| | | Licence 16. 7. 2006 / 11:00 | |
| | Zadr,
chtěl jsem se zeptat... Pokud bych chtěl pilotovat něco jako Beech Baron 55, 58, King Air 350, Cessna 172 Skyhawk, Cessna 182 nebo Zlín 42, 43, 143,... atd.. Musím mít na to licenci PPL, CPL a ATPL? Nebo jak to je? Nebo je třeba těch výcviků míň...
Díky |
| |
|
| | | Re: Licence 16. 7. 2006 / 11:09 | |
| | ale dost finančně nakladný a jako začatečník bost naročný |
| |
|
| | | | Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 11:10 | |
| | Mno a je to stejně nákladný, jako kdybys dělal licenci na dopravního pilota CPL? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 11:18 | |
| | Ne |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 11:20 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 11:24 | |
| | řadově do 200 000,- i mín zaleží na škole a ne čem lítáš a kolik hodin |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 11:32 | |
| | Například cena výcviku na Beechi 350 aC172 se bude lišit dost výrazně |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 11:37 | |
| | No jasně ale u nas se začíná většinou na Zlinu nebo na cesně a pak pokračuješ dalšími licencemi . |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 13:09 | |
| | To ale neznamena ze by sa nedala spravit hned PPL (aj s MEL teda) napr. na Morave... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 13:43 | |
| | chcem vidieť toho frajera, ktorý by do toho šiel, hneď ako prvé éro morava. Podľa mňa to ani nie je možné |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 13:48 | |
| | Je, potvrdené od tondeho, da sa to mj. u Air Service v Kosiciach. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 13:48 | |
| | Jo a ja by som do toho siel, len tak mat na to prachy... ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Licence 18. 7. 2006 / 01:09 | |
| | nieco ine je triedna kvalifikacia MEP(L) a nieco ine je ziskanie PPL(A) s triednou kvalifikaciou SEL(L). ked sa robi integrovany vycvik obchodakov, tak je bezne, ze nemusia byt ani PPL a skoncia s preukazom CPL(A) MEP(L) aj SEP(L) eventualne IR(A)..
ale robit PPL(A) po ktoreho skonceni mas hned MEP(L) je podla mojho skromneho nazoru nemozne, nakolko JAR-FCL1 hovori, ze ak chces byt drzitelom kvalifikacie MEP(L), musis mat odlietane minimalne 70 PICusovskych hodin na SEP(L), t.j. cca 100 HRS total..
cize PPL(A) + MEP(L) bez SEP(L) je podla mna nemozne! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Licence 18. 7. 2006 / 01:21 | |
| | No tak to už potom neviem...podľa toho čo mi bolo vysvetlené tak sa dal spraviť pilotný výcvik rovno na L200 a na tú je perdsa MEP(L) potrebný, nie? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Licence 18. 7. 2006 / 01:37 | |
| | podla sucasnych pravnych noriem to nejde! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Licence 18. 7. 2006 / 02:01 | |
| | no ide ale ako integrovaný CPL a na to je morava dobrá |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Licence 18. 7. 2006 / 02:36 | |
| | ale tak ci tak musis mat pred tou moravou nalietanych 70 PIC hodin na SEP(L)! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Licence 18. 7. 2006 / 03:20 | |
| | jo to hej, ale výsledok bude ten, že vylezie ako CPL a bude mať minimálne dve typovky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Licence 18. 7. 2006 / 12:21 | |
| | jj...na slovensku moze robit integrovany vycvik len FTO Zilinskej univerzity...a tam su spravidla typovky styri...Z-42 na okruhy a prelety / Z-142 na prelety a pristroje / Z-43 na Noc a IFR SE a L-200 ako MEP(L) a IFR ME
ja osobne ale integrovane kurzy teda vobec nemusim - nechcem rozbehnut flame |
| |
|
| | | Re: Licence 16. 7. 2006 / 12:00 | |
| | Doporučoval bych CPL aby si pokryl náklady treba prevozem lidí, jina kse asi nedoplatis |
| |
|
| | | | Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 13:08 | |
| | Zas do toho treba vrazit o hodne vic penez a ne kazdy chce mit letani jako full-time job (i kdyz ja bych to tedy bral) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 13:12 | |
| | no tak PPL a nakou cesnicínku |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 20:55 | |
| | Ono PPL v tyhle dobe je jako takovy na houby, jen tak si litat kde se ti chce zere strasny prachy. Kdyz jdes do PPL tak vetsinou pocitas s tim, ze bud skoncis "jenom" u vlekani nebo para, nebo ze teda po nejaky dobe litani (200h) si udelas CPL a pak se ti teprve oteviraji dvere... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 20:56 | |
| | Krom toho cessnicka je sice peknej, pohodlnej (az na C152) a uspornej stroj, ale i takova Z43 je oproti tomu akrobaticky ero |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 21:09 | |
| | já vím puvodne sem mu doporucoval CPL. |
| |
|
| | | Re: Licence 16. 7. 2006 / 19:31 | |
| | kdyz uz sme u tech licenci.. jednou sem hledal na netu leteckou skolu zamerenou na vrtulniky. Ale natrefil sem jen na vetrone a maly jednomotoracky... existuje u nas vubec nejake zarizeni poskytujici tento vycvik???(nepocitam vojaky a policii) |
| |
|
| | | | Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 20:22 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 20:34 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Licence 16. 7. 2006 / 20:49 | |
| | | |
|
|