| | | Rada co to znamená DH 17. 6. 2006 / 14:00 | |
| | Ahoj všeci potřebuji poradit. Setkal jsem se se skratkou u A310SSW a Dash-8PSS. Byl by tak někdo hodný a popsal mi na co přesně se to používá. Už jsem vypozoroval že to mám vlyv na landing ale nevým co tam nastavyt nebo podle čeho se řídit. Děkuji moc. |
| |
|
| | | Re: Rada co to znamená DH 17. 6. 2006 / 14:06 | |
| | Styď se... tolik chyb v pár větách.. Copak jsi měl za znánku z ČJ.. |
| |
|
| | | Re: Rada co to znamená DH 17. 6. 2006 / 14:08 | |
| | je to decision height - vyska nad prahem drahy, v ktere, pokud nemas vizualni kontakt s drahou (svetla), zahajis nezdarene priblizeni |
| |
|
| | | | Re: Re: Rada co to znamená DH 17. 6. 2006 / 14:13 | |
| | Díky takže pokud jsem to pochopil dobře bych tam nastavyl kdybych šel do LKPR na rwy24 tal bych tam dal 1390ft?
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 17. 6. 2006 / 14:15 | |
| | Ne, záleží na CAT RWY. A nenastvuje se výška nad mořem, ale nad RWY. CAT I/II 200ft, CAT III 100ft, CAT IIIb nemá stanovenou DH tušim |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 17. 6. 2006 / 14:17 | |
| | Díky už jsem to pochopyl. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 17. 6. 2006 / 14:17 | |
| | no ak si to správne pamätám ešte by si tam mal pripočítať obmedzenie na kategóriu lietadla a obmedzenie prevádzkovateľa |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 17. 6. 2006 / 14:17 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 17. 6. 2006 / 14:37 | |
| | no to zalezi co zadavas... jestli DH (to je nad prahem) a nebo DA (to je nad morem), a hodnoty mas i primo na approach mape |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 17. 6. 2006 / 21:53 | |
| | Ano, tyto hodnoty jsou uvedeny v Jeppessen mapach. Ale v AIPu neni primo DA(H), ale jenom OCA/OCH, kde pro categorii stroje D je to pro CAT I 161ft, CAT II 85. Co tedy znamena zkratka OCA/OCH a kde se v AIPu da vycist primo DH? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 17. 6. 2006 / 22:09 | |
| | OCA-obstacle clearence altitude
OCH-obstacle clearence height
aspoň myslím |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 17. 6. 2006 / 22:14 | |
| | Myslim, že DH/DA je dáno pro každou určitou CAT |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 17. 6. 2006 / 22:49 | |
| | Ano, to je samozrejme, nad timto se nepozastavuji, jde mi jen o to, kde je v AIP mapkach zaznaceno DH, to si mam teda k OCA pricist 30ft nebo jak? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 17. 6. 2006 / 22:54 | |
| | To netušim, používej Jeppiky a máš po starostech. Ale není těžky si zapamatovat pro CAT I/II 200ft a pro III 100ft |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 17. 6. 2006 / 22:59 | |
| | ja to riešim tak, že si k OCA/OCH pripočítam obmdzenie pre kat. lietadla a to je moja výška |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 20:45 | |
| | Je to tak, že v AIPU jsou uvedena SLPM (Státní letištní provozní minima) pro každou kategorii letounu, pro každý typ přiblížení a rovněž pro každý světelný dráhový systém - AIP AD 1.1-9. Zde je například uvedeno, že pro kategorii letadla "A" a dráhovém osvětlovacím systému "CAT I" a při přímém přiblížení "ILS CAT I" potřebujete 500 m RVR a DH je 200ft. Jestliže je tedy v AIP přibližovací mapce napsáno OCH nižší (méně než 200 ft) platí pro nás DH 200 ft . Jestli je ale OCH vyšší než DH (tedy více než 200ft) pak je pro nás závazná OCH - nesmíme ji proklesat. Pak tedy máme výšku rozhodnutí výše než 200 ft přestože ostatní podmínky pro CAT I jsou splněny, ale pravděpodobně jsou tam nějaké překážky, které nám nedovolí sklesat níž. Tohle všechno u JEPPIKA odpadá, tam je to vše uvedeno. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 20:57 | |
