FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 7. 1. 2025, svátek má Vilma Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX prezentace Jeden příspěvek | Celý strom
FSX prezentace   15. 6. 2006 / 13:40
OK-EUU46   
http://www.ifcglobalnetwork.com/Flightsimx.ppt
 

Re: FSX prezentace   15. 6. 2006 / 15:01
jožo
V čom sa to dá otvoriť? Má to koncovku ppt.
jožo
 

Re: Re: FSX prezentace   15. 6. 2006 / 15:05
Kobos   
je to v Powerpoint z microsoft ofice, pokud nemate stahnout zde prohlizec:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=428d5727-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4&displaylang=en
 

Re: Re: Re: FSX prezentace   15. 6. 2006 / 15:25
jožo
Díky.
jožo
 

Re: Re: FSX prezentace   15. 6. 2006 / 15:15
Michael   
Nebo www.openoffice.cz
 

Re: FSX prezentace   15. 6. 2006 / 19:38
brendon (SVK832)   
Zaujimave ale kedze je to anglictine moc toho nenacital ale z obrazkov sa dalo nieco vycitat. Dik za link
 

Re: Re: FSX prezentace   15. 6. 2006 / 20:02
Petr Slavíček   
Myslím, že tahle prezentace říká o FSX mnohem víc než všechny dosavadní videa a screeny. Popisuje celkem podrobně technologii jedné složky FS (tvorba terénu a jeho pokrytí). Velmi by mě zajímalo, co na takové informace řeknou naši vývojáři. Tuším, že právě tyto informace by mohly napovědět cosi o kompatibilitě cellů a Meshe v FSX.
 

Re: Re: Re: FSX prezentace   15. 6. 2006 / 21:43
Tragédie v JRD
ale vzdyt to neni prakticky nic jinyho ) vzdyt defakto skoro to samy je i v FSce 9
 

Re: Re: Re: Re: FSX prezentace   15. 6. 2006 / 21:46
Petr Slavíček   
Uctivě děkuji. Omlouvám se, že nejsem hlouběji zasvěcen do technických tajů FS9
Ale právě proto jsem to psal aby mi případný ochotný odborník odpověděl.
 

Re: Re: Re: Re: FSX prezentace   15. 6. 2006 / 23:03
Marky Parky   
Takže upřesním co je stejné a co jiné:

a) skvělé je, že komplet stejná zůstává datová struktura, takže by měly v pohodě fungovat meshe, landclassy a pravděpodobně i VPT pologony a linie (celly)
b) při vykreslování scenerií se budou i větší plochy dělit na menší, aby bylo možné korigovat kulatost země viděnou z vyšších výšek
c) narozdíl od 6ti oblastí ve FS9 jich zde je zadefinováno 23 - z toho severovýchodní evropa má samostatné textury, takže případně pokud se udělají "panelákové" či jiné lokální textury pro autogen nebo landclass, tak se budou objevovat pouze ve východní a severní evropě a ne po celém světě
d) bude podporovat hyperthreading
e) rozlišení textur bude 1m/pix (ale to už se ví déle)
 

Re: Re: Re: Re: Re: FSX prezentace   16. 6. 2006 / 00:12
Tragédie v JRD
bod (d) bych upresnil ...o HT tam neni ani slovo bo HT neni plnohodnoty "procesor" a u ne-HT optimalizovanych aplikaci dokaze vysledny proces podstatne zpomalit. tady semulvi o vicejadrovych procesorech a viceprosorovych masinach
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX prezentace   16. 6. 2006 / 05:08
Teflon_490   
Coz je ale dobre, ne?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX prezentace   16. 6. 2006 / 06:22
Luděk Ch.
Ne tak docela, protože mě to bude přesvědčovat k výměně procesoru za dvoujádrový Doteď jsem doufal, že ne. A musím pohnout, dokud vůbec nějaké dvoujádrové do 939 jsou.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX prezentace   16. 6. 2006 / 08:07
Teflon_490   
Mne tohleto netrapi, ja si jedu FS9 s klidem na 3Ghz sestave, v klidu pockam az vyjde jak FSX tak Vista, pak koupim dvoujadrovou sestavicku a spokojene budu simulovat dale .
Je dobre, ze MS jiz zahrnul podporu pro dve jadra hned na zacatku, vzdyt kdyz jiz tyto CPU jsou nejaky cas k dostani, tak proc toho nevyuzit, zvlast, kdyz FS je tak velky zrout CPU vykonu jako snad nic jinyho, jedine to tomu prospeje.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX prezentace   16. 6. 2006 / 13:19
PjSky   
hurra... o vymene sem uvazoval uz ted, hlavne kvuli Flight 1 ATR ktere mi zjevne brzdi jinak uzasnou FS9. PMDG taky tak.

Nekdo tu psal ze na dvouprocesoru neni problem... takze pes hlida ceny nekolika modelu. FS X je razem zajimavejsi
 

Re: FSX prezentace, obr. 42   15. 6. 2006 / 20:55
xWing   
Mozte si pozret obrazok 42 ???
Ako sa toto prejavuje resp. prejavi v FSke ???
Pochopil som to tak, ze kazdy region bude mat svoje typicke stavby, budovy, domy, cesty apod ?
 

Re: Re: FSX prezentace, obr. 42   15. 6. 2006 / 21:28
Tragédie v JRD
vzdyt to ma uz ted .. co se staveb, budov, domu tyce
 

Re: Re: Re: FSX prezentace, obr. 42   16. 6. 2006 / 18:14
Marky Parky   
FS9 ma 6 regionu, ktere se lisi texturami a autogenem. FSX vypada ze jich buge 23.
 

Re: FSX prezentace, obrazek 30   16. 6. 2006 / 18:40
Serž   
cituji: "why? it works"
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