| | | Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 11:24 | |
| | | |
|
| | | Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 11:35 | |
| | asi si mysleli ze budou IN
existuje nejaky pocet litajicich dopravnich letadel? bylo by zajimave spocitat na jak dlouho nam to vydrzi kdyz bude padat jedno denne |
| |
|
| | | | Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 11:54 | |
| | venku je horko co ....doporucuju doplnovat tekutiny a dodrzovat pitnej rezim |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 12:28 | |
| | A už by neměli chodit moc na sluníčko. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 12:57 | |
| | Hlavne nie na to slnko,co je v FSku |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 16:27 | |
| | no, tuhle jsem přišel k počítači že si du zalítat a najednou vidím moju ségru (20let) jak leži na stole a nad sebou drží můj LCD monitor a prej že slunko z FS opaluje líp než reál! Hlavně když jsem tam nainstaloval to zoptimalizovaný z avsimu, že prej má menší škodlivý účinky. Kvůli tomu nemůžu lítat. Ale teď je zataženo a bouřka takže ségra odlezla |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 16:30 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 16:34 | |
| | Má ale kytka jí zvadla že nemá čas ju zalívat jak se furt tady opaluje. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 16:35 | |
| | Znat tak Kachna ze mas 20r segru |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 16:37 | |
| | Nedám! Je to moje ségra ať je jí 20 nebo 100 let!!!! Navíc teď už dlouho chodí s jendím borcem, takže máte smůlu |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 16:38 | |
| | No prave, tim spis bys ji mal dat nekomu od nas, koho znas )
Stejne j nemam zajem a Kachna se soustredi v RAK takze na tom nesejde ) |
| |
|
| | | | Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 11:54 | |
| | Nevim, asi jo. Nad USA je to cca 4-5000 strojů, takže to přežiješ neboj Ale slyšel sem taky úvahy, že do 10 let se hustota leteckého provozu má zdvojnásobit a že v tom případě by to mohlo dopadnout tak, že každý den to odnese jedno éro, respektive dvě. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 12:05 | |
| | a pravdepodnost ze v nem budes zrovna ty je stejne miziva .....(navic nejcastej padaji era na pochybnych letistich a pochybnych aerolinek) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 12:24 | |
| | Přesně tak já bych s nějakou bum bác airlines neletěl. Zatím jsem letěl vždy jen s Travel servisem a vždy uplně v pohodě bez problémů. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 13:10 | |
| | jo, ja se priklanim i ke Sky Europe |
| |
|
| | | Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 12:31 | |
| | Myslím, tak před rokem sem tu četl od někoho příspěvěk, že letecké nehody chodí po trojicích. Doufám, že tohle bude první trojice, která skončí po dvojici. |
| |
|
| | | | Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 12:35 | |
| | Je to zvláštní, ale také si myslím že na tom něco je a netýká se to jen leteckých nehod,ale i jiných věcí jako jsou dopravní nehody sebevraždy atd.....většinou se stanou dvě hodně podobné věci v průběhu jednoho týdnu.Třeba někdy někdo přijde na nějaké logické vysvětlení. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 12:41 | |
| | Mozno si areolinky pozru po tych nehodach to kedy boli lietadla naposledy na kontrole. A rychlo ich poslu aby nahodov nemali problemi... Je to taka moja teoria Ale keby to bolo naozaj tak je to smutne. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 12:53 | |
| | Niekto tu vtedy tusim dal vysvetlenie cez zvyseny napor na psychiku, tym ze den predtym spadlo lietadlo tak si piloti davaju az moc pozor na niektore veci, napr. po heliose by moc pozornosti venovali pretlakovaniu a mohol by im ujst napr. problem s elektrikou... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 13:05 | |
| | Mno skoro to tak vypada.... Kdyz spadnul Helios tusim za 2 dny se zritilo nekde u kizni ameriky snad DC-8- nevim prej mu kiksli motory a bylo, take je zajimavy tuto ....# 25. října 2000 - Ruský vojenský letoun Il-18 havaroval poblíž Batumi v gruzínské Adžárii. V letadle zahynulo 86 lidí.
# 3. července 2001 - Ruské letadlo TU-154 aerolinek Vladivostokavia se zřítilo u sibiřského města Irkutsku; zahynulo všech 145 osob na palubě.
# 4. října 2001 - Letadlo Tu-154, na jehož palubě bylo 78 osob, se na trase z Tel Avivu do Novorossijsku zřítilo do Černého moře. Letadlo bylo omylem sestřeleno cvičnou raketou při ukrajinském vojenském cvičení.
# 27. července 2002 - Neštěstí při letecké přehlídce v ukrajinském Lvově, kdy se mezi tisíce diváků zřítil letoun Su-27, nepřežilo 78 z nich, což je nejhorší katastrofa provázející letecké přehlídky. Oba piloti se katapultovali a nehodu přežili.
# 24. srpna 2004 - Prakticky souběžně se zřítila dvě ruská dopravní letadla TU-134 a TU-154, která v rozmezí 40 minut startovala z letiště Domodědovo v Moskvě. Bombový útok čečenských povstalců si vyžádal dohromady 90 obětí.
# 3. května 2006 - Airbus A-320 arménských aerolinií Armavia se 113 osobami na palubě se zřítil za špatného počasí do Černého moře krátce před přistáním v Adleru u Soči; nikdo nepřežil.