| | Jo, ještě - možná jsem dal špatný příklad. Tohle se spíš používá u MDA - čili nepřesného přiblížení (VOR DME, NDB DME atd). Tam se to stává častěji, že je OCA (OCH) vyšší než MDA. U ILS je díky ochranným zónám skoro vždycky OCH pod DH. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 23:41 | |
| | Ufuf, máš v tom nějak zmatek - OCH nikdy nemůže být větší než MDH a OCA než MDA. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 07:24 | |
| | Ale notak Marky, nechytej mě za slovo, ale je fakt, že jsem se asi špatně vyjádřil . Bylo to myšleno tak, že v tabulce SLPM je MDA pro nepřesné přiblížení 250 ft. A v případě, že je OCA vyšší (než MDA uvedené v té tabulce) pak je MDA=OCA. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 08:12 | |
| | Není to proto, že se může sedat za totální hmly? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 14:13 | |
| | CAT IIIb je fakt sadanie bez akéhokoľvek vizuálneho kontaktu - je to povolené v lietadlach, ktoré maju 3 počítače (744,763), pričom napr. v 737 je povolený len CAT IIIa (ktorý má ak sa nemýlim DH 50ft - ale je možné že to máme len proste z iných zdrojov) keďže má len 2 PC. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 14:25 | |
| | Podle knihy ATM - " přiblížení III. kategorie:
Přiblížení III. kategorie se dále dělí podle následujících kritérií:
Kategorie III.A - výška rozhodnutí DH - ne nižší než 50 ft, dráhová dohlednost RVR - ne menší než 200 ft.
Kategorie III.B - výška rozhodnutí DH - menší než 50ft nebo není stanovena vůbec, dráhová dohlednost RVR - ne menší než 75 ft.
Kategorie III.C - výška rozhodnutí DH - není stanovena, dráhová dohlednost RVR - bez limitu.
Letadlo musí být vybaveno autopilotem schopným automatického přistání a automatem tahu. Pro kategorii III.B a III.C musí autopilot poskytovat vedení při dojezdu po přistání. pro přiblížení II. a III. kategorie může být použito ařízení ILS nebo MLS. "
konec citace, snad to něco osvětluje a není to mimo mísu... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 16:47 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 18:07 | |
| | Na té tabulce mě zaráží jen to, že výška je udávána ve ft, což je v letectví normální, ale ta RVR najednou v metrech? Trochu divný ne? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 18:12 | |
| | co je na tom divnyho? v metaru mas taky viditelnost v metrech a ne v necem jinym |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 18:54 | |
| | Protože 200 m není rovno 200 ft a myslím si, že v tom už je docela rozdíl a teď nevím, čemu věřit... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 18:57 | |
| | co jaky feety? RVR neni vyska ale vzdalenost (horizontalne) .. takze je v metrech ..
stejne jako viditelnost v METARu ... ta je taky v metech
priznam se ze vubec nechapu co se Ti na tom nelibi .. a jakych 200 feet -- a 200 metru? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 19:00 | |
| | No protože v knize ATM je ta RVR 200 ft a a na stránkách IVAa je 200m, tak by mě právě jen zajímalo, proč to tak je, jestli to je pouze překlep nebo tak něco, ale jak to tak v té knize projíždím, tak to bude asi překlep... Tak bych to viděl na konec threadu... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 19:07 | |
| | No .. ne tak uplne ) ono zalezi na tom, kde lezi to letistže... v evrope se bezne udava RVR v metrech , zatimco napr. v USA je v stovkach Feetu ..
takze pokud mas nejaky US chart, tak tam najdes (napr. ) RVR 24 - coz znaci RVR 2400 fítu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 19:10 | |
| | mno .. a nekdy jsou uvedeny hodnoty ve statue miles tak si vyber .. ale pokud jsme v evrope tak jsou to metry |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 19:39 | |
| | Děkuji za osvětlení |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 23:23 | |
| | helejte, odkud se pocita tech 50 ft?
