| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Úprava terenů 28. 4. 2006 / 18:10 | |
| ![](img/nic.gif) | Mám menší problém......dělám si jen tak z radosti scenérku zatím Sítný a možná dále ještě něčeho z Kladna, ale nyní jsem se dostal do slepé uličky......U hotelu Kladno mám čast scenérky pod zemí a nevím, v čem upravit terén, aby to běhato. Brendon mi posílal odkaz na SlartiFree, ale ten nejde spustit tak se prám tady. Přikládám pár fotek jak to vypadá |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Úprava terenů 28. 4. 2006 / 18:27 | |
| ![](img/nic.gif) | ještě jsem si hrál s pozicí Hotelu a nyní to ve finální verzi vypadá dokonce takto! |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Úprava terenů 28. 4. 2006 / 22:12 | |
| ![](img/nic.gif) | Nejlépe Groundem2K4, jsou tam lvm polygony vody/země a terén si upravíš k obrazu svému ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Úprava terenů 28. 4. 2006 / 23:40 | |
| ![](img/nic.gif) | No a dá se tam upravit i výška terénu? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Úprava terenů 29. 4. 2006 / 00:33 | |
| ![](img/nic.gif) | J, každý LWM polygon může mít definovanou výšku. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Úprava terenů 29. 4. 2006 / 08:33 | |
| ![](img/nic.gif) | tak to neni uplne pravda.. pokud pouziva SRTM mesh CR, nebo EU, tak kazdy zasah pres G2k4 je pak vyhodnoceny jako synteza dat a vysledek je proste nejisty.
Vim co rikam, pokousel jsem se upravit vodni zlom pro umisteni nadrze Orlik a pres vsecnhy snahy se tam hladina lame hyperbolou a tak je od nadrze vzdycky videt dira v krajine.. pohlizel jsem skladbu polygonu pres LWM viewer 2 a nasel duvod; kromne polygonu s urcitou vyskou existuji jeste jine lwmka - mesh climf nebo tak nejak. defacto zabranuji vnziku zlomu a ploch a tahnou se jako slachy na kostech. zkusil jsem je mazat ale moc to nepomohlo.
Slarti je ovsem jine kafe. akorat slozitejsi. |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Úprava terenů 28. 4. 2006 / 22:17 | |
| ![](img/nic.gif) | Až to doděláš a budeš chtít,tak mi to prosím pošli.Sháním cokoliv z ČR.Díky a přeji hodně úspěchů!!! |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Úprava terenů 28. 4. 2006 / 23:27 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
|