| | | Export BGL? 27. 1. 2002 / 19:07 | Milan |
| | Existuje nejaký freeware, ktorý umožní vytvárať "bgl" súbory, resp. umožní export z CAD-ov (3Dmax, Acad,...)?
(napr. scenérie letiska) |
| |
|
| | | Re: Export BGL? 28. 1. 2002 / 10:24 | |
| | To asi ne, ale je mozny pomoci pluginu importovat nektery formaty do Gmaxe ( *.3ds, *.dxf ) a z toho to pak muzes exportovat do *.bgl, *.mdl
Takze z AutoCADu nebo 3D Studia muzes pouzit asi nejlip *.3ds format a ten pak nacist do Gmaxe.
Plugin na import do Gmaxe najdes tady:
http://gmax.digitalarenas.com |
| |
|
| | | | Re: Re: Export BGL? 29. 1. 2002 / 19:33 | Milan |
| | Ďík, plugin-y fungujú super, ale mám problém s exportom objektu z Gmax-u do "bgl" ? |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Export BGL? 29. 1. 2002 / 22:02 | |
| | jaky problem? neco se uz tady resilo, doporucuju si projit forum nazpet. typicky je to nastaveni desetinne carky na tecku, popr. problem s velkym poctem nespojenych vertexu |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Export BGL? 31. 1. 2002 / 21:02 | Milan |
| | Mám nastavené metre, desatinú bodku, makemdl v adresári plugins. Pri pokuse o export *.bgl
zahlási okrem iného "Check your system path to ensure makemdl is on it."
V "Configure paths..." mám správne zadanú cestu k adresáru plugins. Keď spustím makemdl.exe a do "input file" zadám súbor *.gmax, pri exporte zahlási "ERROR: Invalid X file" ?! |
| |
|
| | | | | | | Re: Export BGL? 31. 1. 2002 / 23:43 | Milan Lisner |
| | Takhle to nefunguje, musis to spustit z Gmaxu pres File > Export, ono si to zavola ten program makemdl samo a i ten X file si to samo vytvori nekde virtualne v pameti.
Kdyz to exportujes jako *.bgl, objevi se onko Makemdl a tam muzes zaskrtnout par nastaveni, taky si prohlidni error logs, nebo si zaskrtni "keep error logs" a tam mas napsano, proc to neslo cely vyexportovat, pripadne i nazvy partu a co je v nich za problem. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Export BGL? 3. 2. 2002 / 23:07 | Milan |
| | Veď exportujem z prostredia Gmax-u, otvorí sa dialogové okno "MakeBGL", zadám súradnice, a objaví sa okno "Makemdl was not found. ...". V "log" sa objaví: "Error in exporter: Mismatch between # vertex faces (-25) and # normal faces (1) in part Box01." (Skúšal som exportovať iba jeden hranol). |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Export BGL? 3. 2. 2002 / 23:58 | Milan Lisner |
| | Prevedl jsi ten hranol na "editable mesh"?
Jestli ne, zkus to. |
| |
|
|