a) je to vyska nejnizsiho bodu letadla (pneumatika)
b) vyska ve ktere sedi pilot?
nejak mi to nesedi, paklize by to bylo podle a) pak se muze stat, ze v pripade huste prizemni mlhy letadla s pilotem ktery sedi extremne vysoko (napr.747) nebudou moci pristat, zatimco male plechovky se do techto minim vejdou
v pripade b) pak uz musi jit u 747 kapitan po schudkach |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 23:31 | |
| | Tak schválně, kde myslíš, že mají umístěný sondy na statický tlak? Napovím, určitě je nemají na podvozku a ani ne u pilota... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 10:49 | |
| | Prave proto se ptam, protoze nevim. Kdyz mas takovy prehled, napovez i dale.
1. Je cidlo statickeho tlaku ve stejne vysce jako u radiovyskomer?
2. Nemyslis, ze muze byt kalibrace cidel výškoměrů provedena na nejnizsi bod letounu, pripadne na vysku kde sedi pilot, nebo na jakoukoli jinou referencni hodnotu, a je uplne jedno kde jsou umistena cidla?
3. Vracim se k puvodnimu dotazu. Vi nedko presne kam jsou kalibrovany vyskomery?
Porad mi jako nepravdepodobnejsi pripada jako pneumatika podvozku.... jakmile pojizdim, musim mit 0 ne? Jestli tomu tak je, pak bod rozhodnuti je li urcen na 50ft u velke plechovky dela pilot z vysky temer dvojnasobne, 15m vyska podvozku nad RWY + 15m vyska pohledu pilota od urovne pneumatiky.
Je to tak? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 23:35 | |
| | A ještě něco, co takhle radiovýškoměr? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 16:13 | |
| | fabo, CAT IIIc je pristatie bez vonkajsej orientacie.. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 17:50 | |
| | V tom prípde sa ospravedlňujem, moja chyba. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 22:30 | |
| | Tak ted jedna otazecka: sednuti bez jakehokoliv vizualniho kontaktu = autoland (pokud to tedy nechame letet AP). Pokud ovsem je na tento typ priblizeni potreba 3xAP, jaktoze potom 737, ktera ma AP jen 2x, ma autoland? |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 22:35 | |
| | Mno .. na autoland muzes pristavat i kdyz je krasne vsude videt |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 08:29 | |
| | Jo, pravda, to s tou viditelnosti mne nenapadlo
Nicmene otazka zustava nezodpovezena - pokud je na autoland potreba tri jednotek AP a 737 ma jen 2, jak muze byt certifikovana na CAT IIIC? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 11:06 | |
| | pockej .. vzdyt uz tu bylo napsano, ze 737 nema certifikaci na IIIc |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 11:50 | |
| | No, a pokud to dobre chapu, tak autoland muze byt provedeny pouze tedy, pokud je letadlo i ILS certifikovano na CAT IIIc, tudiz jakto, ze 737 ma autoland??? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 12:02 | |
| | Autoland teoreticky může mít letadlo s jedním AP, ale certifikaci na používání autolandu za nulové viditelnosti CAT IIIc dostane jen to letadlo, které splňuje veškeré podmínky ICAO... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 12:24 | |
| | Tak tohle prave nechapu, omlouvam se, ale asi sem tupej.
Jaky je teda rozdil, mezi pouzivanim autolandu za nulove viditelnosti a za CAVOKu. Letadlu je to prece sumafuk jestli je mlha nebo nebo ne, proste ma autoland a pristane.
