737 dochází k automatickému vysunutí spoilerů,jestliže jsou splněny tyto podmínky:
spoilery (speedbrake)-ARM
plynové páky - volnoběh
pravý hlavní podvozek - zatížen |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Automatické přistání - GA 737 15. 3. 2003 / 20:11 | |
| | Tak je to správně, plynové páky na volnoběh, nikoliv na revers. |
| |
|
|