FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 9. 1. 2025, svátek má Vladan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
BIZ-jet Jeden příspěvek | Celý strom
BIZ-jet   29. 4. 2006 / 22:57
David75
Nevíte někdo náhodou o slušným biz-jetu pro fs9? Tak na úrovni PMDG, hlavně ale aby měl FMC. Dík za radu.
 

Re: BIZ-jet   29. 4. 2006 / 23:03
Jennik   
No, podivej se na stranky Eaglesoft, jejich Cessny a Beechjet jsou podle me dost slusne. Ja mam Citation II, ale ta je bez FMC, pak jeste Citation X ale ta jej opet nema plne funkcni.
nec mi rika, ze snad ten Beechjet 400 by mohl byt funkcni, ale nejsem si jisty...

http://eaglesoftdg.com
 

Re: Re: BIZ-jet   30. 4. 2006 / 16:05
Cirrus/Pindra
Ježiš proč FMC...? do pekla s tim, vždyt to už není vůbec romantika s tim lítat.
 

Re: Re: Re: BIZ-jet   30. 4. 2006 / 16:35
Viper
Možná právě proto, že už má ten dotyčný romantiky až po krk......
 

Re: Re: Re: Re: BIZ-jet   30. 4. 2006 / 17:38
David75
IFR bez FMC snad dnes ani v podstatě nejde. Snad s malou cessnou. Prostě R-NAV je R-NAV.
 

Re: Re: Re: Re: Re: BIZ-jet   30. 4. 2006 / 17:41
Tragédie v JRD
Jakej rozdíl je mezi IFR v cessne a IFR v nejakym bizjetu?

kam jsme to dopracovali na tom periskopu, kdyz tu zazni i takovyhle perly... i kdyz castece mas pravdu .. s non-RNAV je to horsi a cim dal horsi
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: BIZ-jet   1. 5. 2006 / 10:24
Fabo™   
No asi bude trocha rozdiel uz en v tom ze taky bizjetik leti 2x rychlejsie...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: BIZ-jet   1. 5. 2006 / 10:32
David75
No cessna je certifikovánba pro jednoho pilota a letí kolem 130-150Kts, takže má ještě čas pilot tak trochu ladit. Bizjet letí kolem 0,7M a zkus v tý rychlosti něco ladit v jednočlené posádce. Nebo zaleťed SID,STAR jako ONE man
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BIZ-jet   1. 5. 2006 / 10:37
Serž   
kdo lita 0,7 machu v 5000ft??
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BIZ-jet   1. 5. 2006 / 10:47
David75
Jo v tom máš pravdu. 250 kts je hold 250kts. Ten požadavek na FMC jsem myslel pro mou pohodlnost, prostě si myslím že to patří ke komfortu biz mašin. Jinak ano, uznávám že IFR jde zaleťet i bez FMC ale proč to dělat když jsem línej?
 

Re: Re: Re: Re: Re: BIZ-jet   1. 5. 2006 / 08:53
OK-Milda (BHA410)   
Bez FMC jde létat i RNAV tratě. Pořád tu jsou ještě jiné inerce jako je třeba CIVA nebo OMEGA. FMC je už tady skoro jako zaklínadlo. Nic proti ní nemám, umožňuje to komplexní programování letu i vzhledem k jeho ekonomice (o ní jde v reál létaní předvším), ale základy IFR létání jsou pořád v radionavigaci a bez zvládntí této problematiky se neobejde žádný pilot a žádné IFR certifikované letadlo. RNAV navigace je tu hlavně pro zvýšení přesnosti s následně možným zvýšením "kapacity" vzdušného prostoru, který je díky rostoucí letecké přepravě stále "menší". To ale neznamená, že se bez FMC nedá letět IFR jak s malou Cessnu ak velkým Bulíkem či Abusem. Jde spíš o to, že klesá množství publikovaných tras pro non-RNAV lety, ale pořád se to dá.
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