| | | ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 09:27 | |
| | | |
|
| | | Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 09:45 | |
| | To Ti teda rozumím
Tyhle dvě bandasky v podvěsu měli tehdá přidělat na L-200 a byl by to fičák, jestli mi rozumíš. |
| |
|
| | | | Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 09:50 | |
| | ficak by to beze sporu byl, jen aby neodstartovali pouze motory |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 10:41 | |
| | apropo to tam asi nema original motory ze? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 10:52 | |
| | original motory pouzivali nejakou manganovou nebo nejakou takovou divnou smes ktera nebyla prilis stabilni a obcas pravidelne jim to bouchalo a taky to za erem nechavalo tmavou stopu. takze tohle asi bude mit nove motorky |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 11:35 | |
| | Serži mohu se na něco zeptat?Jak je možný že voják má takový zajem o letectví,to klobouk dolu,to jsem ještě nevidělJak dlouho do toho děláš? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 12:55 | |
| | zacalo me to zajimat cca v roce 98, ted asi 2,5 roku na IVAO
a vojak ma zajem protoze "vojak" neni zivocisny druh ale porad clovek |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 11:38 | |
| | ooo niekto tu lieta aj forgotten battlesto nic sak aj ja |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 12:52 | |
| | hihi, no to vis. v techto kruzich se zrejme schazeji podivni lide podobneho razeni: tj MSFS, IL-2 FB/AEP/PF, Silent Hunter, Lock On atd atd
perlicka: IL-2 litam jako "guma.cz" |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 11:51 | |
| | Používají na tom motory General Electric J85 (T-38, F-5E Tiger).
Pěknej článek o tom jak a proč tohle éro vzniklo je v L+K 6/2006 |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 13:19 | |
| | A doplním že omezený na cca 80%, aby to nebylo přemotorovaný ... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 14:03 | |
| | Kdyby je tam nenamontovali celý, tak mohli něco ušetřit na váze |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 14:24 | |
| | Ušetřili - původní motory jsou skoro čtyři metry dlouhé a váží každý kolem 750kg. Nové jsou alespoň poloviční a váží kolem 150 . |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 14:29 | |
| | A jak by museli potom omezovat výkon, kdyby tam nedali žádnej ??? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 14:33 | |
| | museli by si z migu pujcit brzdici padak, jinak by jiste prekonali druhou kosmickou a kdo by je pak lovil |
| |
|
| | | | Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 12:01 | |
| | RULEEEZ!
tady to je taky pěkný, jsou k tomu i vysvětlující řeči (bohužel v messerschmidtštine) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu-oprava 27. 6. 2006 / 12:19 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 12:58 | |
| | ty teda umis vymyslet slovo - messerschmidtština
nemuzu si pomoct ale pri bocnim pohledu mi to strasne pripomina Fw-190 rady D
a tricitka v cumaku by mu taky slusela |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 13:03 | |
| | mě by dneska slušela i třicítka po boku |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 13:07 | |
| | me tak ruska 23ka nebo i mezinarodni dvacitka
pak tu mame ruskou 37ku a 45ku
pro lehce uchylne osoby 13ku, takze se hlaste |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 13:11 | |
| | No tak ta 13 by sedela Makovi - ani by nemusel byt lehce uchylny ) jestli mi tedy rozumíš, kamaráde. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 13:17 | |
| | porad pouzivani 13ek a zneuzivani 13ek je trestne, jestli mi rozumis |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 13:19 | |
| | nj ale Mako ako 12 nieje trestno-pravne zodpovedny ;o) |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 14:02 | |
| | Si troufáš tady napsat, že Mako je nezodpovědný ??? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 14:17 | |
| | Nepíšem že je nezodpovedný, píšem, že nie je zodpovedný, to je trochu rozdiel, ak mi rozumieš, Ivánku, kamaráde. ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 14:45 | |
| | medvěd se mi pokloní, ale bude to Fabo, kdo ohne hřbet (Ivánku!) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 14:46 | |
| | Jaksi ti nerozumim, Ivaáku, kamaráde |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 17:10 | |
| | Mrazík, ty trumpeto, máš mezery v pohádkách...... |
| |
|
| | | | Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 12:15 | |
| | | |
|
| | | Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 13:10 | |
| | Pred AP LKPD 06' se volalo do Nemecka jak to vypada s tou slibovanou FW190, pilot co s ni mel prilitnout ale zalitaval tu 262ku aby mohla na ILA do Berlina. Pak jeste vzniknul dotaz jestli by teda nahodou nemohla prilitnout ta 262ka, ale to ze "zahadnych" duvodu nevyslo
Ale byl by to obrovskej tahak, co? |
| |
|
| | | Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 13:39 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 14:50 | |
| | Nadčasové... přesně vyjádřeno!
IMHO - když se člověk odmyslí od souvislostí druhé světové války, tak ausgerechnet Me-262 je prostě BOMBA! To, že nebyly k dispozici slušné motory (jako mají ty repliky teď) je prostě fakt historie, o tom nemá smysl spekulovat. Ale ten drak - ten je skutečně nadčasovej - to by byl vývoj - kdyby to ovšem nebylo všechno tak jak to bylo (a nakonec jsem rád, že už na straně Me-262 nebyla síla a prostředky nic dál vyvíjet, protože bych sem pak možná ani nic nepsal, protože mí rodiče by v lepším případě skončili někde za Uralem....) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 15:49 | |
| | Slušné motory konstrukčně dostupné byly. Přímo JUMO 004 měl u prvních kusů životnost ve stovkách hodin. Z důvodu nedostatku surovin a jejich "prioritizaci" pro ponorky a další zbraně se motory stavěly s použitím pouze cca 1/3 kvalitních slitin a i v horším zpracování, hlavně u listů turbíny. (viz stránky projektu). Z tohoto důvodu byly motory konstruovány na rychlou výměnu. V kontex životnosti bojvého prostředku ve válce to asi nebyl zas až takový problém. Kdyby to teda nebouchalo přímo ve vzduchu |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 16:36 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 16:45 | |
| | a pak amisi budou machrovat s designem B2 a F117 |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 16:54 | |
| | Je fakt, že celá WWII německá válečná mašinérie paradoxně posunula vývoj nejen letectví o pořádný kus... Viz. V1, V2 atd. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 17:11 | |
| | obecne plati ze velky rozmach technologii a vyvoje zpusobuji prave valky. jinak nemecka armada byla prvni ktera do svych rad zavedla maskovaci uniformy |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 17:33 | |
| | Vr... )
sorry ale nemohol som si to odpustit P |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 17:40 | |
| | jsem čekal, kdy to sem někdo lupne |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 19:15 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 19:58 | |
| | Náááhodou od našeho Pana doktora já čtu všecko, aby´s věděl. Teda - aspoň snažím se. Ten pán totiž podle mě leccos zná a umí o tom perfekt psát. Navíc jako správný kuma (korektor unáhlených myšlenkových anomálií) patří mezi mé osobní VIPs. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu 27. 6. 2006 / 20:33 | |
| | Se červenám, jdu se vydýchat a chvíli užitečně pracovat. Páč takovouhle chválu si na každý pád nezasloužím. Ale dík, fakt |
| |
|
|