| | | Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 14:57 | |
| | Provozuji simulátor MSFS04 na konfiguraci AMD64 3500+, 1GB DDR500, 7900GT/256MB CPU reálně na 2700MHz s add-ony LEVEL-D, ASV6, Ultimate Europe, Ground a Flight Environment. Z letišt free LKPR, LKTB, LKMT, LKKV, LZIB, komerční Mega Airport Vienna, Frankfurt, France 2 apod. Z HW TRACK IR4, CH Products - berany, plynové páky, pedály, Go-Flight MCP Pro plus další 3 moduly pro NAV, COM, ADF, XPDR a přepínače. Sice mám FS2Crew, avšak chtěl bych vyzkoušet pilotáž letadla s ruhým pilotem, který má na starosti komunikaci apod. to co druhý pilot. Je mezi Vámi někdo koho by to zajímalo? |
| |
|
| | | Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 15:34 | |
| | me by to zajimalo, jenze ja ani neumim frazeo, natoz litat se 767 |
| |
|
| | | | Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 15:37 | |
| | Ja se 767 umim, a myslis IFR frazeo?! |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 15:50 | |
| | Skvělé. Mám konfiguraci se 20" LCD Displayem 1680:1050 tj. 16:9 - je vidět více do stran, avšak uvažuji o Tripple2HeadGo - 3 monitory tj. 3800x1024. Ovládání funkcionalit příslušící druhému pilotovi by se muselo řešit pomocí GoFlight, klávesnice, nebo Voice Buddy - vše mám zakoupeno. Stejně je možné zapojit paralelně druhé pedály, berany od CH. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 20:01 | |
| | Smarja ty mas ale hracek, nechces to prodat a udelat si CPLko? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 20:34 | |
| | Nechci to prodavat. Castecne uz si to na sebe stejne vydelalo. Tyhle hracky mne bavi. Na velke letadlo je jeste cas. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 16:55 | |
| | Takže pokud máš chuť to někdy zkusit, napiš na radek.topinka@volny.cz, abychom byli schopni se lépe domluvit, nejlépe telefonicky na nějaký den. |
| |
|
| | | | Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 15:46 | |
| | Potřebuji někoho, kdo umí nejenom frazeologii tj. v AJ + létat s LEVEL-D se znalostí checklistů s ovládáním všech potřebných systému odpovídající druhému pilotovi. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 15:50 | |
| | Nedá mi to se nezeptat, ty zvládáš, ovládáš a znáš všechno na úrovni odpovídající kapitánovi? (jestli máš ATPL-A tak se omlouvám) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 15:53 | |
| | A ja si myslel, ze se v tom kokpitu stridaj a oba umi to same... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 16:05 | |
| | Oba musí umět to samé, to bez diskuze. Musí být schopni nahradit i výpadek toho druhého. Avšak v normálním stavu platí to, že ten více zkušenější je kapitán a každému z nich náleží určitá role včetně kontrolní k větší bezpečnosti celé posádky. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 16:12 | |
| | Tak tak.. V ovládání letadla a různých postupů určitě musí umět to samé, rozdíli jsou potom spíše v administrativní práci (např. vyžádání množství paliva na let) a také v nutnosti znalosti různých předpisů, včetně těch neleteckých, jako jsou třeba právní normy zemí, kam dotyčný kapitán létá. Víc by ti o tomhle určitě prozradil A.J.Scandall jakožto kapča ČSA ( pokud jsem nezaspal nějaké změny ) |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 17:33 | |
| | A jedna nepodstatná věc. Kapitán za všechno odpovídá. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 16:54 | |
| | V cockpitu se skutečně na kapitána a F/O nedělí, po vstupu do letadla se posádka dělí na pilota letícího a neletícího a většinou se vystřídají tak, že jeden letí tam a druhej zpátky. Cituju kapitána na ATRku, kterýho jsme měli k dispozici při návštěvě simu na Ruzyni... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 17:39 | |
| | JoJo. CPT.: Chceš letět tam nebo zpátky? - F/O: Mi je to jedno. CPT.: OK. Tak letím tam i zpátky |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 17:44 | |
| | V kokpitu jsou vždy CPT a F/O (pokud neletí náhodu 2 CPT, kdy jeden má kvalifikaci i na pravou sedačku). S tím dalším, že se domluví, kdo bude letící a kdo neletící pravdu máš. Dělí se to proto, že každý pak má jiné povinnosti, resp. mají vše podle toho rozdělené během letu. Ale i přesto jim některé povinnosti zůstávají, ať jsou letící nebo neletící.
|
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 15:59 | |
| | Určitě nejsem pilotem dopravního letounu a tudíž nebudu znát plně všechny nuance do detailů. Avšak létám na IVAO s FS2CREW a vše potřebné tj. check-listy dané FS2CREW využívám - lépe nechám se vodit tímto produktem, který pomáhá. FS2CREW pro tento add-on je tady však krátce a tak jsem létal z COLD DARK stavu bez něj. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 16:13 | |
| | zrovna u 767 dark and cold je neskutecne user-friendly. kdyz nepocitam alignovani IRS tak se da dostat do letuschopneho stavu behem 1 minuty |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 15:55 | |
| | mam pocit ze zrovna 767 je hodne FFO-friendly, protoze checklist je kratoucky, neni treba se starat o vetsinu pristroju pri normalnim letu atd |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 16:01 | |
| | Pokud čtu dobře recenze na AVSIM, FLIGHTSIM, LEVEL-D je jeden z nejlépe, nejdetailněji propracovaných přídavků do MSFS. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 16:11 | |
| | souhlasim
v nekterych parametrech je o hodne lepsi nez pmdg, v ostatnich jsou na tom podobne |
| |
|
| | | Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 28. 5. 2006 / 21:32 | |
| | Vzhledem k tomu, že seš taky pražák, tak bysme se mohli domluvit. IFR frazeologie mě živí, tak si myslím, že jí ovládám na velmi dobré úrovni. S LD lítám dost často, tak už jí mám taky trochu zmáknutou..
Jen bych měl "podmínku".. V reálným letadle je to opravdu tak, že se předem dohodne, kdo je letící a kdo neletící.. Přiznám se, že dělat čistě "otroka", by mě asi nebavilo ani za cenu toho, mít k dispozici tolik "hraček", co máš... |
| |
|
| | | | Re: Re: Hledám druhého pilota na vybavený SIM Level-D 29. 5. 2006 / 01:08 | |
| | V pohodě, viděl bych to tak, že zpáteční let letí ten druhý. Pošli na radek.topinka@volny.cz svůj telefon ať se můžeme domluvit. Díky R. |
| |
|
|