No ona lidská chyba není jen chyba pilota..."lidský činitel" jak se tomu správně říká je taky maintenance, také řídící, taky vedení společnosti, instruktoři, atd. atd. A to ostatní mimo pilota je dosti významné procento. Také mnohdy pokud se opravdu prokáže pouze chyba pilota, je občas těžké posoudit, jestli měl pro své (po podrobné analýze chybné) rozhodnutí dostatek podkladů, jestli nebyly např. údaje senzorů kontroverzní, jestli nebyl zahlcen falešnými údaji, jestli se nepohodl kapča s kolegou, atd. atd.
V každém případě bych počkal na výsledky vyšetřování, on takovej střih větru těsně před přistáním není vůbec žádná legrace, notabene když na to pilot není připraven (otázkou je jestli se lze vůbec připravit na extrémní hodnoty, které můžou nastat a jestli měli například na zemi také dostatečnou detekci těchto jevů) |
|