| | | IVAO a pocasie :-( 2. 5. 2006 / 23:14 | |
| | Ja neviem co to bolo dnes ale ja sa musim postazovat . Jak je mozne ze riadaci maju ine pocasie ako piloti. Npriklad Dnes na LZIB vietor hlasili 040/10 a viditelnost nad desat. A ja som mal vietor 300/20 v narazoch cez 50 a viditelnost si 3-4nm. To podobne na LKTB vietor neviem ale pocasie hlasili dobre a pekne jak pre VFR. Ja som mal oblacnost v 2100feet prsalo a viditelnost 3-4nm. Mam Ivap tusim 121. Ale do teraz s nov neboli take problemy ako s 130. Ako to je? Riadaci a piloti pouzivaju ine zdroje o pocasi? Fakt neviem. |
| |
|
| | | Re: IVAO a pocasie :-( 2. 5. 2006 / 23:19 | |
| | Ze zkusenosti - nekdy na to ATC kaslou a pocasi si vymysli, protoze jsou lini. Zazil jsem to mockrat :-/ |
| |
|
| | | | Re: Re: IVAO a pocasie :-( 2. 5. 2006 / 23:23 | |
| | Este som sa na to ich pital osobitne aby ho povedali. Ale bolo uplne ine ako som mal ja. |
| |
|
| | | | Re: Re: IVAO a pocasie :-( 2. 5. 2006 / 23:38 | |
| | Opravdu v LKTB byl CAVOK vítr maximálně do 4 Kn. |
| |
|
| | | Re: IVAO a pocasie :-( 3. 5. 2006 / 00:08 | |
| | Přestaň si stěžovat a umři jako chlap |
| |
|
| | | | Re: Re: IVAO a pocasie :-( 3. 5. 2006 / 01:08 | |
| | ))))))) |
| |
|
| | | | Re: Re: IVAO a pocasie :-( 3. 5. 2006 / 07:46 | |
| | To si vybavime na backore |
| |
|
| | | Re: IVAO a pocasie :-( 3. 5. 2006 / 07:49 | |
| | | |
|
|