| | | 27.6.2006 + LKPR + C2 26. 6. 2006 / 22:18 | |
| | jak je patrne z nazvu prispevku, zitra od 2000 LOC (+/- autobus) bude probihat prakticka cast zkousky na C2. vsichni jste zvani |
| |
|
| | | Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 26. 6. 2006 / 22:27 | |
| | +/- Karosa, nebo Ikarus..?.) |
| |
|
| | | | Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 26. 6. 2006 / 22:38 | |
| | Prej Neoplan Jinak já se snad zučastnim! Ale asi si semnou jakožto s VFR moc nepokecáš! |
| |
|
| | | | Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 26. 6. 2006 / 22:48 | |
| | momentalne neni jiste ktery vyrobce vyhraje tendr ale za stranu zelenych mame navrh na letajici mikrobus |
| |
|
| | | Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 26. 6. 2006 / 23:54 | |
| | Ahojte,
Zaroven si Vas dovolim pozvat na C1 skusku ktora sa bude konat v rovnaky cas na Bratislavskom letisku LZIB (27.6.2006 20:00 LOC)
Pepe |
| |
|
| | | | Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 27. 6. 2006 / 20:03 | |
| | Tak to je jasné ATR LZIB->LKPR a je to
|
| |
|
| | | | Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 27. 6. 2006 / 21:42 | |
| | Tak...dve skúšky v našich krásnych FIRoch a hneď je tej prevádzky aspoň trošku viac..
Autor screenov z C2ky môj bráška a váš snáď nový CZ-AWM v jednej osobe...)) |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 27. 6. 2006 / 22:01 | |
| | A zmatek v LKAA FIR. Sry těm, u kterých to nebylo úplně košer. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 27. 6. 2006 / 22:53 | |
| | zmatek byl i na APP, nakonec to dopadlo tak ze jedna cast sluchatek je v jednom rohu mistnosti a druha v opacnem. tak treba priste, az si koupim vojakuvzdorne sluchatka |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 27. 6. 2006 / 22:33 | |
| | Provozu sice bylo asi dost, ale škoda jen, že nás z Bratislavi nepouštěl věžník nijak svižně do Prahy, mohl to být větší trafik na APP. Já tam třeba skejsnul skro tři čtvrtě hodiny. Ale i to se v reálu stává, takže .... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 27. 6. 2006 / 22:52 | |
| | Stává se... to je pravda.
Přikládám důkaz toho, jak se český a slovenský FIR dneska dokázal vyrovnat Evropě!
Prostě paráda.
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 28. 6. 2006 / 07:43 | |
| | To hej pravda. Ale mna skoro slak trafil ked som cakal na povolenie 1 hodinu. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 28. 6. 2006 / 08:37 | |
| | Asi hlupa otazka, ale co znamena to C1 a C2 ?? .....nieco s online lietanim??....bohuzial ja som stale offlineista ...asi jediny na tomto fore |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 28. 6. 2006 / 08:40 | |
| | Hej je to pri online lietanie. A je to urcita hodnost riadcieho. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 28. 6. 2006 / 08:42 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 28. 6. 2006 / 10:00 | |
| | Neboj, nas neletajicich online je tu taky hodne Letat offline rozhodne neni duvod k pocitu menecennosti |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 28. 6. 2006 / 09:42 | |
| | Když tak na to koukám, asi ukamenuju nového poskytovatele internetu. Já se tak těšil a ten darebák si odjel na dovolenou, což znamená ještě minimálně týden bez internetu (. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 1. 7. 2006 / 14:06 | |
| | Kapacita bratislavskeho letiska bola mierne prekrocena a to sa veru v reale nestava chlapci |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 1. 7. 2006 / 14:11 | |
| | jj, pristanie tak v intervaloch do 5 min v rade asi 5-7 lietadiel je fakt vzacnost. ) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 1. 7. 2006 / 14:36 | |
| | Ale no.. to se mi nechce věřit, že by byla kapacita letiště překročená.. Kolik pohybů max. může Blava zvládnout v reálu..? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 1. 7. 2006 / 14:44 | |
| | No nie nutne vtedy bola kapacita prekrocena... len ze to tak ani v reale nebyva ) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 1. 7. 2006 / 19:23 | |
| | Tak z priameho zdroja, je to okolo 200 pohybov denne..)) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 2. 7. 2006 / 17:27 | |
| | Tak když to rozpočítáme, tak myslím, že tolik pohybů, tam zase zkoušenej neměl.. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 1. 7. 2006 / 16:02 | |
| | No hej som zvedavy kedy sa ukazu 3x B747 v reali na LZIB a este budu behom 1 hodiny zlietat vsetky. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 1. 7. 2006 / 16:08 | |
| | No dělali jsme co jsme mohli ,když vemu i tu výcvikovku s nevysunutým podvozkem L39,tak to bylo celkem slušné |
| |
|
| | | | Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 28. 6. 2006 / 14:10 | |
| | A inak, ako dopadli nasi kamarádi skúšaní ATC? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 28. 6. 2006 / 14:22 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 28. 6. 2006 / 14:49 | |
| | No jo, to ma nenapadlo,
ale čo skúška v LZIB, to sa tam predsalen asi nedozviem tak skoro ako tu ) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 28. 6. 2006 / 14:57 | |
| | Máme tam i zahraniční sekci Zkus se tam zeptat |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 27.6.2006 + LKPR + C2 + C1 LZIB 28. 6. 2006 / 15:06 | |
| | co já vím, tak máme na slovensku nového C1 |
| |
|
|