| | | PMDG a přistání 13. 6. 2006 / 16:53 | |
| | prosím o radu, při zachycení lokalizéru mi letadlo začne po aktivaci druhého autopilota klesat, ale nevím proč, po chvíli najednou jakoby šel na missed approach.. přitom v FMC jsem missed appr vymazal.. nevíte čím by to mohlo být? |
| |
|
| | | Re: PMDG a přistání 13. 6. 2006 / 17:03 | |
| | 1. zkontrolovat na NAV2 spravnou freq.
2. nemazat missed app
dalsi veci na vyzkouseni me ted nanapadaji... |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG a přistání 13. 6. 2006 / 17:11 | |
| | v NAV2 mám tu samou, co v NAV1, tedy frq ILS, missed appr nemazat proč?, myslel jsem že je to tím |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PMDG a přistání 13. 6. 2006 / 17:49 | |
| | podivej se jakou vysku mas nastavenou na mcp, mozna ji to bere jako vysku rozhodnuti |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PMDG a přistání 14. 6. 2006 / 08:23 | |
| | To je přeci blbost Sergeji,MCP nemá s DH co dělat...teda alespoň u 767my a s 737 jsem také chvíli létal a pokud vim,tak tos tm určitě nijak nesouviselo. Mrkni se na ty frekvenci pak jestli máš zmáčknutý na MCP APP nebo jak to tam je u ty tři sedmy a zapni si oba AP to je snad vše no pokud vim jo a ještě nastav HDG jakej je publikovanej v mapkách pro ILS APP,teda alespoň u 767 to tak má být. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG a přistání 14. 6. 2006 / 08:35 | |
| | je to jen teorie, taky mi ero obcas slo do pruletu bez jasneho duvodu, co jsem si vsiml tak autopilot je nervozni kdyz se ero dostane pod hladinu ktera je nastavena na mcp. nebo je taky mozne ze se to ridi podle radiovyskomeru, nevim |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG a přistání 14. 6. 2006 / 08:38 | |
| | 2 nebo 3 pocitace u 737 resp 767 jsou vyzadovany pro provedeni autolandu, priblizeni muze byt leteno i s jednim, akorat 767 automaticky zapina vsechny, ale u 737 to jde |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG a přistání 14. 6. 2006 / 17:19 | |
| | S tím HDG nemůžu souhlasit, nastavuješ CRZ. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG a přistání 14. 6. 2006 / 17:37 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG a přistání 14. 6. 2006 / 18:02 | |
| | Nastavuješ samozřejmě obojí, jak už psal Serž. HDG nastavuješ hlavně kvůli Missed apch. - v případě, že nemáš v FMC tuhle procedůru nastavenou, bude ti u G/A držet RWY HDG.
Jinak autopilot Ti nalítne LOC i bez nastaveného CRS, ale pak bys ho neměl jak kontrolovat. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG a přistání 14. 6. 2006 / 18:36 | |
| | Napsal jsem to špatně, myslel jsem to tak že nanastavuji jen HDG, takže moje chyba, ale taky si nejsem jistej, jestli ti AP zachytí localizer bez CRZ, určitě to nemusí být naprosto přená hodnota, může tam snad být odchylka, ale mám pocit, že zas tak libovolnej kurz tam být nemůže, kdysi se o tom zmiňoval AJS. Ale každopádně už pro tu kontrolu je dobré CRZ nastavit... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PMDG a přistání 14. 6. 2006 / 09:35 | |
| | .. App i druhého autopilota mám aktivní, psal jsem, že po zachycení lokalizéru je vše v pořádku, letadlo klesá jak má, ale v jednu chvíli se mi z ničeho nic vypne druhá jednotka autopilota. Připomínám, že v FMC mám zadanou správnou dráhu i STAR, (dělá mi to u RWY31 LKPR ILS app). Nevím jestli může na to mít vliv třeba pozdní vytažení podvozku, nebo rychlost letounu, nebo něco špatně nastaveného na Overhead panelu. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG a přistání 14. 6. 2006 / 09:42 | |
| | Po zachyceni lokalizeru letadlo nema co klesat.To by mel zacit az po zachyceni do sestupove osy.Me obcas autopilot podobne zazmatkoval, kdyz se povedlo zachytit nejdriv sestupovou osu a pak lokalizer.Resil jsem to vypnutim AP a dal prednost manualnimu letu. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG a přistání 14. 6. 2006 / 10:17 | |
| | ..chtěl jsem tím jenom říct, že prostě klesat začne, samozřejmě že ne hned po zachycení lokalizéru. |
| |
|
|