| | Re: Re: Re: Re: FSX prezentace 15. 6. 2006 / 23:03 | |
| | Takže upřesním co je stejné a co jiné:
a) skvělé je, že komplet stejná zůstává datová struktura, takže by měly v pohodě fungovat meshe, landclassy a pravděpodobně i VPT pologony a linie (celly)
b) při vykreslování scenerií se budou i větší plochy dělit na menší, aby bylo možné korigovat kulatost země viděnou z vyšších výšek
c) narozdíl od 6ti oblastí ve FS9 jich zde je zadefinováno 23 - z toho severovýchodní evropa má samostatné textury, takže případně pokud se udělají "panelákové" či jiné lokální textury pro autogen nebo landclass, tak se budou objevovat pouze ve východní a severní evropě a ne po celém světě
d) bude podporovat hyperthreading
e) rozlišení textur bude 1m/pix (ale to už se ví déle) |
| |
|