| | | Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 13:30 | Michal Brodil / web |
| | Nazdar lidicky, zasejc jsem se legracne zasekl na uplne ptakovine. Je tu nekdo mi napovi jak v Microsoft Visual C++ se prevede decimalni cislo na hexadecimalni ?
Diky |
| |
|
| | | Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 13:35 | Marky Parky / web |
| | Co tim myslis "prevedl". Jako hodnotu promenne? Nebo potrebujes algoritmus prevodu cisla zapsaneho jako string hexa na string decimalne napsany v C++??
|
| |
|
| | | | Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 13:44 | Michal Brodil / web |
| | No zkusim to popsat.
Potrebuju zadat ADF frekvenci pres FSUIPC. Takze mam promennou GLfloat (nebo treba integer) do promenne char ale mam pocit, ze je ji tam potreba zapsat v hexu. Takze nejakou funkci ? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 15:05 | |
| | No porad to neni moc jasny. Cislo je v C proste cislo. To neni treba prevadet. Hexa je jen zobrazeni. Char je C++ take cislo. Jenze s mensim rozsahem.
GLfloat je co?
Napis radeji na majl. Nejlepe kousek kodu |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 15:23 | Michal Brodil / web |
| | Zkusim jeste napsat sem. Vec se ma takto.
Pokud mam deklarovanou promennou takto :
char ADFfreq[2];
A zapisu do ni ADFfreq[0] = 21; tak se me naladi do FS2002 nesmyslne cislo a ADF frekvence nekonci cislem 21
Pokud ale zapisu ve formatu ADFfreq[0] = 0x21; tak uz vse funguje a naladena frekvence opravdu konci cislem 21. Jak mam sakra treba int i zapsat do promenne ADFfreq[0] v tom pozadovanem tvaru ?
Omlouvam se, rozhodne nejsem programator a tak se nedokazi lepe prijadrit
Diky Michal
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 15:30 | |
| | Aha! Koukal jsem do dokumentace k FSUIPC.dll a uz zacinam tusit. Ty to cislo nepotrebujes prevest, ale rozdelit. Rekni mi prosim v jakem tvaru dostanes tu frekvenci, kterou potrebujes nastavit (double, float, string) a ja ti poslu fci ktera ti vrati 2 cisla. Jedno pak nastavis na offset 0x034c a druhy na 0x0356. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 15:44 | Michal Brodil / web |
| | No abych se priznal, tak k extended frekvenci na 0x0356 jsem se jeste nepropracoval. Zatim tvrdohlave zkousim pokorit nastaveni offsetu na 0x034c.
Cislo mam dokonce na tomto offsetu uz rozdelene a zapis stovek na 0x34c funguje bez problemu. Dluzno podotknout ze patrne proto, ze do cisla 9 je zapis v deci i v hexu totozny a vyssi cislo sem zapisovat nepotrebuji
Kdyz ale zapisu na 0x34d cislo treba 21 tak se nastavi nesmysl, ale kdyz to sem zapisu ve tvaru 0x21, tak je vse O.K. Takze mi jde jenom o to, jak mam zapsat cislo v pozadovanem formatu resp. v hexu.
Omluvam se za svoje barbarstvi ale postupuje ciste metodou pokus-omyl a nekdy ani vlastne nevim, co to vlastne delam
Jo tusim, ze jsem neodpovedl co je to GLfloat. Je to nejaka nesmyslna promenna pro OpenGL a nic vic o tom nevim.
Dik Michal
P.S. Ted uz mazu domu a zitra se snad dostanu k dalsim pokusum, jinak se vratim na NET az v pondeli. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? - vyreseno 13. 3. 2003 / 17:33 | |
| | Tak jsem prave Michalovi poslal fci ktera jeho problem poresi. Pokud by mel nekdo stejny problem, majlujte.
Vita |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 15:38 | |
| | GLfloat... to je float z OpenGL ) |
| |
|
| | | Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 17:29 | PavelS |
| | Ahoj Michale,
naši experti mi napsali toto ( vůbec nevím o čem je řeč ):
long strtol( const char *nptr, char **endptr, int base );
long wcstol( const wchar_t *nptr, wchar_t **endptr, int base );
... base = 16
Zdraví
Pavel Svoboda |
| |
|
| | | | Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 14. 3. 2003 / 08:01 | Michal Brodil / web |
| | Kluci diky moc za rady, jak bude chvilka zkusim doporuceni aplikovat a snad s Vasi pomoci opetovne zvitezim.
Diky, diky |
| |
|
|