| | | FSX prezentace 15. 6. 2006 / 13:40 | |
| | | |
|
| | | Re: FSX prezentace 15. 6. 2006 / 15:01 | |
| | V čom sa to dá otvoriť? Má to koncovku ppt.
jožo |
| |
|
| | | | Re: Re: FSX prezentace 15. 6. 2006 / 15:05 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: FSX prezentace 15. 6. 2006 / 15:25 | |
| | Díky.
jožo |
| |
|
| | | | Re: Re: FSX prezentace 15. 6. 2006 / 15:15 | |
| | | |
|
| | | Re: FSX prezentace 15. 6. 2006 / 19:38 | |
| | Zaujimave ale kedze je to anglictine moc toho nenacital ale z obrazkov sa dalo nieco vycitat. Dik za link |
| |
|
| | | | Re: Re: FSX prezentace 15. 6. 2006 / 20:02 | |
| | Myslím, že tahle prezentace říká o FSX mnohem víc než všechny dosavadní videa a screeny. Popisuje celkem podrobně technologii jedné složky FS (tvorba terénu a jeho pokrytí). Velmi by mě zajímalo, co na takové informace řeknou naši vývojáři. Tuším, že právě tyto informace by mohly napovědět cosi o kompatibilitě cellů a Meshe v FSX. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FSX prezentace 15. 6. 2006 / 21:43 | |
| | ale vzdyt to neni prakticky nic jinyho ) vzdyt defakto skoro to samy je i v FSce 9 |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FSX prezentace 15. 6. 2006 / 21:46 | |
| | Uctivě děkuji. Omlouvám se, že nejsem hlouběji zasvěcen do technických tajů FS9
Ale právě proto jsem to psal aby mi případný ochotný odborník odpověděl. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: FSX prezentace 15. 6. 2006 / 23:03 | |
| | Takže upřesním co je stejné a co jiné:
a) skvělé je, že komplet stejná zůstává datová struktura, takže by měly v pohodě fungovat meshe, landclassy a pravděpodobně i VPT pologony a linie (celly)
b) při vykreslování scenerií se budou i větší plochy dělit na menší, aby bylo možné korigovat kulatost země viděnou z vyšších výšek
c) narozdíl od 6ti oblastí ve FS9 jich zde je zadefinováno 23 - z toho severovýchodní evropa má samostatné textury, takže případně pokud se udělají "panelákové" či jiné lokální textury pro autogen nebo landclass, tak se budou objevovat pouze ve východní a severní evropě a ne po celém světě
d) bude podporovat hyperthreading
e) rozlišení textur bude 1m/pix (ale to už se ví déle) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: FSX prezentace 16. 6. 2006 / 00:12 | |
| | bod (d) bych upresnil ...o HT tam neni ani slovo bo HT neni plnohodnoty "procesor" a u ne-HT optimalizovanych aplikaci dokaze vysledny proces podstatne zpomalit. tady semulvi o vicejadrovych procesorech a viceprosorovych masinach |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX prezentace 16. 6. 2006 / 05:08 | |
| | Coz je ale dobre, ne? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX prezentace 16. 6. 2006 / 06:22 | |
| | Ne tak docela, protože mě to bude přesvědčovat k výměně procesoru za dvoujádrový Doteď jsem doufal, že ne. A musím pohnout, dokud vůbec nějaké dvoujádrové do 939 jsou. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX prezentace 16. 6. 2006 / 08:07 | |
| | Mne tohleto netrapi, ja si jedu FS9 s klidem na 3Ghz sestave, v klidu pockam az vyjde jak FSX tak Vista, pak koupim dvoujadrovou sestavicku a spokojene budu simulovat dale .
Je dobre, ze MS jiz zahrnul podporu pro dve jadra hned na zacatku, vzdyt kdyz jiz tyto CPU jsou nejaky cas k dostani, tak proc toho nevyuzit, zvlast, kdyz FS je tak velky zrout CPU vykonu jako snad nic jinyho, jedine to tomu prospeje. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FSX prezentace 16. 6. 2006 / 13:19 | |
| | hurra... o vymene sem uvazoval uz ted, hlavne kvuli Flight 1 ATR ktere mi zjevne brzdi jinak uzasnou FS9. PMDG taky tak.
Nekdo tu psal ze na dvouprocesoru neni problem... takze pes hlida ceny nekolika modelu. FS X je razem zajimavejsi |
| |
|
| | | Re: FSX prezentace, obr. 42 15. 6. 2006 / 20:55 | |
| | Mozte si pozret obrazok 42 ???
Ako sa toto prejavuje resp. prejavi v FSke ???
Pochopil som to tak, ze kazdy region bude mat svoje typicke stavby, budovy, domy, cesty apod ? |
| |
|
| | | | Re: Re: FSX prezentace, obr. 42 15. 6. 2006 / 21:28 | |
| | vzdyt to ma uz ted .. co se staveb, budov, domu tyce |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: FSX prezentace, obr. 42 16. 6. 2006 / 18:14 | |
| | FS9 ma 6 regionu, ktere se lisi texturami a autogenem. FSX vypada ze jich buge 23. |
| |
|
| | | Re: FSX prezentace, obrazek 30 16. 6. 2006 / 18:40 | |
| | | |
|
|