A za dalsi, proc by teda mela 737 autoland bez certifikace, tim padem by ho neslo vyuzivat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 13:47 | |
| | Letadlu jo, ale ne tomu pajlotovi, kterej kouká, že mu při autolandu s 1 AP sedá éro o 200m vedle dráhyx. Tak do toho hrábne a opraví to. Ale na autoland v mlze to pochopitelně nestačí, takže 737 autoland má a může ho použít za dohlednosti země odpovídající jeho kategorii (IIIb, nemýlím-li se). Sorry, mně to přijde celkem logický... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 18:09 | |
| | Ok, diky za osvetleni, uz to zacinam chapat |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 23:40 | |
| | Krom několika dalších, jeden velmi vtipný důvod - autoland ti sám přistane, ale nevyjede z dráhy, potřebuješ teda aspoň něco vidět, aby ses z té dráhy dostal |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 08:05 | |
| | a z duvodu prevence gumovateni nektere spolecnosti zakazuji pilotum pouzivat autoland kdyz jde pristat jinak |
| |
|
| | | Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 23:17 | |
| | Mohu se zeptat jak můžeš létat když nevíš co je to DH?Nic proti tobě Romane,ale tohle by měl vědět každej pilot,kterej létá,to je jako kdybys nevěděl co je to ILS. No jo no,ale tak vlastně ty létáš v té BHA co nemají žadná stanovená pravidla a létaj si jenom tak pro srandu,tak to tě pak omlouva... |
| |
|
| | | | Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 23:30 | |
| | Hele, Stepane.. nechces jit do haje a svy komplexy z BHA si resit nekde jinde? tohle sem nepatri .. nebo Ti zase ruplo v palici? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 23:41 | |
| | Neruplo mi v palici Tomáši,ale zdá se mi divné,když pilot tak významné společnosti neví co je to DH.Ja teda myslel,že je to celkem základ. No nic no,ale třeba u BHA jednou nějakej ten výcvik kde mu to aspoň někdo vysvětlí to DH aby to nemusel řešit takhle bude. Nevim no,ale je to celkem ostuda ne pro tu spolkečnost?Ale tak třeba ne,ja tu bohemii moc neznám, tak třeba tam je normální, že piloti nevědí co je to DH, to se stává ne?To přeci k létání vůbec neni potřeba nebo jo?? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 23:44 | |
| | Hele, Stepane- to ti nestacil ten velmi durazny sprdunk od Borka na diskusi AVP? ty si nedas pokoj .. ale piloti AVP ti asi moc nepodekuji, protoze pochybuji ze jsou ostatni piloti AVP takovy netolerantni nafoukanci jako ty.... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 16:18 | |
| | Jaky AVP?Ja k AVP vůbec nepatřim?co to plácáš ja+AVP to trochu nejde do hromady,ja za ně nelétám |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 21:17 | |
| | no neletas )) odesel si od nich ... a kdyby jsi neodesel, tak by te s gustem vykopli. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 18. 6. 2006 / 23:53 | |
| | panacku, a co takova zakladni vec jako frazeologie? ta asi taky neni pro litani prilis potrebna protoze jsem si nevsiml ze bys ji dokonale ovladal |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 00:00 | |
| | myslim, ze Stepan si to ted hodne zavaril ... na ivao mu asi bude od ted umyta hlava za kazdy drobny prohresek, ktereho se dopusti ...
tenhle thread uz nema smysl dal rozvadet.. jenomzbytecny flame |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 16:26 | |
| | Coapk říkám špatně?Zatím mě za mojí frazeo v realu nikdo nezjebal, dokonce ani na simu...Ale co tak zase někdo létá FS jenom kvuli hodinám celý dny a spí u toho co. To taky neni moc reál...A prosim tě od kdy má ČSA 744??To jsem ještě neviděl.A už vůbec jsem neviděl,že s ní létají do San Franciska. No jo no,někdo to má radši unreal,ale myslim si,že to FS už je unreal dost. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 16:37 | |
| | No to jsou ti co závydí dlouhé tratě. A si piš že tady nejsou žádni lidi co lítaj na hodiny aji když lítaj dlouhé tratě ze své zkušenosti vým že trat kolem 5000nm je zábavnější a výc si ji užiješt než LFPG-LKPR. tím to končím zdar |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 20:46 | |
| | Achjo, chápu, že se ti v životě přihodilo lecos špatnýho, ale vylejvat by jsis to mohl někde jinde. Ať se snažím, jak se snažím, tak tě nějak nemohu chápat. Pokud by mělo být IVAO to, co si asi myslíš, že by mělo být, tak bychom asi měli vzít letové řády a lítat jen podle nich. Očividě jsi nepochopil o čem sítě jako IVAO a VATSIM jsou a je mi to líto. Virtuální svět je o tom, že se chce tomu reálnému podobat především ve svých pravidlech a ne zcela ve všem (použivaná letadla linky apod.). Už jen z množství lidí a jejich času vyplývá, že to prostě ani ení možný a nikdo to ani nechce (pokud vím). |
| |
|
| | | Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 08:07 | |
| | k tomu příspěvku co jsi už vymazal.
