|  |  | Home sim. 11. 5. 2006 / 13:03 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 13:06 | |
|  | odhaduju par tisic US $ 
zajimava hracka  |
| |
|
 |  |  | Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 13:09 | |
|  | To bude krapet drazsi jak jizda na kolotoci, doporucuju ten kolotoc ... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 13:17 | |
|  | no docela zajimavej napad koupit si Letajcí labute a do labute si dat LCDcko a kompa..  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 13:29 | |
|  | Presne, a pro plachtare takovou tu lochneskou drahu jak to jezdi nahoru a dolu a naklani to sedadla  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 13:39 | |
|  | ... a tonde si pro simulaci trubkoletů může pořídit centrifugu  |
| |
|
 |  |  | Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 13:38 | |
|  | Podle sedadla to ale nebude pro simulátor Blaníka nic moc  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 13:41 | |
|  | Můžes si ty sedačky vyměnit za dětskou vaničku. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 15:02 | |
|  | Ani vanička není Blaníkózní, jestli mi rozumíš, ale takový zahradní rozkládací křesílko s kovovou konstrukcí a plátýnkem je už přijatelnější  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 13:46 | |
|  | Pro Blanika nic moc, ale treba Kmotra by to mohlo, akorat ze ten zase neni pro FS  |
| |
|
 |  |  | Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 13:50 | |
|  | Chtěl bych vědět, jak se to bude chovat při akrobačce :d |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 13:55 | |
|  | to se utrhne ... a musis to jit reklamovat  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 15:05 | |
|  | takovouhle sedačku pro SU-31 bych chtěl a pak bych si na ní testnul konstrukčních ±21G  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 15:00 | |
|  | Mna by zaujimal aky hluk to vydava. Ale kedze je to bez zvuku asi to najtichsie nebude. |
| |
|
 |  |  | Re: Home sim. aj. 11. 5. 2006 / 13:56 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Home sim. aj. 11. 5. 2006 / 15:06 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Home sim. aj. 11. 5. 2006 / 17:56 | |
|  | "Lidske ucho nemuze slyset zvuky o fq pod 20-25Hz ale j mozno citi takove vibrace... Audio FX basovy zesilovac prenasi fq pod 20Hz a ty pak je mozno citit pres pevnou cast sluchadel. Zlepsene magneticke zesilovace ulozene do sluchadel reprodukuji nizke frekvence jako skutecne vibrace pro skutecny a vtahujici zazitek ze zvuku"
nuze zkusil sem podobny produkt a.. nejezdete pres hrboly  |
| |
|
 |  |  | Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 14:21 | |
|  | je to hezký zajímalo by mne čím převáději data o úhlech náklonu z fsky do nějaké podoby,se kterou se dají pohánět ty čerpadla (přípustě) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 15:09 | |
|  | Řekl bych, že to bude podobnej systém, co využívaj ty pošahaný kočovný biografy s pohyblivým hledištěm. Nic, co by dokázalo napodobit realitu, ale přeci jen jakýkoliv pohyb je lepší než pevná sesle. Myslím, že jim půjde o to donutit gravitaci působit pouze správným směrem vůči tělu. Se simulací zrychlení bych nepočítal. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 15:47 | |
|  | apropo jak se dá simulovat zrychleni na takovém stroji ? Na takové jakš takš zrychlení bych snad potřeboval alespoň dráhu 10 m ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 15:49 | |
|  | Zakloní se to a tak tě to zamáčkne do sedačy. Brždění obráceně, zavěsí tě to do pásů. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 17:23 | |
|  | Aby to bylo skutečně simulované zrychlení, muselo by se to přes mnohavahadlový mechynizmezečkus připojit na každou součást (i vnitřní) tvého těla a pak to za ně naráz tahat správným směrem 
Zaklánění a předklánění je vždy jen 1G. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 19:45 | |
|  | Může to být i daleko jednodušší systém - třeba je to připojené jen na yoistick ? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 22:19 | |
|  | ve fs je to pres FSUIPC, jine hry pres joystick
coz je chabe - nesimuluje to pretizeni ale naklon. Pro pretizeni by to chtelo maly stan kolem plosinky a pomerne slozity zpusob jak spocitat kam a kdy naklonit plosinku.
pretizeni simulovala formulka na tahaci, nevym jestli jste to nekdy zazili, jezdilo to po CR jako atrakce... silene dobra vecicka. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 22:21 | |
|  | Nevím nevím, ale nevyšlo by pomalu levnějc zaplatit si normální výcvik...tam totiž nemusíš mít stan na přetížení a "formulku" na naklaďáku  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 22:59 | |
|  | urcite. pro me to ale nema smysl. chtel sem ULL ale po dnesnich zpravach proste asi ne. nemluvme o tom. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 19:50 | |
|  | Vzdyt je tam napsany, chce to registrovany FSUIPC, takze je to prevadeny jeho pomoci. |
| |
|
 |  |  | Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 22:55 | |
|  | hmm takze pri prudkym klesani te to vyklopi na podlahu, squelyy ... btw to ze se to naklani to je podle me dost ubohy, pac na to si muzu poridit nejakyho ne*ra kterej me bude vrtet s zidlou...
az vymysli neco kompaktniho na cem si budu moct zazit vic nez 1G tak mi reknite zatim se spokojim se skutecnym erem |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 23:05 | |
|  | zkus se zavrit do automaticky pracky v rezimu zdimani, pred buben si dej obrazek krajinky a mas dokonalou simuaci vyvrtky i s par geckama )))) - pokud je to pracka zepredu, pokud zvrchu, budes sice prd videt, ale zase ti to bude simulovat premety  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 23:07 | |
|  | Tonde, ty jseš fakt strašnej debil  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 23:09 | |
|  | ... a este sem na to hrdej!!!!!  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Home sim. 15. 5. 2006 / 00:28 | |
|  | mno mozna by bylo lepsi vzit si na ty salta ten monitor s sebou ))))))))) ale asi bys potreboval hodne prodluzky ))) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Home sim. 11. 5. 2006 / 23:08 | |
|  | To tě budou muset asi pověsit i s tím postrojem na bungee. Ne každý má tu možnost do éra sednout. Jakpak asi fungujou profisimulátory? Ono ne v každým éru zaíváš veký Géčka ... běžně ... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Home sim. 15. 5. 2006 / 00:24 | |
|  | mno ja mel na mysli spise to ze kdyz budes tocit ostrou obratku trebas s nejakym zlinem, tak v realu bys mel citit i odstredivou silu ale na ty sedacce budes zativat jen tu zanmou gravitaci.. a tak si myslim ze sou to jen vyhozeny prachy |
| |
|
 |  |  | Re: Home sim. 12. 5. 2006 / 08:07 | |
|  | A nie je to trochu zbytocne? Ja sa naklanam aj sam. A mali by ste ma vidiet, ked je kratka draha a nie a nie sa odlepit od zeme... Pre toto prezivanie som nemohol hrat Half Life a podobne hry, jednoducho som sa nemohol trafit do tych mrazenych kurciat. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Home sim. 12. 5. 2006 / 08:16 | |
|  | me spis zajima, ka to dat vyhodit rodiny vuz z garaze na mraz?
navic je potreba na tu plosinku namontovat LCD, pedale, joystick, drzak na napoje, kapsu na mapy... to je fakt lepsi jit rovnou litat.
btw. v tehle "kyvacce" uz tady bylo mnohem lepsi zarizeni, jednodussi a levnejsi a hlavne chytrejsi, takove to houpaci kreslo v ramu... to si clovek muze vyrobit sam, 1-2 vikendy a je to.
|
| |
|
|