Situace LKPR RWY 24:
"Pilot letící jsi ty, Master je na tebe. Tah redukujeme na 55 stupňů, dráha je mokrá,stop margin 350 metrů. Rychlosti V1 124, rotace 142, V2 158.
Do 80 zastavujeme na každou závadu. já stáhnu, ty to ohlásíš na věž. V případě požáru zastavíme na dráze, nastavíš odpovídač, a proběhne nouzová evakuace.
Nad 80 jenom na Engine Failuire, Fire, Separation, nebo Unable/Unsafe to fly popřípadě Predicted Windshear.
Do V1, která je 124 je to moje nad V1 ty letíš. Do 400 ft žádná akce, po té Memory Items. Akcelerační výška je 2100ft. Engine Fail Procedure je doprava na NER stoupat 4000ft, 080 Inbound, pravé zatáčky.
Maximální přistávací váha je 54 tun, v případě neuhašeného požáru bysme sedali Overweight pravým okruhem na dráhu 24.
Na vzlet já si dám Radar, ty Terén. Engine Anti-ICE OFF.
MCP předpokládám Company Standart, Rychlosti plus 10, autopilot v 1500ft.
Any question? "
Reálný takeoff briefing u CSA, doufám že to pro představu stačí...
|
|