FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 29. 6. 2024, svátek má Petr a Pavel Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ATC Jeden příspěvek | Celý strom
ATC   4. 2. 2002 / 20:11Borouš
Ahoj
Mám takovou otázku. Co přesně znamená zkratka v ATC "FL190" nebo "FL230". Je to snad Flight Level 19000 stop nebo jak????
Jo a ještě jednu. Stáhl jsem si LKPR pro FS2002 od Vládi Synka. Vše jsem nainstaloval a jde to v pohodě až na pár věcí:
1. Když otevřu okno s mapou (shift+/) tak se mi ta nezobrazuje skoro nic. Ohraničená plocha a dráhy tam jsou, ale to je tak vše. V čem by mohla být chyba???
2. AI traffic (defaultní, tu ČSA jsem ještě nezkoušel) mi tam roluje ne na taxiway, ale vedle ní. Je to trochu nepříjemné. A když se mi zobrazí ta fialová nebo růžová (nejde to moc poznat) lajna tak taky vede úplně mimo.
Dík za jakoukoli pomoc
Dík a letu zdar Borouš
 

Re: ATC   6. 2. 2002 / 19:47Lukas
čau,
s tim FL190...je to přesně jak píšeš.
Prostě od určitý výšky se neuvádí výška jen v číslech, ale v letových hladinách (flight level)

U toho AI trafficu je to tim, že scenérie, kterou sis stáhnul, je trošku posunutá než ta defaultní. A nevim jestli s tim něco pude udělat, na to se zeptej profíků...
 

Re: Re: ATC   1. 3. 2002 / 11:51Martin
Uz na tom pracuji.
V soucasne chvili mam predelane taxiways:
A AA B C D E F G H J a K
Stojanky c. 1 ,3,4,5,6,7 jsou jiz na spravnem miste.
1 a 3 jsou jako HEAVY a 4-7 MEDIUM
AI je jiz pro 4 - 7 plne funkcni.

PS: Podotykam ze neupravuji Vladovu LKPR. Ale defaultni soubor.
 

Re: Re: Re: ATC   1. 3. 2002 / 12:33Marek Mincbergr
Kdyby se casem povedlo pridelat dalsi stojanky (vim, ze to zatim jeste nejspis nejde), bylo by to skvele. Udelal bych pak dalsi verzi AI CSA, ale tentokrat kompletni letovy rad. A protoze nova verze Traffic Tools snad uz umi pracovat i s jednotlivymi dny v tydnu, vzal bych prote jeden tyden presne tak (vcetne registraci), jak ho CSA odlitaji a zpracoval. Byly by tam drobne rozdily dane moznostmi, ale v globalu by to melo fungovat.

Jen tak da a bude to skvele!

Marek
 

Re: Re: Re: Re: ATC   1. 3. 2002 / 13:43Martin
Traffic tools mam, ale jeste jsem ho nenainstaloval. Jak funguje, je jednoducha obsluha ?
Dnes snad dodelam zbyle taxiw. a jeste B-ckovy gates

ALL: dejte navrhy kolik mam nechat B gates? Ted jich je 5. Protoze kdyz nejakou vynecham, tak ji mohu pouzit na GATE MEDIUM - HEAVY. Cekam.
 

Re: Re: Re: Re: ATC   1. 3. 2002 / 14:05standa
Tak to ti nezávidím, já dělal plán letů na jeden den pro PRG, ale všechny lety, né jen CSA (TVS,LH,BA atd.) a po 48hodinách mám tak 50% a ty chceš udělat týden. Tak pevné nervy ti přeji
 

Re: Re: Re: Re: Re: ATC   1. 3. 2002 / 18:16Marek mincbergr
Neni to tak hrozny - to co je tady na periskopu je orezana streda CSA. Nejdriv jsem ji udelal celou a pak kvuliva popsanejm problemum orezaval. To cele vcetne opravdu rozsahleho zkouseni tak 5 hodin pracovniho casu (bez psani readme). Navic jakostou zamestnanec vyse jmenovane spolecnosti mam pristup k tomu jak a kam ktera konkretni letadla (jako jednotlivy kusy)letej. Takze nemusim nic planovat a jen to pro jeden konkretni tyde. Samozrejme to ale bude nejakou dobu trvat.

Doporucuji ti ale stahnout si ten muj soubor, je tam popsano par problemu, ktery Ruzyn dost omezujou. Ale jeste jeden navic: Nedelej to tak, ze das letadlo letet jednou do Londyna a treba pariz mu napises na dalsi radek s tim, ze kdyz je to treba ta sama volacka, tak poleti tam. Ne, bude celou dobu cekat na letisti a blokovat stojanku, az zas druhej den se vyda do Londyna... Jako ve skutecnosti... Takze zdrava bud nasemu (CSAckymu) informacnimu systemu...

Marek
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATC   2. 3. 2002 / 07:10standa
To vše jsem pochopil, jedno A/c jsem naplánoval na 24hod, takže to lítá v pohodě. Co by zaměstnanec CSL mám přístup ke všem letům v Praze, ale nevím jak dlouho to na to určité místo trvá, tak to musím počítat. Navíc nechci pořád využívat toho, kdo co udělá, ale taky trochu hejbnout zadkem a něco dělat. Omezení v Praze mě trochu mrzí, ale co nadělám, na tento problém mé IA nestačí. Doufám, že v simulátoru (FS) se neprojeví ta né moc dobrá spolupráce mezi CLS a CSA, jak někdy v reálu probíhá. MAG do toho tahat nebudem, to jméno zní hrozně
 

Re: ATC   1. 3. 2002 / 12:42Pavel Krejčí
Cau, v CR se do 5000Ft pouziva vyraz "altitude", to je nastaveni výskoměru na tlak QNH.Nad 5000ft si pilot přestaví výškoměr na tlak 1013 a používá výraz FL/letová hladina/, tzn. FL60 je 6000ft na 1013, FL330 je 33000...atd...
Těch 5000ft je tzv. "převodní výška",v jiných statech je publikovaná jinak.V USA se lítá na "alt" až do 18000ft.
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