| | Re: Re: Re: Re: Re: BIZ-jet 1. 5. 2006 / 08:53 | |
| | Bez FMC jde létat i RNAV tratě. Pořád tu jsou ještě jiné inerce jako je třeba CIVA nebo OMEGA. FMC je už tady skoro jako zaklínadlo. Nic proti ní nemám, umožňuje to komplexní programování letu i vzhledem k jeho ekonomice (o ní jde v reál létaní předvším), ale základy IFR létání jsou pořád v radionavigaci a bez zvládntí této problematiky se neobejde žádný pilot a žádné IFR certifikované letadlo. RNAV navigace je tu hlavně pro zvýšení přesnosti s následně možným zvýšením "kapacity" vzdušného prostoru, který je díky rostoucí letecké přepravě stále "menší". To ale neznamená, že se bez FMC nedá letět IFR jak s malou Cessnu ak velkým Bulíkem či Abusem. Jde spíš o to, že klesá množství publikovaných tras pro non-RNAV lety, ale pořád se to dá. |
| |
| BIZ-jet - David75 | 29. 04. 06 v 22:57 |
|
| | | BIZ-jet - Cirrus/Pindra | 30. 04. 06 v 16:05 |
|
| | | | | BIZ-jet - David75 | 30. 04. 06 v 17:38 |
|
| | | | | | BIZ-jet - Tragédie v JZD | 30. 04. 06 v 17:41 |
|
| | | | | | | BIZ-jet - David75 | 01. 05. 06 v 10:32 |
|
| | | | | | | | | BIZ-jet - David75 | 01. 05. 06 v 10:47 |
|
| | | | | | BIZ-jet - OK-Milda (BHA410) | 01. 05. 06 v 08:53 |
|
|