| | | MTL: proc tolik poly? 29. 4. 2006 / 09:22 | |
| | projizdel sem mtl ve snaze videt jak jsem viden a ejhle... vetsina modelu jsou nizkopoly a maji lody, ale sou tam opravdu exoty 22000 poly.
napr. Blanik ma taky slusne poly a zadny lod
takze hadam az si 3-4 nekde na LKFR daji soaring days, tak tam nikdo nebude mit fps pres 15... uf |
| |
|
| | | Re: MTL: proc tolik poly? 29. 4. 2006 / 14:05 | |
| | ve frýdlantu jsme s 4 blaníky lítaly a šlo vše krásně,aspoň nikdo neříkal že má problémy s FPS.. |
| |
|
| | | | Re: Re: MTL: proc tolik poly? 29. 4. 2006 / 18:56 | |
| | ja ale to sem mel 3D clouds naplno |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly? 30. 4. 2006 / 07:56 | |
| | No já mám takový trochu jiný náhled.. Skoro mě až ty snahy o optimalizaci na low poly rozesmívají... Zkusil si např. v gmaxu spáchat pořádnou kouli a dát ji megatuny polygonů a dát jich desítky do scenerky,..,????? Já jo.. A nějaký výrazný rozdíl ve FPS sem teda u sebe neměl... Můj osobní pocit je, že to nebude jen o počtu polygonů... a LODy sem ve scenerkách nikdy nedělal a považuji to tak trochu za "zbytečnost" která to fps teda nijak moc nevyšlechtí .-)
Např. Krnov - na kostele na kopci mám tolik polygonů co nemám skoro součtem na všech ostatních objektech a jede to bez rozdílu.. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly? 30. 4. 2006 / 14:00 | |
| | jasne ze to neni jen o poctu polygonu ... ale nekdo holt honi FPS a kdyz ma nekde o dva min nez jinde, tak prudi ... a nekdo hony polygony a kdyz jich nekde vidi vic jak deset tak opet prudi |
| |
|
| | | | | | | Re: MTL: proc tolik poly? 30. 4. 2006 / 14:41 | |
| | Pánové, pánové Já myslím, že si tak trochu pletete letadla se scenérkama. Zatímco u nějakého hradu na kopci příliš polygonů tak moc nevadí (i když, některé scenérie jsou v tomhle dost tragické, zejména pokud jde o stromy a těch 5-10 FPS dolů už je hodně znát), u letadel je to úplně jiná káva a to ze dvou důvodů:
1.) Ono letadlo s 20k polygonů můžete mít v dohledu jedno, ale taky deset
2.) Ono letadlo (nebo deset), můžete mít ve své scéně díky absenci LODů taky ještě 40 mil daleko od něj.
A to už pak začínají teprve ta pravá jatka. Myslím si, že nemám úplně nejhorší mašinu, ale troufám si říct, že slet 10ti EC145tek na LKPR2004 by jen tak nerozdejchal, o slabších strojích ani nemluvě.
Nic se nemá samozřejmě přehánět, ale optimalizace nikdy nezaškodí. Jednak nemá MSFS bůhvíjak kvalitní engine a druhak nezapomeňte, že vaše scenérie nebo model nebude to jediný, co pilot při svých toulkách ve scéně bude mít. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: MTL: proc tolik poly? 1. 5. 2006 / 02:30 | |
| | presne. ono je celkem na povazenou, zda tech 15 FPS pri IVAO na LKPR dela scenerka [jak se zde hromadne tvrdi] nebo taky fakt, ze je to nejrusnejsi letiste... a tam bych hledal psa. a reknete sami: cca do 1 nm z letadla vidite tak tri carky.. 3 carky a 22000 poly? ech.
taky nemam zas tak slaby stroj, ale nekdy to je pocitit. kdyz mate vsechno az na mraky vytlaceno na max a pak vam do letu naskace petka blaniku a scenerka letistatka s 15 vetroni a 500 stromy... no.. 15fps jen to fikne. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly? 1. 5. 2006 / 19:01 | |
| | letadly to mozna ani nebude
napocital jsem 13 stroju a fps uplne v pohode, to na skoro prazdnem EHAMu jsem na finale sel pod 15 FPS |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly? 2. 5. 2006 / 18:51 | |
| | no nechci to moc rozvadet, ale zrovna dopravaky jsou delane pomerne rozmne. a casto sem nasel LODs. zato vrtulerky a ruzne podivnosti... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly? 2. 5. 2006 / 19:06 | |
| | takhle bych to netypizoval, kazdy autor mtl by chtel aby ten jeho model vypadal nejlip nebo aspon "dobre", pak musi osekavat detaily a je to spis autorem modelu jaky pristup zvoli a imho dopravak i mixer od jednoho cloveka na tom budou podobne |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly? 2. 5. 2006 / 19:14 | |
| | Problem je, ze autori MTL na to na zacatku sli jako pejsek a kocicka na vareni dortu. Vzali to co bylo pouzitelne jak low poly a kdyz zjistili, ze jim toho spousta chybi, tak se vrhli na pouzivani normalnich modelu...Proto tam je treba Blanik do Wolfganga Pipera, atd. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly? 2. 5. 2006 / 19:49 | |
| | kdyz ja nevim jak na to sli pejsek a kocicka
ale zrejme to taky dost zku**ili |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly? 2. 5. 2006 / 20:08 | |
| | ty neznas jak varili pejsek a kocicka dort? doporucuji precist .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly? 2. 5. 2006 / 20:22 | |
| | prosim te, ja vyrustal na vlkovi a zajici a nevim co jeste dobreho sme tam meli |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly? 2. 5. 2006 / 20:37 | |
| | Ani ja neviem. Ale Pejsek a kočička je klasika, to si musíš dobrať. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly? 2. 5. 2006 / 21:46 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MTL: proc tolik poly? 2. 5. 2006 / 22:02 | |
| | ntj...ja vim ze to je co dum dal a o zabave.. on az to nekdo v pristi verzi FS [napr. XI] udela locked-source a zacne za to brat penize [wite co je to MORPG? tak to je extremne vynosny biz] tak to bude skvele a... za penize |
| |
|
|