FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 29. 6. 2024, svátek má Petr a Pavel Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Export BGL? Jeden příspěvek | Celý strom
Export BGL?   27. 1. 2002 / 19:07Milan
Existuje nejaký freeware, ktorý umožní vytvárať "bgl" súbory, resp. umožní export z CAD-ov (3Dmax, Acad,...)?
(napr. scenérie letiska)
 

Re: Export BGL?   28. 1. 2002 / 10:24
Milan Lisner   
To asi ne, ale je mozny pomoci pluginu importovat nektery formaty do Gmaxe ( *.3ds, *.dxf ) a z toho to pak muzes exportovat do *.bgl, *.mdl

Takze z AutoCADu nebo 3D Studia muzes pouzit asi nejlip *.3ds format a ten pak nacist do Gmaxe.

Plugin na import do Gmaxe najdes tady:
http://gmax.digitalarenas.com
 

Re: Re: Export BGL?   29. 1. 2002 / 19:33Milan
Ďík, plugin-y fungujú super, ale mám problém s exportom objektu z Gmax-u do "bgl" ?
 

Re: Re: Re: Export BGL?   29. 1. 2002 / 22:02
Tom Meinlschmidt
jaky problem? neco se uz tady resilo, doporucuju si projit forum nazpet. typicky je to nastaveni desetinne carky na tecku, popr. problem s velkym poctem nespojenych vertexu
 

Re: Re: Re: Re: Export BGL?   31. 1. 2002 / 21:02Milan
Mám nastavené metre, desatinú bodku, makemdl v adresári plugins. Pri pokuse o export *.bgl
zahlási okrem iného "Check your system path to ensure makemdl is on it."
V "Configure paths..." mám správne zadanú cestu k adresáru plugins. Keď spustím makemdl.exe a do "input file" zadám súbor *.gmax, pri exporte zahlási "ERROR: Invalid X file" ?!
 

Re: Export BGL?   31. 1. 2002 / 23:43Milan Lisner
Takhle to nefunguje, musis to spustit z Gmaxu pres File > Export, ono si to zavola ten program makemdl samo a i ten X file si to samo vytvori nekde virtualne v pameti.
Kdyz to exportujes jako *.bgl, objevi se onko Makemdl a tam muzes zaskrtnout par nastaveni, taky si prohlidni error logs, nebo si zaskrtni "keep error logs" a tam mas napsano, proc to neslo cely vyexportovat, pripadne i nazvy partu a co je v nich za problem.
 

Re: Re: Export BGL?   3. 2. 2002 / 23:07Milan
Veď exportujem z prostredia Gmax-u, otvorí sa dialogové okno "MakeBGL", zadám súradnice, a objaví sa okno "Makemdl was not found. ...". V "log" sa objaví: "Error in exporter: Mismatch between # vertex faces (-25) and # normal faces (1) in part Box01." (Skúšal som exportovať iba jeden hranol).
 

Re: Export BGL?   3. 2. 2002 / 23:58Milan Lisner
Prevedl jsi ten hranol na "editable mesh"?
Jestli ne, zkus to.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