| | | OpenGL x Direct3D 8. 8. 2006 / 16:25 | |
| | Cawes, chtěl jsem se Vás všech zeptat, na kterých z těchto uvedenách API pracuje FSka? Kupoval bych si grafickou kartu s OpenGL 1.5 a Pixel Shaderem 3.0 Je to dobrý, nebo potřebuju lepší OpenGL? |
| |
|
| | | Re: OpenGL x Direct3D 8. 8. 2006 / 16:41 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: OpenGL x Direct3D 8. 8. 2006 / 16:43 | |
| | Aha... Tak OK, aspon jsem o neco chytrejsi! |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: OpenGL x Direct3D 8. 8. 2006 / 16:45 | |
| | kdyby jsi cetl tak bys to vedel ) vcera jsem to tu psal asi 4x ) a tobe primo v odpovedi na dotaz jakou grafarnu si mas koupit .. ctes vubec co ti clovek odpovi? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: OpenGL x Direct3D 8. 8. 2006 / 16:53 | |
| | JO..., ale tak ja myslel, ze nejenze to pracuje na DirectX, ale treba to muze pracovat na Direct 3D neb OpenGL zaroven... Ja moc na Software nejsem..., ja jsem spis na Hardware... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: OpenGL x Direct3D 8. 8. 2006 / 16:54 | |
| | Ale to byla spis moje blbost... Melo mi to dojit.. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: OpenGL x Direct3D 8. 8. 2006 / 16:59 | |
| | Nebo je možný, že Direct3D je DirectX... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OpenGL x Direct3D 8. 8. 2006 / 19:27 | |
| | DirectX je obecny nazev pro technologie DirectSound, directsound3D, directmusic, directshow, direct3D, directplay... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OpenGL x Direct3D 8. 8. 2006 / 19:41 | |
| | Aha... Díky moc |
| |
|
|