# 9. července 2006 - V ruském Irkutsku havarovalo letadlo ruské společnosti S7 Airbus A-310 se dvěma stovkami lidí na palubě. Se zraněními neštěstí přežilo 54 osob, všichni ostatní asi zahynuli |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 15:49 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 15:52 | |
| | A pokud tady bylo v diskuzi neco o fotkach, je zajimave, ze na riskych strankach je pri havarii ruskeho TU-134 ilustracni foto s ceskyma imatrikulacema... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 16:24 | |
| | tak to mam jeste ctvrtou nehodu. opet A310, opet spolecnost Siberia - bort 1822 [nebo jak se jim nadava], let z turecka do moskvy. meli nalozene paxy, spousteli motory. najednou prerusili spousteni, vylozili lidi z duvodu zavady na levem motoru. po nejake dobe opravili, resp "opravili". nalozili lidi, odleteli. nad cernym morem se zavada opet dostavila, ohlasili ji cestujici co sedeli u motoru [pry divne zvuky]. kapo rozhodl ze takhle do moskvy nedoleti a tak provedli divert do simferopolu. lidi dloooouho cekali na vyreseni situace a kdyz nahradni ero byl rusky il-86 tak byli stestim bez sebe. s nim se v poradku dostali do moskvy
takze kdo vi co oni tam s motory delaji, to ze vcerejsi ero vybocilo teoreticky muze byt dano rozdilnym tahem kazdeho motoru, jinak kolem 2 hodiny moskevskeho casu byly do moskvy dopraveny oranzove pixly spolu s nejvazneji zranenymi a je spusten web s informacemi a to zde: http://www.bort778.info/ |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 16:37 | |
| | No ale to neni neoda, stejne tak jako pristani T154 v Irkutsku pac mu vypadol 1 motor
Nejak sa to paruje po letiskach ze? 2x Irkutsk 2x Simferopol ) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 16:39 | |
| | dalsi strucne info, preklad zvyse uvedeneho webu www.bort778.info
letadlo bylo A310-324, motory PW4152, melo C-check kontrolu 12.7.2005
na palube bylo 193 cestujicich a 10 clenu posadky
kapitan mel nalet 10507 hodin, nikdy nemel nehodu
druhy pilot mel nalet 9691 hodin, nikdy nemel nehodu
dale na palube byli cestujici z nemecka, ciny, polska, azerbajdzanu a beloruska
posledni kontrola A-check [po kadych 450 hodinach] byla provedena 6.6.2006 v domodedovu
den pred letem byla provedena denni kontrola a predletova priprava
posledni kapitalni servis byl proveden 12.7.2005 spolecnosti lufthansa technik ve frankfurtu
ero bylo s registraci F-OGYP a v rusku litalo na zaklade leasingove smlouvy z roku 2004. vyrobeno bylo v roce 1997, za svuj zivot nalitalo 59 860 hodin
|
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 16:45 | |
| | v seznamu vzkazu pozustalym jsem pred chvili potkal vzkaz od chlapka z pratt&whitney |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 19:28 | |
| | ve zpravach zaznela domnenka ze tomu eru, ackoliv pristalo presne, nestacila draha, dlouha 3100m. podle animace ero nevybocilo z osy drahy. pred nejakou dobou se v irkutsku rozsekal IL76 prave kvuli nevyhovujici a mozna i prilis kratke rwy. taky posekal nejake letistni stavby a shorel.
ten tu134 co shorel nasal ptaka do motoru, 3 osoby maji popaleniny,jinak v poradku, jenom z letadla nic nezbylo
celkem tedy mame 5 mimoradek behem 2 dni a cca 200 mrtvych |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 10. 7. 2006 / 19:40 | |
| | 3100m draha kratka pre A310? Aj ked bola trebars mokra tak mi to pride trochu divne. Ruzyn ma jednu drahu iba o 150m dlhsiu (druhu ma o 650, OK), Bratislava ma obe kratsie, Kosice rovnaku... a nemyslim si ze by niekomu dlzka tychto drah vadila kedze A310 sa na tychto letiskach bezne ukazuju... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 11. 7. 2006 / 19:02 | |
| | draha mokra byla, dohlednost 2500m. s takovou asi poradne nevideli kolik metru maji pred sebou, navic poslednich par set metru rwy se pohyboval ve smeru rwy ale vytoceny doprava asi o 30-40 stupnu, takze neovladatelnych 160 tun...
jinak panove... za spolecenstvi virtualnich pilotu jsem na http://bort778.info sesmolil kratkou kondolenci, myslim ze se nikdo nebude protivit [je zde http://www.bort778.info/s2.shtml pokud by nekoho zajimal text] |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 11. 7. 2006 / 21:29 | |
| | no .. vidis, at zijou rumours... ja zas cetl a slysel (v tv, ne na nove) ze nevybocil, ale jel v ose drahy a rozbil se o garaze a podobny bordel co je za koncem za drahy.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další havárie letadla 11. 7. 2006 / 21:41 | |
| | ja prave taky moc dobre nechapal proc se tu pise ze vybocil z drahy. podle ruske tv se vytocil a smykem jel az do garaze, porad v ose drahy
o garazich a stavbach se ted diskutuje jestli tam stali opravnene, kdo vydal povoleni ke stavbe a tak
jinak byla predbezne prozkoumana oranzova pixla. rikali ze obsah je v uspokojivem stavu ale ze je poskozena elektricka cast, tj cim se pripojuje. takze dekodovani bude trvat o neco vic. na vysetrovani pracuji rusti a francouzsti experti |
| |
|
| | | Re: Další havárie letadla 14. 7. 2006 / 08:07 | |
| | aby toho nebylo malo... vcera... A310, spolecnost Siberia, let Moskva-Irkutsk, linka 778
ztratili tlak v pilotni kabine. pilot byl nejspis stary frontak protoze to nejak opravili a leteli dal. nakonec bezpecne pristali na stejne rwy, kde se v nedeli rozsekal jiny "Aerobus" |
| |
|
| | | | Re: Re: Další havárie letadla 14. 7. 2006 / 08:40 | |
| | | |
|
|