| | | Kvalita textur ve VC -Wilco PIC 737 22. 5. 2006 / 23:52 | |
| | Ahojte,
kde se da nastavi kvalita podkladovych textur ve VC u 737PIC ? Mam je nejake rozmazane, pritom na strankach WilcoPub a nekterych recenzentu jsou screeny s texturami ostrymi. Diky mp |
| |
|
| | | Re: Kvalita textur ve VC -Wilco PIC 737 22. 5. 2006 / 23:57 | |
| | v nastaveni fsky? je tam polozka kvalita gaudžů ve VC |
| |
|
| | | | Re: Re: Kvalita textur ve VC -Wilco PIC 737 23. 5. 2006 / 00:01 | |
| | To ne, to mam nastaveny na plny koule. Musi byt chybka nekde jinde, jen nemuzu prijit na to kde.. Nejde o gauges, ale o ty textury podkladu.. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Kvalita textur ve VC -Wilco PIC 737 23. 5. 2006 / 00:19 | |
| | Hmm, problem odhalen - bylo to v nastaveni graf. karty, konkretne u Textures Preferences a Anisotropic Filtering, kde jsem to musel vyhulit na max. quality. To je zajimave, u zadneho jineho addonu (PMDG. Level-D) jsem pokles kvality nezpozoroval. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Kvalita textur ve VC -Wilco PIC 737 23. 5. 2006 / 00:26 | |
| | To bude asi tím, že ne každá textura v sobě obsahuje i MIP mapy (což jsou postupné zmenšeniny textury původní pro rychlejší zobrazování vzdálenějších objektů). V FSce lze nastavit kvalitu MIP map, určující kdy se použijí zmečeniny - v jaké vzdálenosti od pozorovatele. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita textur ve VC -Wilco PIC 737 23. 5. 2006 / 13:20 | |
| | A navíc je ve stejné záložce položka nastavující velikost textur (max. nastavení je massive). Čím větší velikost textury a kvalita mipmappingu (max. 8), tím kvalitněji bude FSka vypadat. Ale na úkor operační paměti a swapu + dekomprese textur solidně protahuje CPU. Já mám obojí na maximu a je to polítání naprosto skvělé! |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Kvalita textur ve VC -Wilco PIC 737 23. 5. 2006 / 06:26 | |
| | Ahoj...
Byl bys ochoten uděl screenshot podlahy ve VC a hodit ho sem ???? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Kvalita textur ve VC -Wilco PIC 737 23. 5. 2006 / 16:06 | |
| | | |
|
|