FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 7. 1. 2025, svátek má Vilma Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MSX - technická pro Erika Jeden příspěvek | Celý strom
MSX - technická pro Erika   3. 6. 2006 / 20:48
MilanP
Ahoj, nemohl bys Eriku prosím vyzkoušet, jak fungujou scenérie kompilované v SCASM ? Testni třebas tu poslední LKKV, jestli poběží vše korektně jako v FS9. Díky moc. mp
 

Re: MSX - technická pro Erika   5. 6. 2006 / 12:56
Wertheim Erik
Ahoj Milane, tak tě moc nepotěšim.. Zkoušel jsem LKKV a hned pri natahování do FSX mě čekalo překvapení v podobě nějaké hlašky kterou jsem bohužel nedokázal přečíst celou.. Hned na začátku mě překvapiloroztažení textury RWY po celé šířce screenu.. Stromy se taky nechtěj moc zobrazovat.. Jinak vše ostatní se zobrazuje zřejmě stejně jako v Fs9. Koukni se na screeny..
Erik
21853 B / 600 x 441 / LKKVFSX1.JPG
23359 B / 600 x 451 / LKKVFSX2.JPG
 

Re: Re: MSX - technická pro Erika   5. 6. 2006 / 16:44
MilanP
ojoj diky moc eriku za ochotu Jeste jedna otazka - zkousel jsi LKPR 2004 ? Ta jak funguje ? Ta by mela byt zkompilovana pres XML, pokud si vzpominam na slova autoru.. Takze by to nejspis obnaselo komletni predelani scenerky LKKV, jak jsem si bohuzel myslel...
 

Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   5. 6. 2006 / 17:46
Wertheim Erik
LKPR 2004 jsem zkoušel a ta funguje normálně. Navíc když se tam pohybuje AI traffic jako cisterny, autobusy atd. tak to už vypadá reálněji.. Vůbec ti nezávidim celou LKKV předělávat..
Erik
34410 B / 600 x 450 / FsX+LKPR2004Full traffic.jpg
31349 B / 600 x 452 / FsX+LKPR2004Full traffic2.jpg
 

Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   5. 6. 2006 / 17:59
Marky Parky   
Ale koukám že čáry se zobrazují nějak blbě, asi se budou muset otexturovat. :/ Kompatibilita AFD kódu mne ale příjemně překvapila
 

Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   5. 6. 2006 / 18:31
Wertheim Erik
Možná to bude i tím že muj počítač nestíhá plný detaily. Museli tam udělat nějakou zpětnou kompatibilitu na AFD. Už vydim jak se všichni vývojáři scenerek učej něco novýho..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   5. 6. 2006 / 20:04
Krechi   
Ahoj, mohl bych poprosit o testík nějakého cellu ? Jako tvurce scenerek mě tohle hodně zajímá jak to bude chodit... Předem děkuji.
 

Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   5. 6. 2006 / 20:31
Fabo™   
Keď už sme pri tom- je špecifikovaný dátum vydania updatu opravujúceho posledné crashe ? (tie čo vam napísal Gusto)
pozn. nechcem dátum, len jednoduchú A/N odpoveď )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   5. 6. 2006 / 20:43
Marky Parky   
N

Součástí decrashování je totiž momentálně i optimalizace (nechce se nám dělat na jednom souboru nadvakrát). Navíc v práci je to teď docela mazec
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   5. 6. 2006 / 20:44
Fabo™   
to rád slyším. Aj keď to N je torchu smutné... ale dobre počuť o tej optimalizácii.
 

Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 08:18
dalat
Normalne funguje?? ....sak to auto je zasadene do zeme, Ai lietadla su bez textur a bez podvozkov ....ale inak vsetko funguje
 

Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 09:40
Wertheim Erik
Letadla bez textur a podvozku jsou chybou Mrkvosoftu stejne jako kola aut napul ve vozovce. V druhe bete by to meli napravit tak se uvidi..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 10:21
Luděk Ch.
Ještě prosba pro nás off-lajnisty, testoval jsi aspoň nějak ATC? Co umí navíc atd.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 10:24
OK-EUU46   
ATC me take moc zajima. Je to zvukove stejne, nebo lepsi. A kdyz mluvis ty jako pilot take je to zasumele, nebo uz to mluvi normalne? ) Dekujem
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 11:26
MaPa   
Spíš, jestli to na svých příkazech trvá a snaží se je pilotovi vnutit , nebo to jen něco zablábolí a jinak je to FSX dál jedno, co se bude v luftu vlastně dít???
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 11:55
Luděk Ch.
No tak to zase mě je naprosto jedno, jak mluví. Hlavně jde o to, co všechno umí říct a co se mu dá říct
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 13:54
Orbith AVP4MP   
o FSX jsem četl,že budeš moct mluvit svoje příkazy,který si předem namluvíš a nastavíš co maj znamenat.Takže třeba budeš moct mluvit česky a budeš to mít nastavený jako nějakej příkaz,kterej už bude v AJ.Ale nemam ani potuchy jestli něco takovýho tam opravdu bude,nebo jestli už to tam je,nebo se na to mrkvosofťáci vys...
 

Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 08:45
Vita Zenisek
Cau Eriku,
A kudy ty auticka jezdej? Po pojizdeckach? A nepletou se eroplanum?
 

Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 09:42
Wertheim Erik
Cus Vito,
jezdej po pojizdecka, vsak je to videt na screenu. Kdyz najedes na pojizdecku po ktery se riti nejake auto tak zpomali a zastavi dokud mu opet neuhnes...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 10:15
OK-EUU46   
Tak to je docela Pesek, jako by nemohli mit svuj Afcad pro jezdeni. Ale myslim ze tohle by byl velkej propadak, snad to napravej!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 12:47
Vita Zenisek
Treba maji nejaky svuj vlastni typ. Jen kdyz neni definovanej, jezdi po pojizdeckach pro letadla. Osobne bych se moc divil kdyby to bylo udelany tak ze by auticka jezdily jen po pojizdeckach pro letadla. Zas bych ty vyvojare Microsoftu tak nepodcenoval....
Uvidime az vydaji SDK.

Vita

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 13:56
Orbith AVP4MP   
gdo ví,jestli nebude zvláštní druhej AFCAD pro auta a keterj na LKPR není a tak to jezdí po stejných pojížděckách...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 14:21
OK-EUU46   
Take bych to tak videl.Doufasm ze se to bude dat i nejak nacasovat treba k letadlu. Ze to nebude jen chaoticky pohyb...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 16:38
MaPa   
Přiznám se, že mě by docela stačilo, kdyby v Trafficu bylo možný definovat přesnou stojánku a pojížděčky, který to má zrovna použít a ne aby se to motalo po letišti jak se tomu zachce a huplo si to na první parking.
Tím myslím současný stav, kdy si to jede nejkratší cestou k parkingu s nejvyšší prioritou, odpovídající svojí velikostí a kódem, včetně případných dalších analogických postupů.
Pro Klubový bych totiž přivítal dělení parkingů i na skutečné parkovací, vyčkávací (u dráhy) tankovací (u pumpy) a podobný zhovadilosti.
Další, co by bodnulo by bylo směrování na dráhu střed levý okraj a pravý okraj.
Třetí bych uvítal definovat formace a společný traffic pro ně.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 18:01
PjSky   
ale ale.. formace v AI trafficu? a rovnou celou airshow ne?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 19:24
bumper   
Jasne, uz se tesim na MaPuv SKY BOX s Z50L v FS
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   6. 6. 2006 / 22:05
Cesmina
Zní to krásně, ale rovnou na to zapoměň. Takovejhlema ptákovinama se Microsoft stoprocentně zabývat nebude
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika   7. 6. 2006 / 17:24
Wertheim Erik
Auta mají zřejmě vlastní AI protože se po letišti pohybují naprosto všude.. Takže nejen po pojížděčkách.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