| | | Diamond DA-42 Twin Star 7. 5. 2006 / 12:18 | |
| | | |
|
| | | Re: Diamond DA-42 Twin Star 7. 5. 2006 / 12:36 | |
| | no existuje ... placeny addon od Abacus , ke stazeni tady:
http://www.abacuspub.com/fsd/catalog/s609.htm
po stazeni to funguje 7 dni bez aktivace pak se to musi zaplatit .
ovsem kvalita je.. rekneme na urovni free adonu.
Jinak ja pracuji na free verzi , bude to uplne funkcni i se 2ma Garmin1000 displejema ,
ovsem je na tom jeste hodne prace bude to hotove tak asi +/- zari, rijen 2006 |
| |
|
| | | | Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 7. 5. 2006 / 12:41 | |
| | Vdaka za info. Pozriem sa na to a prajem vela zdaru pri tvorbe. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 7. 5. 2006 / 12:45 | |
| | Diky, mozna se mi to podari skoncit drive , ale to neslibuju. nemam ted moc casu. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 7. 5. 2006 / 12:47 | |
| | P.S. pokud mate nekdo nejake fotky rad uvitam , pokud mozno co nejvetsi , v CR litaji 2
jeden v Hosine a druhy ve Zbraslavicich na Slovensku je tusim jen Jeden ,ale to si nejsem jisty. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 7. 5. 2006 / 12:57 | |
| | Ano, na Slovensku lieta jeden v Kralovej pri Senci (LZKS). Dnes som nejake fotky spravil, bohuzial pocasie nebolo najlepsie. Teraz nemam ako, ale behom par dni nejake foto poslem |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 7. 5. 2006 / 12:58 | |
| | Ok diky , uz se tesim |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 12:08 | |
| | Napis konkretne, ake fotky by ti pomohli, ak nieco z toho mam, urcite poslem dnes vecer, najneskor zajtra rano.. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 7. 5. 2006 / 13:22 | |
| | Super, pokusim se ti nafotit toho Mrazikova dvouropaka.Dostal jsem k narozkam fotak a hned co ho ovladnu se do toho pustim.kdybychom se mijeli na ICQ, posli mi mailem nejakou soupisku detailu, ktere bys rad, nebo na co se mam zamerit extra a uvidime, co z toho vzejde |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 7. 5. 2006 / 13:31 | |
| | Super, vecer ti to hodim na email , Diky moc. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 7. 5. 2006 / 18:02 | |
| | Už sou u nás v republice 3...Někdy minulej tejden přistával na LKHS ten třetí, letěl přímo z fabriky... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 7. 5. 2006 / 19:23 | |
| | a nevis kdo to vlastni ? a nemas nejaky fotky? |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 7. 5. 2006 / 21:37 | |
| | Fotky nemam,kdo to vlastni netusim.Ale zkusim se v tejdnu na letisti juknout jakou to melo imatrikulacku a popr. se zeptat kluku estly nevi koho to je. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 7. 5. 2006 / 21:40 | |
| | za kazde info a fotku dopredu dekuji , skusim se pres email zeptat Kubovce z Alfa airu , ten mi vzdicky rychle a podrobne odpovidal na dotazi tykajici se Da40 TDI . |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 8. 5. 2006 / 00:53 | |
| | Zkus to,ten by to moh vědět.Jj,měl jí tam,párkrát sem se v tom svez, jednou dokonce i v noci a to je fakt luxusní stroj. |
| |
|
| | | Re: Diamond DA-42 Twin Star 8. 5. 2006 / 23:57 | |
| | Tohle éro je pěknej shit, letovy vlastnosti na prd (ono je to uz videt ze to ma vejskovku na hore.. ) a je to desne automatizovany, pocitacove omezovany, letova obalka na ho**o, sice dobra rychlost a pohodli ale tot vse
Nedavno u nas na LKKL bylo, je to sice hezky, ale osobne bych si radsi koupil Z-143 |
| |
|
| | | | Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 00:05 | |
| | Podle vyskovky nahore poznas, ze to ma blby letovy vlastnosti? Je to cestovni letadlo, turistak, zadnej akrobat, tak proc to nejak ukrutne predimenzovavat? Rozhodne si ale kup co chces a udelej si radost. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 00:19 | |
| | tak isto ma konstatovanie, ze ero s vyskovkou hore je shit do zaskocilo, to by potom kazdy vykonnosnty plachtak bol jeden velky shit zduplovany tym ze nema motor |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 00:36 | |
| | Ja neviem - ale v každom prípade je to krásne éro. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 00:57 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 01:35 | |
| | Nerikam, ze je to pravidlo, ale ma to blby letovy vlastnosti, chova se hrozne v padech a vyvrtkach a treba vyvrtky s jednim motorem Diamond delat nesmi... a to jeste je to pocitacem omezovany kvuli velkejm vychylkam :/ Hezky je, to jo.
