| | | Robinson R-22 9. 6. 2006 / 09:52 | |
| | Zdravim
Minule som troska prevetral jediny vrtulnik s ktorym si dobre rozumiem vo FSske a ked som si cital Checklist nieco ma uputalo. Preto sa pytam co je to Throttle, Collective, Governor a kedy sa pouzivaju aky je rozdiel medzi Trottle a Collectivom a tiez kedy mam pouzivat Carb Heat ( asi karburator ) Dakujem |
| |
|
| | | Re: Robinson R-22 9. 6. 2006 / 10:20 | |
| | Throttle = plyn, výkon motoru
Collectiv = řízení úhlu náběhu listů hl. rotoru, tj. jak moc to táhne
Governon = automatika, která hýbe s plynem tak, aby na rotoru byly konstantní otáčka. Při změně zátěže, tj. třeba tom přitažení kolektivu, automaticky přidá i plyn.
Carb heat - když je zima |
| |
|
| | | | Re: Re: Robinson R-22 9. 6. 2006 / 10:36 | |
| | Dakujem a este ak ta mozem poprosit : Na co sluzi ten pull RT trim ... je to akesi vyvazenie rotora? Ako to vlastne v skutocnosti vyzera? Hehe a nevies mi poradit ako odstranim ten efekt ktory sa dostavuje ked idem pristat tak asi 5 m nad zemou strasne mi to papa FPS. Uz som vymazal komplet efekty z aircraft.cfg a tiez i konkretny efect z zlozky efektov a nic .... stale ho tam mam. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Robinson R-22 9. 6. 2006 / 11:18 | |
| | Ten efekt zrusis jednoducho. V aircraft.cfg vymaz pod [EFFECTS] polozku startup=fx_engstrt a je to. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Robinson R-22 9. 6. 2006 / 11:19 | |
| | | |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Robinson R-22 9. 6. 2006 / 12:09 | |
| | Brano skus mi prosimta poslat tvoj aircraft.cfg ... no vazne mi to nejak nefunguje uz som zufali .... mam vymazanu koplet efect polozku a vsetky efekty vidno aaaaaaaaaaaa |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Robinson R-22 9. 6. 2006 / 12:52 | |
| | Za chvilu to budes mat v maili. |
| |
|
| | | | Re: Re: Robinson R-22 9. 6. 2006 / 14:04 | |
| | Ja jen doplnim ze vyhrivani karburatoru se nezapina jen kdyz je zima... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Robinson R-22 9. 6. 2006 / 15:46 | |
| | Mozna Vulcan myslel kontrolu Carb Heat v Checkliste, coz se provadi vzdy u vsech karbur. motoru at je zima nebo leto. Pokud vyhrivani funguje, mirne poklesnou otacky. U nekterych typu letadel (napr. C172 Skyhawk) se pak Carburetor Heat zapina VZDY pred pristanim (soucast Before Landing checklistu), a to i v lete. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Robinson R-22 9. 6. 2006 / 21:23 | |
| | Tak, tak. Ohrev se napriklad dava pokazde pri klesani (proste vzdy kdyz je nastaven nizky plnici tlak) a v zime se prihriva temer porad (rucicka musi byt mimo zlute pole). |
| |
|
| | | Re: Robinson R-22 9. 6. 2006 / 21:31 | |
| | Já bych měl taky jeden dotaz, jak se dá v default R22 nějak přepínat nádrže, protože po nějaké chvíli letu když už vyčerpám hodně paliva třeba z pravé, tak se to nedá skoro řídit. Hledal jsem ale nikde nenašel. |
| |
|
| | | | Re: Re: Robinson R-22 9. 6. 2006 / 22:27 | |
| | Jsem presvedceny, ze se u R22 nadrze neprepinaji. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Robinson R-22 10. 6. 2006 / 01:13 | |
| | jj, máš pravdu... Mně se to totiž začalo naklánět na levo a doprava to nešlo skoro nahnout. A nevíte někdo prosím na co se používá ten trim v R22 a jak funguje? Co jsem to teď zkoušel, tak se mně zdálo, že když to bylo na 0% tak se vrtulník nakláněl doleva a když na 100% tak doprava, ale to se mně zdá nějaký divný |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Robinson R-22 10. 6. 2006 / 09:53 | |
| | Trim v R22 je male tahlo umistene na strednim panelu pred cyklikou.Ma jen dve polohy. Funguje zhruba tak, ze pokud je vytazene nahoru, tak na cykliku pusobi pruzina, ktera zmensuje sily v rizeni behem letu rychlosti nad 60kt. Pri vzletu nebo pri priblizeni na pristani se trim dava dolu a cyklika se snaz drzi v poloze pro vis. Bez prevazeni na vis, je treba pri viseni vetsiho tlaku na cykliku (tusim smerem doprava). |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Robinson R-22 10. 6. 2006 / 09:55 | |
| | | |
|
|