| | Re: Re: GA-737, letový plán a FMC 13. 2. 2003 / 13:28 | |
| | Mi se spíš stane, že mne nechá letět podle vlastní navigace, ale nejdříve jen do 6000 ft, ale nakonec mne pustí výš, kde potřebuji. Takže něco podobného se mi ještě nestalo.
Jinak občas se i v praxi stane, že sice ve FMC máte SID, ale řídící vás pošle trochu jinak. Tohle se spíš stává na přistání, proč oblítávat letiště okolo, když můžu rovnou, pokud tam ovšem není moc letadel a řídící si to buď odvektoruje sám nebo je nechá letět podle standartů.
SID a STAR jsou hlavně proto, aby tam byl pořádek, ale nemusíš se jich striktně držet.
Letíš prostě podle HDG a ALT. Proti LNAV a VNAV je to jen trošku víc práce a kochat se můžeš v hladině. A když ti dá bod, na který máš letět tak ho dáš do FMC a autopilot tě k němu zavede.
Chce to jen trošku kreativity a ne jen lítat podle pravítka. |
| |
|