souhlasím s tebou, je to jen hra a zajímavý způsob vzdělávání. pokud se tady chce někdo do někoho navážat a urážet, tak ať si to klidně dělá, svědčí to jen o jeho charakteru. když se mu ty příspěvky nelíbí, ať je nečte. nenech se znechutit a klidně se ptej dál, i kdyby to měl být sebemenší pitomost. já to taky tak dělám. od toho jsou diskuzní fora.
|
| |
|
| | | | Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 13:20 | |
| | Dáky že že si to alespon někdo přečetl než jsem to vymazal. Ale je to pravda je to jen hra a fora jsou na to aby tě poradili když jseš v koncích. Ale pro příště bych byl rád kdyby si lidi v tomto stromu vybírali jiné lidi u kterých si pokecaj na jejich učet na jiné jméno společnosti. Docela se mě to dotko Štěpáne S. příště si neber moje jméno do huby. A navýc pokud někdo chce mět nějakou "drezuru" tak jsou i jiné aerolinie než BHA třeba CSAV atd... Nevým co ti teda BHA udělal ale to je mi jendo. Já jsem se tam přihlásil protože mám rát když si mohu letět kam chcio a kdy chci a nikdo mě neotravuje s nějakými treningy atd.. a abys mel spestření tak jsou tam někdy i akce. A jestli tě Štěpáne vadí že se tady na periskopuptám tak to napiš na plnou hubu a já teda přestanu lítat a odejdu na VATSI jestli budeš spokojen. Jo a ještě jedno tu zprávu co jsi dal na icq to beru ale toto co jsi napsal je na mě moc. Mějte se aho. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 13:56 | |
| | V klídku, Romane! Rozhodně nenechávej lítání kvůli nějakýmu nevychovanci. Valná většina lidí tady kolem tebe jsou tví kámoši, myslím, že to je z tohohle threadu celkem přesvědčivě jasné
Jo a stran hloupých dotazů - jen se ptej (a ostatní ptejte), ony ty dotazy nejsou vždycky hloupé a většinou se taky najde někdo, kdo vám odpoví. No a pak i takoví jako jsem já se na stará kolena ledascs (na váš účet) mohou přiučit - tak jen větší kapky ! |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 16:21 | |
| | No jasný,halvně nepřestávej létat,kdybys něco potřeboval,tak ICQ na mě máš,tak ti poradim,myslím že už ses ptal hodněkrát a vždy jsem ti poradil ne, tak se ptej klidně dál,já ti to rád zodpovím,když už u té BHA ti o tom nic neřeknou a nenaučí tě to... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 16:25 | |
| | Neboj se od tebe po tomto cos udělal už nic nechcu sev v ignorovaných. A pokud budu od někoho potřebovat poradit tak 1) Napíšu přímo BHA 2) Mám kontakt na icq ze Staffu 3) Mám periskop 4) Forum na českém ivau. Takže myslím si že mám dost možností kde mě poradí. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 16:33 | |
| | A ještě pokud máš něco proti BHA tak si to piš Adamovi a nebav se na můj učet. A moc ti děkuji žes mě tu zhodil před všema lidma na ivau Ted vypadám jako tupec který nic nevý a neumí fakt jako ještě jednou díky chtěl bych tě vydět jak ty by ses zachopval a jak by ti bylo kdybych tadi začal o tobě psát a před všema schazovat. Ale co mi nejde dohlavy co jsem ti tak strašního udělal že tady o mě tak píšeš. Fakt Nekomentuji někteří lidi tady na ivau to přestávají brat jako zábavy a myslí si že jsou v reálu a pak když to někdo někomu ukáže a vydí jak ho tady pak "zbuzerují" a to ještě nevynhě. tak si řekne to mě nestojí zato jako řekl bych velmi hezká reklama pročr ivao. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 16:43 | |
