| | | BIZ-jet 29. 4. 2006 / 22:57 | |
| | Nevíte někdo náhodou o slušným biz-jetu pro fs9? Tak na úrovni PMDG, hlavně ale aby měl FMC. Dík za radu. |
| |
|
| | | Re: BIZ-jet 29. 4. 2006 / 23:03 | |
| | No, podivej se na stranky Eaglesoft, jejich Cessny a Beechjet jsou podle me dost slusne. Ja mam Citation II, ale ta je bez FMC, pak jeste Citation X ale ta jej opet nema plne funkcni.
nec mi rika, ze snad ten Beechjet 400 by mohl byt funkcni, ale nejsem si jisty...
http://eaglesoftdg.com |
| |
|
| | | | Re: Re: BIZ-jet 30. 4. 2006 / 16:05 | |
| | Ježiš proč FMC...? do pekla s tim, vždyt to už není vůbec romantika s tim lítat. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: BIZ-jet 30. 4. 2006 / 16:35 | |
| | Možná právě proto, že už má ten dotyčný romantiky až po krk...... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: BIZ-jet 30. 4. 2006 / 17:38 | |
| | IFR bez FMC snad dnes ani v podstatě nejde. Snad s malou cessnou. Prostě R-NAV je R-NAV. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: BIZ-jet 30. 4. 2006 / 17:41 | |
| | Jakej rozdíl je mezi IFR v cessne a IFR v nejakym bizjetu?
kam jsme to dopracovali na tom periskopu, kdyz tu zazni i takovyhle perly... i kdyz castece mas pravdu .. s non-RNAV je to horsi a cim dal horsi |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: BIZ-jet 1. 5. 2006 / 10:24 | |
| | No asi bude trocha rozdiel uz en v tom ze taky bizjetik leti 2x rychlejsie... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: BIZ-jet 1. 5. 2006 / 10:32 | |
| | No cessna je certifikovánba pro jednoho pilota a letí kolem 130-150Kts, takže má ještě čas pilot tak trochu ladit. Bizjet letí kolem 0,7M a zkus v tý rychlosti něco ladit v jednočlené posádce. Nebo zaleťed SID,STAR jako ONE man |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BIZ-jet 1. 5. 2006 / 10:37 | |
| | kdo lita 0,7 machu v 5000ft?? |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BIZ-jet 1. 5. 2006 / 10:47 | |
| | Jo v tom máš pravdu. 250 kts je hold 250kts. Ten požadavek na FMC jsem myslel pro mou pohodlnost, prostě si myslím že to patří ke komfortu biz mašin. Jinak ano, uznávám že IFR jde zaleťet i bez FMC ale proč to dělat když jsem línej? |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: BIZ-jet 1. 5. 2006 / 08:53 | |
| | Bez FMC jde létat i RNAV tratě. Pořád tu jsou ještě jiné inerce jako je třeba CIVA nebo OMEGA. FMC je už tady skoro jako zaklínadlo. Nic proti ní nemám, umožňuje to komplexní programování letu i vzhledem k jeho ekonomice (o ní jde v reál létaní předvším), ale základy IFR létání jsou pořád v radionavigaci a bez zvládntí této problematiky se neobejde žádný pilot a žádné IFR certifikované letadlo. RNAV navigace je tu hlavně pro zvýšení přesnosti s následně možným zvýšením "kapacity" vzdušného prostoru, který je díky rostoucí letecké přepravě stále "menší". To ale neznamená, že se bez FMC nedá letět IFR jak s malou Cessnu ak velkým Bulíkem či Abusem. Jde spíš o to, že klesá množství publikovaných tras pro non-RNAV lety, ale pořád se to dá. |
| |
|
|