V tomhle případě je jednoznačně vina na straně nekvalitní úřednické práce. A co si budeme povídat, vypořádat se s námitkami účastníků řízení nebývá až zas takový problém. Chybějící posouzení vlivu na životní prostředí svědčí o naprostém ignorantství úředníků. Ale on celkový přístup k pozemkům pod a okolo plánováné dráhy připomíná Kocourkov...
Na druhou stranu je potřeba se pozastavit nad schizofrenií národa českého - a to zejména (obyvatelé vesnic okolo Prahy prominou) obyvatel vesnic okolo Prahy. Všichni by nejradši nové silnice a dálnice, ale hlavně nesmí být přímo u nich. Chci kvalitní spojení až před barák, ale nesmí po něm jezdit ostatní, protože mě to obtěžuje. Obávám se, že kdyby byl podobný přístup praktikován i v minulosti, tak nemáme vůbec žádnou silnici ani železnici. Vzhledem k hustotě zalidnění každá dopravní stavba je za něčí stodolou... O tvrzení obyvatel v ose nekteré dráhy, jak jim na zahradu prší letecké palivo, ponechávám raději bez komentáře úplně. Dost by mě zajímalo, zda se někdy nějaká dopravní stavba zamlouvala lidem, v jejichž okolí vedla?!
|