| | No tak za to všechno děkování ti řikám prosim.Ale nevim jako jak tě tady schazuju,pokud neumíš číst, tak v prvnim příspěvku jsem ti psal,že to neni nic proti tobě. Pokud neumíš tak sorry,ale v tom případě to neni moje vin.Ale neboj, ja vlastně taky neumim frazeologii, tak nejsi jedinej schozenej.Nic no,BHA budu jebat vždycky,to se už nezmění,ale už teda né na veřejnosti, tak se měj a ještě jednou prosim! |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 20:23 | |
| | Víš co fakt už di někam. Žádnej učenej z nebe nespadl. Vzpomínáš na to člověka, kterej Ti tehdá řek o něčem jako IVAO? Ukazoval stránky Aerosoftu, učil jak se připojit, jak spustit 767 atd? Tak by ses moh aspoň tak chovat k ostatním. Taky sem tu moh o Tobě psát různý věcy, který by se Ti určitě nelíbily. Ale vytahování se nad "novýma" lidma...? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 20:49 | |
| | ÁÁÁÁÁÁ konečně, trvalo ti to čekal jsem kdy se ozveš právě tyNo IVAO, jj něco jsem o tom kdysi zaslechl u nás ve třídě...Stránky aerosoftu mi ukazoval nějakej Bareš a 767 jsem se učil z manuálu a pomocí checklistů...Hele nevíš kdo ti vysvětloval frazeo na NATech?Nebo kdo ti tenkrat daroval FORCAST FOLDER od ČSA?Myslim,že tyhle vykopávky zde vytahovat nemusímeStačí že se už ve škole chováš jako největší kripl,tak prosím to nezkoušej i tady jo.Prosim tě?Pluskal a nováček?Možná znalostma,ale jinak ne,nějakou dobu už ho na IVAU vidim a to že to moc neumí neznamená,že je to nováček,ale že se neučí rychle,ale to je jeho problém. Jeho už rozebírat nebudu. Hele kdo ti řikal co je to Paroubek (Powerback) u ATR?Kdybys to u mě nezaslechl tak do teď nevíš jak se to dělá...Hele na tebe já nemám náladu,prostě to řeknu na rovinuJdi dohajzlu a už neodepisuj na moje příspěvky!!!Nazdar sketo!(sketo víš proč)jo ještě napiš mi nějakou tu věc co by se mi nelíbila,rád to uslyším,ale to bude poslední co mi napíšeš jasný! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 20:56 | |
| | Nejni to nejaka dlouha opice? Za ten cas uz mohl Stepan vystrizlivet... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 21:12 | |
| | Ten už asi nikdy. Je mi to ale líto.
PS: Štěpáne, kdyby si se z toho nějak nemoh dostat, tak zkus zajet na Prahu 8 - Bohnice. Tam je takovej areál budov. Tak tam zajdi na vrátnici a řekni jak na tom seš. Snad ti pomůžou. A jestli tam ne, tak už nikde.
PS2: Když si hraješ na ARAIG, tak mi řekni od kdy lítá 767 Z Paříže do Prahy.
PS3: NATy dodnes nechápu, takže si mi to asi vysvětlil blbě kámo
PS4: Jestli ty ses někdy kouknul na manuál 767 ten simovej, tak to sorry
PS5: Powerback my tušim řek poprvé jeden člověk z ŘLP
A jestli tě ta "hra" pár nadšenců, kteří si hrajou na piloty a řídící, tak moc s**e, tak se na to vybodni. Lítej reál a tam si dělěj co chceš, určitě z tebe budou mít radost. Ale nekaž zábavu těm pár lidem, které to baví.
Hodně štěstí do života. A dej se rychle dohromady.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 21:16 | |
| | Ty krááávo tak takový keci jsem ještě neviděl,za tohle bys zasloužil přes držku nazdar! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 21:18 | |
| | Klidně, ale aspoň se nauč gramatiku. Myslim, že vzory pro skloňovaní podstatných jmen berou děti ve 3. třídě ZŠ? Aspoň je vidět, jak na tom si. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 21:10 | |
| | Nic ve zlém, Štefane, není už ale na čase, aby sis po sobě přečetl všechno, co a hlavně jak jsi v tomhle stromě napsal a trošičku se zastyděl ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 21:19 | |
| | ti slusni prominou ..
