| | | LKMB scenery - pozor na DTX3 28. 4. 2006 / 06:27 | |
| | Nevim jak vam ale me se u tehle scenerky objevuje pravidelne silne skubnuti Fsky pred objevenim modelu cehokoliv v zornem poli.
Podobny problem se resil u sve scenerky, a to proto ze jsem chytre pouzil DTX3 kompresi textur misto poklidne DTX1... velikost textur DTX3 je cca 2x-3x vetsi a finalne pak jeste nasobneji narocnejsi na presnos dat po sbernici..
po prekompilovani na DTX1 skubnuti zmizelo a kvalita porad skvela |
| |
|
| | | Re: LKMB scenery - pozor na DTX3 28. 4. 2006 / 10:05 | |
| | Díky za upozornění. Myslel jsem, že v DXT3 bude kvalita výrazně lepší a DXT1 jsem moc nezkoušel. U dalších rozpracovaným VFR objektů v MB zkusím použít DXT1.
|
| |
|
| | | | Re: Re: LKMB scenery - pozor na DTX3 28. 4. 2006 / 10:24 | |
| | ja bych jeste udelal update / patch a poslal ho J. Masnikovi aby to predelal pro ty, kteri nejsou schopni si to konvertovat sami
jinak musim reci, ze MB je ted mnohem atraktivnejsi VFR destinace
nexces jeste dosazet alespon defaultem haly skodovky? kukam ze tam je pekne husto
kdyztak me kontaktuj na emailu nebo ICQ, pro default scenery mam par free toolu s kterym se da bajecne nasazet mesto za cca 60 minut.
Dokonce WYSIWYG viz LWM Viewer 2, ktery umi to same co EZ scenery a to ZADARMO |
| |
|
| | | | Re: Re: LKMB scenery - pozor na DTX3 28. 4. 2006 / 13:01 | |
| | Ja odjak ziva pouzivam DTX1 a pri Alpha kanele a nezda sa mi nejaka nizsia kvalita. ved sa sami mozte presvedcit a pozriet si Pezinok. Vsetko je vo formate DTX1 |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: LKMB scenery - pozor na DTX3 28. 4. 2006 / 13:19 | |
| | ono je to stejne fuk... pri pojizdeni nemam cas koukat po boudickach, zvlast kdyz je plno polorizeneho VFR kolem cimz myslim akce. |
| |
|
|