No není to dlouho co jsem upgradoval VGA a RAM. VGA z Radeonu 9800Pro 128MB AGP na GF6600GT 256MB PCIe a RAMku z 1GB na 2GB. (CPU AMD64 3000+ zůstal.) Musím říct, že jsem čekal víc. Před upgradem se mi addony jako PMDG 737 na LKPR2004 ani nehly. FPS 3-5. Po upgrade s FPS pod 30 nejdu. Ale doskakování textur mě trápí taky. Možná je sestava nevyvážená, možná jsem líný pohrabat se více v nastaveních a konfiguračních souborech. Osobně si myslím, že ani FS2004 není extra dobře optimalizovaný. Default jede v pohodě, ale jak přidáš addony - hodně polygonů, velké textury tak neví co má počítat dřív. (Díval jsem se, že některé letadla natahují i kolem 64MB textur. No a třeba ve výšce 10Km při dobré viditelnosti když natahuje textury země (I když na nejmenší LOD, tak je to strašně moc a moc souborů.) tak to je s tím dohráváním textur něco. Při přepínání pohledů podle mě FSka neumí uvolnit z paměti jen textury nepotřebné a natáhnout nové a tak to uvolní a načte znova celé. Že to jde i lépe ukázali tvůrci Lock-on, ten je sice taky náročný na HW, ale třeba na mé sestavě mi jede maximálně plynule a bez doskakování textur. |
|