Jo jo - tričko mně udělalo velkou radost.S tím provozem nad Emiráty - no oni měli nedávno velký event a podle jmen řídících jsem je začal podezřívat,že si půjčují lidi z Evropy hlavně z Francie.Na druhou stranu to trochu "rozhodili" s tou "bezILSovou rwy 30R",když měli 30L volnou a pak začal zmatek s křižováním rwy.Je pravda to ,co po akci řekl Mates - to o té nové frazeologii,kterou dal na stránky české divize.Ona totiž v mnoha případech urychluje rozhovor mezi ATC a piloty a toho bylo zrovna v Cairo zapotřebí jako sůl.O té změně SQ kódů nemá cenu psát,to se stává,když se narychlo vytváří nové posty řídících a oni si ty původní kódy mezi sebou nepředají.No a na závěr ta naše stará známá bolístka a tou je to nešťastné si skákání do hlášení.Podle mojí čistě osobní logiky ( nemusí to být pravda ve skuteřnosti!) řadím důležitost hlášení: mašina,která se usadila v ILS a chce přistát,pak mašina,která už pojíždí a nebo je už na vyčkávacím bodu,dále mašina,která je po vytlačení a žádá taxi a na závěr mašina,která žádá letové povolení.Nic se nestane,když poslední jmenovaná počká až ATC vydá příkazy těm " kteří už jsou v nějaké akci".
Jinak se mi akce moc líbila a bylo vidět,že byť s různě výkonnými stroji - když to piloti umí ( výška letu pro nejlepší rychlost letu ) tak jsme dorazili bez velkých rozestupů |
|