STEPANE JDI UZ DO PRDELE |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 21:23 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 21:26 | |
| | Prominuto |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 21:27 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 21:28 | |
| | No konečně. Konečně sis připustil své prohřešky a poslal se do patřičných míst. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 21:45 | |
| | Ja jsem nic nepřipustil,tragéd říkal,kdo je slušný tak ať promine,tak jsem tak udělal. Ne teď vážně. Bude to asi řeč na dýl ale nějak to shrnu. Myslim si, že někteří lidi si tady o mě teď udělali určitej obrázek, kterej si myslím neni dobrej, z toho hlediska,že ja takovej nejsem, prostě když tady napíšu svuj názor a vrhne se na mě dalších x lidí,kteří ani nepochopí jak to myslim nebo mě prostě neznají,tak se člověk brání. Řeknu to takhle, opakuji se,jelikož jsem to už jednou psal. Konkrétně tady mám keci jenom na Bareše,protože je to holt kri.., kterej neví co mele a vymejšlí si polovinu věcí. Nidky se nevyjádří,pouze po textu, do očí nikdy svuj náízor nikomu neřekne, prostě je to srab a myslim že vim co řikam, když s nim sedim v lavici. Romana Pluskala jsem konkrétně nijak nepomluvil nebo neschodil, jelikož to bylo směrované na BHA a on byl jenom příklad, kterej jsem použil. Myslím si že 80% lidí z BHA umí mnohem míň než on a tak nemám proč ho schazovat. Myslim že se umí učit a snaží se,ale chtěl jsem jenom na tom jehgo příspěvku zdůraznit tu pravdu jakou jsem prosazoval minule, že spousta lidi z BHA prostě neznají základní věci a musí se to bohužel učit sami. Narozdíl od CVZ,AVP a x dalších VA, které jsou nějak pořádně organizovaný. Prostě tady se už s nikym hádat nebudu, moje příspěvky snad nikoho kromě BAREŠE nijak neposkvrnily a nikoho se nedotkly,ani jsem to neměl v úmyslu. O BHA už se zde vyjadřovat nebudu,bude to lepší a bude klid, zdá se mi zbytečný, když napíšu jednu reakci na tuto VA aby se zde zas..lo forum tisíce kecama kolem toho mého příspěvku.Sergeji tobě se taky omlouvám,jestli jsem se tě dotknul, třeba u těch letů nespíš ja nevim,ale často to tak vypadaHele kluci balim to tady,tak se mějte a už budu psát jenom příspěvky NETÝKAJÍCÍ SE bohemky. Naslyš! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 21:54 | |
| | Tak ja to nechapu...
"Mohu se zeptat jak můžeš létat když nevíš co je to DH?Nic proti tobě Romane,ale tohle by měl vědět každej pilot,kterej létá,to je jako kdybys nevěděl co je to ILS." |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rada co to znamená DH 19. 6. 2006 / 22:07 | |
| | Aha, dobře promiň. Já se Ti strašně omlouvám. Ty seš pán světa, nejvíc nahoře, největší mistr. Ale jestli si o mě myslíš to, co si (asi) myslíš o ostatních, tak já to dělat nebudu.
A jestli máš "keci" (BTW, je kec bez kecu, jako hrad bez hradu, to znamená že máš psát kecy. Nevim jak uděláš školu, když tohle nevíš) jenom na mě, tak nevim proč to píšeš na tohle fórum. Tohle je o flightsimu, máš to hned nahoře na stránce, kdyby sis ještě nevšim.
Ale co ty seš ten, co ví všechno nejlíp.
Tímto tenhle thread končí a jestli mátě rádi tohle fórum a chcete aby bylo pořád o flightsimu a ne o tom, jak si někdo duševně narušený vylejvá své pocity. Tak už neodepisujte a v tomto threadu. Dík a promiňte kluci, že z otázky o DH vzniklo tohle.
Letu zdar |
| |
|
|