Zlin rulez!!! |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 08:32 | |
| | Jak muzes chtit po letadlu ktery je jako cestovni aby to delalo vyvrtku , a dalsi akrobaticky obraty , tohle letadlo je urceny k tomu aby to letelo "rovne" a zase pristalo, bez nejakyho "blbnuti" , Pokud chces vyvrtky tak samozrejmne Zlin rules ,
to je asi jako kdybys se Silnicni motorkou chtel jezdit motokross, a pak bys rikal je to na h.... stim se neda v terenu jezdit .
je treba pouzivat veci ,k ucelum na ktery jsou urceny
a neplest si pojmy s dojmy. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 12:04 | |
| | Co to zase bl...eš? Která fabrika Ti dovolí vývrtku na dvoumotoráku s jedním motorem? A pak mi řekni, kdy potřebuješ plnou výchylku? A ty jsi to lítal, že můžeš mluvit o letových vlastnostech? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 12:20 | |
| | Si taky dloubnu :
kdo někdy lítal Morávkou na to nezapomene, jakej to je kočár - a rád se k ní vrací, když jenom trochu může. Ale že by někdo hodnotil, jak sedí ve vývrtce na jeden motor jsem ještě neslyšel (a doufám že neusylším) |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 15:56 | |
| | Morava se chová blbě, to se ví, kdysi se to s původní L-200 (tedy s motory Walter Minor 6) stalo tuším v okolí Hodkovic (známý případ jak Vojta K.... dvoustovku ohl, rýmuje se to ), dělali pád na jeden motor, spadli do vrtáku, samosebou na stranu mrtvýho motoru. Směrovka pochopitelně nestačila a než nahodili vnitřní motr, aby je z toho vytáh, byli tak nízko, že při vybírání plácli o zem. Ale přežili, narozdíl od ohnuté L-200 Je to daň za malé kýlovky.
No nicméně byť to Pindra trochu pomotal a nepříliš přesvědčivě předložil (to jsi od někoho slyšel na půl ucha, že jo?), musím se přiznat, že podobný dojem z toho letadla mám i já. Ostatně jako z každého, na kterém je příliš různých aerodynamických carapatiček. Každá berlička totiž poukazuje na to, že původní design má chyby. Typickým příkladem může být Beechcraft 1900D, to ja samý plůtek, křidélko a kýlek. (Ono se stačí podívat na vývoj tohohle typu, od menších King Airů, přes původní verze 1900 s nižším trupem, a člověk si to lépe představí). Když jsem tuhle jednoho TwinStara viděl zblízka v Braunschweigu, měl jsem z toho poměrně zvláštní pocit, i když eleganci nezapře. Dalšími berličkami jsou u letadel různé systémy omezující letovou obálku a zamezující určitým režimům letu, zejména pádům. A to je skutečně velký problém letadel s ocasem do T. Připouštím, že moje zkušenosti s tímto uspořádáním jsou velice omezené (VSO-10, PA-28RT-201 Arrow IV, ATR), nicméně třeba Arrow má na plovoucí VOP slot (!), pochopitelně obrácený (výškovka, laicky řečeno, tlačí dolů). To považuju za berličku, jak si i při hlubším přetažení udržet obtékání VOP. A ATR má, stejně jako téměř všechny dopraváky s T-éčkem, Stick Pusher. Což letadla s "klasickým" ocasem většinou nemají, 737 byla schopná se z pádu dostat sama, i když to byla brutalita (a in natura jsem to pochopitelně nezažil). Velice zajímavé a odborné čtení na tohle téma je mnou už párkrát citovaná knížka Handling the Big Jets. Autor, který zalétával většnu britských dopraváků 50 a 60tých let, o tom vcelku jasně píše a dokládá na příkladu 747. Jak píše "Jumbo se z pádu s klapkama dostane snadno, klopí na čumák, horší to je v čisté konfiguraci. To ale lze snadno absenci klopivého momentu nahradit potlačením". Takže závěr dlouhodobých zkušeností z provozu, které světové letectví za těch mnoho desítek let získalo je to, že ocas do T má víc nevýhod než výhod a že umělé "berličky" potřebuje.
