| | | 767 a afterburner ? :-) 14. 5. 2006 / 20:02 | |
| | Chcem sa podelit so svojimi čerstvými dojmami - som nadšený z Level-D 767-my, hlavne z 3D cocpitu a z celkového dojmu z lietaním s ním.Vrele ho všetkým doporučujem ako "must have addon" !
Akurát ma zaujal zvuk motorov.Ked prekročí motor nejakých 80 % tak to zaznie ako keby som v F16 zapol afterburner, ale žiadne plamene z motorov nešlahajú
Čím to je, že to má taký akusticky zretelne "dvojfázový" nárast výkonu? U iných lietadiel (737, A330 ...) som si to nevšimol a zvuková kulisa pri narastaní výkonu motora sa zdá plynulá.
Pridávam 2 screeny tohoto skvelého addonu z testovacích letov po ostrovoch v okolí St.Marteen.
|
| |
|
| | | Re: 767 a afterburner ? :-) 15. 5. 2006 / 13:30 | |
| | No, Level D mám opravdu rád.. Dokonce radši, než "mojí milovanou" B738. Můžu taky doporučit..
Jen fakt nevim.. asi máš ostříží zrak nebo 22"LCD, ale já bych z těch budíků nepřečetl zhola nic. Nechápu, jak někdo může přečíst budíky v 3D cockpitu. Když pominu fakt, že mi přijdou nechutně rozpláclý (viz tvoje foto a hlavně overhead panel), tak jsou pro mě teda k nepřečtení.. Ve 2D vypadají daleko líp..
Ale.. každý svého štěstí strůjce... |
| |
|
| | | | Re: Re: 767 a afterburner ? :-) 15. 5. 2006 / 16:32 | |
| | mám LCD 19, v 3D cocpite použivam Active cameru a zoomujem kolečkom myši, detaily 3D cocpitu sú vynikajúce ( viz screen ).Na druhej strane , podla mňa grafické zpracovanie 2D cocpitu je najslabšou stránkou, to je jak nejaký FS prvej generace Napr.u PMDG alebo Airbusov občas 2D cocpit používam, ale u 767 je taký hnusyný, že ho nechcem ani vidieť a všetko klikám v 3D. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 767 a afterburner ? :-) 15. 5. 2006 / 16:34 | |
| | Tak tak ...ani nemusim zoomovat a vsechno je krasne citelne.. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: 767 a afterburner ? :-) 15. 5. 2006 / 19:09 | |
| | No, jak jsem řekl.. každý svého štěstí strůjce.. Mě se zase při pohledu na všechny screeny, co si poslal zvedá kufřík z toho, jak je půlka čudlítek (Tonde, díky za krásnej výraz ) nechutně placatejch.. Na týhle foto např. Altn flaps, Auto brakes a na předchozích na overheadu skoro všechno.. Ale třeba to je jen optickej klam..
Ale tvrdit, že 2D cockpit je "tak hnusný" bych teda netvrdil.. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 767 a afterburner ? :-) 15. 5. 2006 / 20:15 | |
| | Hnusný není, ale nemuseli strkat do základního panelu všechno. Nebo aspoň mohli udělat nějaký approach view, jako má třeba PMDG 737. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: 767 a afterburner ? :-) 15. 5. 2006 / 20:20 | |
| |
to uz je brutalni rozmazlenot pilotu, nevzpominam si ze bych nekdy pouzil approach nebo landing view u pmdg a stejne tak dobre se mi pristava se zakladnim pohledem i u 767
a jestli se nekdo prece jen chce hadat ze nevidi at se pobavi s piloty co litali na mig21 |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: 767 a afterburner ? :-) 15. 5. 2006 / 23:26 | |
| | | |
|
| | | Re: 767 a afterburner ? :-) 15. 5. 2006 / 15:16 | |
| | btw stahni si repaint British Airways na ofic. strankach...fakt nejlepsi co jsem kdy videl... |
| |
|
| | | Re: 767 a afterburner ? :-) 15. 5. 2006 / 15:57 | |
| | Podle ITVV videa s reálnou 767 je zvuk prakticky shodný s LDS 767 (minimálně v kokpitu). |
| |
|
|