FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 29. 12. 2024, svátek má Judita Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Prosba o radu Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Instalace AI provozu   24. 5. 2006 / 11:08
MaPa   
TTools je na jeho tvorbu. Pro instalaci není potřeba, pokud chceš inastalovat AI už někým vytvořené.
Co ale potřebuješ vždycky je soubor Traffic_[něco].bgl, který právě ten AI traffic obsahuje. Vlastně je to jen popis, jaký eroplán, kdy, v kolik, odkud, kam a jak vysoko poletí. Ten buď někde stáhneš, nebo si ho můžeš právě tím TTools vytvořit. Pro pochopení stačí přečíst dokumentaci, která je k němu přiložena.
Pak ale ještě budeš potřebovat ty letadla.
Autor AI Trafficu většinou v informaci uvádí, jaká letadla to potřebuje a kde se dají sehnat, pokud je nepřibalí jako součást.
Instalace je jednoduchá. Letadla patřej do Aircraft a ten Traffic_[něco].bgl stačí dát do Scenery/world/scenery. Já si vytvořil vlastní adresář AI_Traffic/scenery a přidal si ho jako další do knihovny krajin, takže tyhle Traffic_[něco].bgl mám tam. Ale je to úplně jedno.
Pokud nezjistíš jaký letadla to potřebuje, pak můžeš použít TTools. Dekompiluj s ním ten Traffic_[něco].bgl a získáš tím 3 soubory. Jeden se jmenuje Aircraft_[něco].txt a ten obsahuje FS názvy letadel. To jsou proměnné uložené v Aircraft.cfg každého modelu u položky "title=". Stačí tedy, když není přímo použitý originál sehnat jiný podobný model a tuto proměnnou upravit buď v Aircraft.cfg, nebo naopak v Aircraft_[něco].txt, což však poté požaduje provést zpětnou kompilaci do Traffic_[něco].bgl.
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