| | | MSX - technická pro Erika 3. 6. 2006 / 20:48 | |
| | Ahoj, nemohl bys Eriku prosím vyzkoušet, jak fungujou scenérie kompilované v SCASM ? Testni třebas tu poslední LKKV, jestli poběží vše korektně jako v FS9. Díky moc. mp |
| |
|
| | | Re: MSX - technická pro Erika 5. 6. 2006 / 12:56 | |
| | Ahoj Milane, tak tě moc nepotěšim.. Zkoušel jsem LKKV a hned pri natahování do FSX mě čekalo překvapení v podobě nějaké hlašky kterou jsem bohužel nedokázal přečíst celou.. Hned na začátku mě překvapiloroztažení textury RWY po celé šířce screenu.. Stromy se taky nechtěj moc zobrazovat.. Jinak vše ostatní se zobrazuje zřejmě stejně jako v Fs9. Koukni se na screeny..
Erik |
| |
|
| | | | Re: Re: MSX - technická pro Erika 5. 6. 2006 / 16:44 | |
| | ojoj diky moc eriku za ochotu Jeste jedna otazka - zkousel jsi LKPR 2004 ? Ta jak funguje ? Ta by mela byt zkompilovana pres XML, pokud si vzpominam na slova autoru.. Takze by to nejspis obnaselo komletni predelani scenerky LKKV, jak jsem si bohuzel myslel... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 5. 6. 2006 / 17:46 | |
| | LKPR 2004 jsem zkoušel a ta funguje normálně. Navíc když se tam pohybuje AI traffic jako cisterny, autobusy atd. tak to už vypadá reálněji.. Vůbec ti nezávidim celou LKKV předělávat..
Erik |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 5. 6. 2006 / 17:59 | |
| | Ale koukám že čáry se zobrazují nějak blbě, asi se budou muset otexturovat. :/ Kompatibilita AFD kódu mne ale příjemně překvapila |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 5. 6. 2006 / 18:31 | |
| | Možná to bude i tím že muj počítač nestíhá plný detaily. Museli tam udělat nějakou zpětnou kompatibilitu na AFD. Už vydim jak se všichni vývojáři scenerek učej něco novýho.. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 5. 6. 2006 / 20:04 | |
| | Ahoj, mohl bych poprosit o testík nějakého cellu ? Jako tvurce scenerek mě tohle hodně zajímá jak to bude chodit... Předem děkuji. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 5. 6. 2006 / 20:31 | |
| | Keď už sme pri tom- je špecifikovaný dátum vydania updatu opravujúceho posledné crashe ? (tie čo vam napísal Gusto)
pozn. nechcem dátum, len jednoduchú A/N odpoveď ) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 5. 6. 2006 / 20:43 | |
| | N
Součástí decrashování je totiž momentálně i optimalizace (nechce se nám dělat na jednom souboru nadvakrát). Navíc v práci je to teď docela mazec |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 5. 6. 2006 / 20:44 | |
| | to rád slyším. Aj keď to N je torchu smutné... ale dobre počuť o tej optimalizácii. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 08:18 | |
| | Normalne funguje?? ....sak to auto je zasadene do zeme, Ai lietadla su bez textur a bez podvozkov ....ale inak vsetko funguje |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 09:40 | |
| | Letadla bez textur a podvozku jsou chybou Mrkvosoftu stejne jako kola aut napul ve vozovce. V druhe bete by to meli napravit tak se uvidi.. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 10:21 | |
| | Ještě prosba pro nás off-lajnisty, testoval jsi aspoň nějak ATC? Co umí navíc atd. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 10:24 | |
| | ATC me take moc zajima. Je to zvukove stejne, nebo lepsi. A kdyz mluvis ty jako pilot take je to zasumele, nebo uz to mluvi normalne? ) Dekujem |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 11:26 | |
| | Spíš, jestli to na svých příkazech trvá a snaží se je pilotovi vnutit , nebo to jen něco zablábolí a jinak je to FSX dál jedno, co se bude v luftu vlastně dít??? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 11:55 | |
| | No tak to zase mě je naprosto jedno, jak mluví. Hlavně jde o to, co všechno umí říct a co se mu dá říct |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 13:54 | |
| | o FSX jsem četl,že budeš moct mluvit svoje příkazy,který si předem namluvíš a nastavíš co maj znamenat.Takže třeba budeš moct mluvit česky a budeš to mít nastavený jako nějakej příkaz,kterej už bude v AJ.Ale nemam ani potuchy jestli něco takovýho tam opravdu bude,nebo jestli už to tam je,nebo se na to mrkvosofťáci vys... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 08:45 | |
| | Cau Eriku,
A kudy ty auticka jezdej? Po pojizdeckach? A nepletou se eroplanum? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 09:42 | |
| | Cus Vito,
jezdej po pojizdecka, vsak je to videt na screenu. Kdyz najedes na pojizdecku po ktery se riti nejake auto tak zpomali a zastavi dokud mu opet neuhnes... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 10:15 | |
| | Tak to je docela Pesek, jako by nemohli mit svuj Afcad pro jezdeni. Ale myslim ze tohle by byl velkej propadak, snad to napravej! |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 12:47 | |
| | Treba maji nejaky svuj vlastni typ. Jen kdyz neni definovanej, jezdi po pojizdeckach pro letadla. Osobne bych se moc divil kdyby to bylo udelany tak ze by auticka jezdily jen po pojizdeckach pro letadla. Zas bych ty vyvojare Microsoftu tak nepodcenoval....
Uvidime az vydaji SDK.
Vita
|
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 13:56 | |
| | gdo ví,jestli nebude zvláštní druhej AFCAD pro auta a keterj na LKPR není a tak to jezdí po stejných pojížděckách... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 14:21 | |
| | Take bych to tak videl.Doufasm ze se to bude dat i nejak nacasovat treba k letadlu. Ze to nebude jen chaoticky pohyb... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 16:38 | |
| | Přiznám se, že mě by docela stačilo, kdyby v Trafficu bylo možný definovat přesnou stojánku a pojížděčky, který to má zrovna použít a ne aby se to motalo po letišti jak se tomu zachce a huplo si to na první parking.
Tím myslím současný stav, kdy si to jede nejkratší cestou k parkingu s nejvyšší prioritou, odpovídající svojí velikostí a kódem, včetně případných dalších analogických postupů.
Pro Klubový bych totiž přivítal dělení parkingů i na skutečné parkovací, vyčkávací (u dráhy) tankovací (u pumpy) a podobný zhovadilosti.
Další, co by bodnulo by bylo směrování na dráhu střed levý okraj a pravý okraj.
Třetí bych uvítal definovat formace a společný traffic pro ně.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 18:01 | |
| | ale ale.. formace v AI trafficu? a rovnou celou airshow ne? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 19:24 | |
| | Jasne, uz se tesim na MaPuv SKY BOX s Z50L v FS |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 6. 6. 2006 / 22:05 | |
| | Zní to krásně, ale rovnou na to zapoměň. Takovejhlema ptákovinama se Microsoft stoprocentně zabývat nebude
|
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MSX - technická pro Erika 7. 6. 2006 / 17:24 | |
| | Auta mají zřejmě vlastní AI protože se po letišti pohybují naprosto všude.. Takže nejen po pojížděčkách. |
| |
|
|