| | | "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 14:33 | |
| | Od 3. srpna začínají na letišti Praha Ruzyně platit nová pravidla pro využívání dráhy 31 pro lety VFR (Visual Flight Rules) letadel do maximální vzletové hmotnosti 7000 kg. Ta umožní letům VFR na dráze 31 zkrácená přistání (LDA - landing distance available - využitelná délka pro přistání bude 1600 m oproti normální délce dráhy 3250m) bez ohledu na ostatní provoz probíhající na dráze 24/06, čímž se výrazně sníží počet vyčkávání těchto přilétávajích letadel v době silnějšího provozu.
(planes.cz) |
| |
|
| | | Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 14:36 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 14:36 | |
| | taky mi to prijde takovy vachrlaty..... ale snad vedej co delaj .) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 14:57 | |
| | Pro VFR lety budou po 1600m postavený přes dráhu tanky |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 14:58 | |
| | ale to neni pro vsechny vfr jenom pro ty "lehci" .) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 14:59 | |
| | takze staci maly tanky .) . ee...to musi bejt stejne nejak osetreny... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 15:01 | |
| | hřebíky a nakonci bazenek s vodou at se v tomhle teplu trochu zchladi |
| |
|
| | | Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 15:02 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 15:09 | |
| | tak potom ano, s těmito pravidly by to mohlo být i bezpečný |
| |
|
| | | Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 16:03 | |
| | Tohle teda ještě neplatí? ...
Provoz VFR na dráhu 31 v případě RWY in USE 24/06.
Za následujících podmínek je možné vydat současně povolení k přistání popřípadě povolení ke vzlety z RWY24 a povolení přistání na dráhu 31.
Podmínky:
Na finále dráhy 31 je VFR kategorie LIGHT
Brzdný účinek na dráze 31 je DOBRÝ
Předmětná letadla dostanou informaci o provozu
http://ivaocz.virtualskies.net/forum/viewtopic.php?t=114 |
| |
|
| | | | Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 16:53 | |
| | No ta informace o provozu - to je tak trochu vtip a alibismus,protože je sice hezké "až skoro dojemné",že např kápo letadla kategorie heavy dostane info,že zleva by mu mohl - když by vše nedopadlo - trochu překážet menší stroj,ale co s tím při rozjezdu po V1 asi ten kápo udělá ????? Akorát v kabině zvedne nohy,aby nepřišel o boty a to je všechno |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 17:17 | |
| | To není přesné! Nohy nechá kde je má a poprosí letušku, aby mu donesla párátko, protože mu něco asi zůstane "mezi zuby" |
| |
|
| | | | Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 17:22 | |
| | mam pocit ze tohle je trosku jineho, to byla mistni ivao uprava. to co se chysta, je trosku "zasadnejsi" a "razantnejsi" ... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 17:29 | |
| | Já myslel, že je to podle reálu |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 17:37 | |
| | jasne.. je to mozny... ale to co ma platit od 3,8 mi v tom pripade prijde jako dalsi "level" ... pokud tohle bylo z realu, tak to mohl byt pokus nanecisto... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 17:30 | |
| | Já bych neřek, že to je jen IVAO úprava. Ve skutečnosti tě tam pustí taky. Je to v AIPu, že pokud je provoz na 06/24, tak VFR lety (výcvik) na dráhu 31. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 17:38 | |
| | no jasne.. toj e dlouho .. ale tady je dulezity ten moment, ze nyni uz ten provoz na 31 nebude povazovan za kolizni ... ( ?? ) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 17:43 | |
| | To jo. Já jen myslel, že jsi ty myslel, že doteď nemohly malý VFR letadla přistávat na jinou dráhu než byla v provozu pro velký letadla. V reálu. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 1. 8. 2006 / 18:16 | |
| | Kolizní... podle mě je kolizní vždy, když se dráhy letu obou letadel protínají, jen jde o to, že před 3.8. si mohl vydat povolení na přistání jen jednomu éru a druhý vyčkávalo/dostalo povolení na very short final. Což občas zavánělo průletama apod.
Od 3.8. dostanou povolení na přistání oba a dál je to jako bylo před tím.. Čili... oba dostanou info o provozu a tím to hasne.. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: "zkracena" draha 31 ... to zas bude na IVAO tanec .. :) 4. 8. 2006 / 14:32 | |
| | Diky Mates)Zachranil si situaci.Zacalo to tu zavanet trochu blamazi ze stran nekterych prispivajicich)ano potvrzuji je to presne tak jak rekl mates a tak jak sem napsal do postupu pro TWR.Znamena to jedine ze mohou oba dostat pristani respektive jeden pristani a druhy vzlet (rozumej vzlet z 24/06 a pristani na VFR na 31) soucasne. |
| |
|
|