Co vím, tak běžně si pilot nežádá FMC, pokud na stojánce existuje autodocking. Pokud nefunguje, nebo tam není, je potřeba zajistit zastavení letadla na daném místě na stojánce.. K tomu se používá FMC a marshall v něm jedoucí..
Ad druhá otázka: Není. Např. ATR ČSA, parkující na stojánkách "v poli", kde není autodocking, musí taky zavést na stojánku FMC, resp. marshall.
Ad třetí: Co vím, tak jezdí max. tři najednou... ale MaFra asi opraví..
Ad čtvrtá: Majáky oranžové, nebo žluté barvy (pro nás, s poruchou barvocitu, je to trochu otázka..), výrazné zbarvení vozu (jelikož se na něj nevztahují pravidla pohybu motorových vozidel na letištní ploše, resp. vztahují, ale jsou zcela odlišná, musí být dobře vidět jak pro letadla, tak pro vozidla na ploše) a červené plácačky, popř. červeně osvětlené "trubky" pro samotné navádění letadel...
K vánočnímu stromku mu chybí už jen prskavky.. |
|