JE to OK. Tohle se stává u všech proudových motorů, pokud:
- letadlo dlouho stojí
- spalovací komora je zaplavena palivem (někdo otevřel STOP kohout na sucho)
- nebo je letadlo po nějakých pracech, kdy se demontovaly motorové okruhy
(pak vlivem netěsností dojde k nahromaděni nespáleného paliva, oleje do drenážniho okruhu a po spuštění motoru je tento okruh vyfouknut ven - podtlakově, něco jako fixírka).
Podobného efektu jsme dosahovali na L-29 při dodržení metodiky spouštění: otevřít stop kohout a stisknout tlačítko spouštění. Po otevření kohoutu došlo k toku a rozprašování paliva ve spalovací komoře a vlastní zážeh probíhal cca po 10 sekundách,takže paliva tam v té hobě bylo již požehnaně. Pak si technici dělali legrácky, že přidělali na delfína forsáž...
Tojen tak pro spestření. Jinak u B737 je to uplně to samé, i na airliners.net je podobných foto několik.
Hezký večer.
Š.
|
|