Dalším problémem ocasu do T je opravdu vývrtka, jak Pindra píše. Ale zádová Krásným příkladem může být Z-142. Při normální vývrtce se dostává směrovka do aerodynamického stínu za výškovkou, což je jeden z důvodů, proč letadla se směrovkou umístěnou jako Z-142 s tímhle prvkem mívají problémy (třeba Z-50 nebo 526, tím že mají ocas trochu "do kříže", s tímhle problémy nemají). Ovšem Z-142 v zádové vývrtce, to je něco jiného! Rotaci zastaví téměř okamžitě. No a u ocasu do T to bude opačně, dovedu si tedy velice dobře představit, že Twin Star v zádové vývrtce bude mít problémy
Nicméně to, že to letadlo prošlo veškerou certifikací, je dostatečnou zárukou toho, že pokud bude provozováno tak jak má, nebude mít výraznější problémy. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 16:04 | |
| | Tomuto uz nerozumiem, preto sa pytam: Preco sa teda stavaju lietadla s chvostom do "T", ked je to nevyhodne?... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 16:16 | |
| | Tak treba u větroňů je to jasné, snižuje se riziko poškození výškovky při přistání do vzrostlého pole. Piper Arrow IV to měl proto, že při nadzvihnutí příďáku u původních verzí (s normálním ocasem s plovoucí VOP) se ocas dostával příliš blízko k zemi a vlivem přízemního efektu byl příliš citlivý. Tohle je třeba krásně cítit na 737, při rotaci, je-li podélný sklon asi 10°, se VOP do přízemního efektu dostane, díky čemuž není rotace zcela plynulá a pro dosažení plynulosti je třeba ve správný okamžik trochu povolit.
Většina dopraváků to má kvůli umístění motorů na zádi trupu, a ty se tam dávají kvůli "čistému křídlu". Vždycky to ale sebou neslo kromě mnou už zmiňovaných potíží při přetažení potřebu tužší konstrukce a tedy vyšší hmotnosti. Teď zrovna čtu historii VC-10 a docela hezky to tam popisujou. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 16:46 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 17:11 | |
| | no ja by som este doplnil, ze u vetronov to moze byt aj tym ze sa tak odstrania dva kuty a je potom o nieco mensi skodlivy odpor |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 17:08 | |
| | Cetl jsem nekde k nejakemu airlineru, ze tam dali "T"cko kvuli nedostatecne funkcnosti pri vyssim uhlu nabehu, VOP se dostala do stinu (uplavu?) kridla. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 9. 5. 2006 / 12:52 | |
| | | |
|
| | | Re: Diamond DA-42 Twin Star 17. 5. 2006 / 02:59 | |
| | | |
|
| | | | Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 17. 5. 2006 / 09:50 | |
| | ja si stahl ten da40-180 z techto stranek , a malem jsem se lekl , kvalita je tak jak od 10 letych deti. absolutne nepouzitelny, ten twin star jsem nezkousel , ale jestli to bude podobny tak je to strata casu to stahovat. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Diamond DA-42 Twin Star 18. 5. 2006 / 10:01 | |
| | Presne tak! Aj DA-42 je otrasná. |
| |
|
|