| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 13:30 | Michal Brodil / web |
| ![](img/nic.gif) | Nazdar lidicky, zasejc jsem se legracne zasekl na uplne ptakovine. Je tu nekdo mi napovi jak v Microsoft Visual C++ se prevede decimalni cislo na hexadecimalni ?
Diky |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 13:35 | Marky Parky / web |
| ![](img/nic.gif) | Co tim myslis "prevedl". Jako hodnotu promenne? Nebo potrebujes algoritmus prevodu cisla zapsaneho jako string hexa na string decimalne napsany v C++??
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 13:44 | Michal Brodil / web |
| ![](img/nic.gif) | No zkusim to popsat.
Potrebuju zadat ADF frekvenci pres FSUIPC. Takze mam promennou GLfloat (nebo treba integer) do promenne char ale mam pocit, ze je ji tam potreba zapsat v hexu. Takze nejakou funkci ? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 15:05 | |
| ![](img/nic.gif) | No porad to neni moc jasny. Cislo je v C proste cislo. To neni treba prevadet. Hexa je jen zobrazeni. Char je C++ take cislo. Jenze s mensim rozsahem.
GLfloat je co?
Napis radeji na majl. Nejlepe kousek kodu |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 15:23 | Michal Brodil / web |
| ![](img/nic.gif) | Zkusim jeste napsat sem. Vec se ma takto.
Pokud mam deklarovanou promennou takto :
char ADFfreq[2];
A zapisu do ni ADFfreq[0] = 21; tak se me naladi do FS2002 nesmyslne cislo a ADF frekvence nekonci cislem 21
Pokud ale zapisu ve formatu ADFfreq[0] = 0x21; tak uz vse funguje a naladena frekvence opravdu konci cislem 21. Jak mam sakra treba int i zapsat do promenne ADFfreq[0] v tom pozadovanem tvaru ?
Omlouvam se, rozhodne nejsem programator a tak se nedokazi lepe prijadrit ![](images/smile/01.gif)
Diky Michal
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 15:30 | |
| ![](img/nic.gif) | Aha! Koukal jsem do dokumentace k FSUIPC.dll a uz zacinam tusit. Ty to cislo nepotrebujes prevest, ale rozdelit. Rekni mi prosim v jakem tvaru dostanes tu frekvenci, kterou potrebujes nastavit (double, float, string) a ja ti poslu fci ktera ti vrati 2 cisla. Jedno pak nastavis na offset 0x034c a druhy na 0x0356. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 15:44 | Michal Brodil / web |
| ![](img/nic.gif) | No abych se priznal, tak k extended frekvenci na 0x0356 jsem se jeste nepropracoval. Zatim tvrdohlave zkousim pokorit nastaveni offsetu na 0x034c.
Cislo mam dokonce na tomto offsetu uz rozdelene a zapis stovek na 0x34c funguje bez problemu. Dluzno podotknout ze patrne proto, ze do cisla 9 je zapis v deci i v hexu totozny a vyssi cislo sem zapisovat nepotrebuji ![](images/smile/01.gif)
Kdyz ale zapisu na 0x34d cislo treba 21 tak se nastavi nesmysl, ale kdyz to sem zapisu ve tvaru 0x21, tak je vse O.K. Takze mi jde jenom o to, jak mam zapsat cislo v pozadovanem formatu resp. v hexu.
Omluvam se za svoje barbarstvi ale postupuje ciste metodou pokus-omyl a nekdy ani vlastne nevim, co to vlastne delam ![](images/smile/02.gif)
Jo tusim, ze jsem neodpovedl co je to GLfloat. Je to nejaka nesmyslna promenna pro OpenGL a nic vic o tom nevim.
Dik Michal
P.S. Ted uz mazu domu a zitra se snad dostanu k dalsim pokusum, jinak se vratim na NET az v pondeli. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? - vyreseno 13. 3. 2003 / 17:33 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak jsem prave Michalovi poslal fci ktera jeho problem poresi. Pokud by mel nekdo stejny problem, majlujte.
Vita |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 15:38 | |
| ![](img/nic.gif) | GLfloat... to je float z OpenGL ) |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 13. 3. 2003 / 17:29 | PavelS |
| ![](img/nic.gif) | Ahoj Michale,
naši experti mi napsali toto ( vůbec nevím o čem je řeč ):
long strtol( const char *nptr, char **endptr, int base );
long wcstol( const wchar_t *nptr, wchar_t **endptr, int base );
... base = 16
Zdraví
Pavel Svoboda |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Umi nekdo tady Visual C++ ? 14. 3. 2003 / 08:01 | Michal Brodil / web |
| ![](img/nic.gif) | Kluci diky moc za rady, jak bude chvilka zkusim doporuceni aplikovat a snad s Vasi pomoci opetovne zvitezim.
Diky, diky ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
|