|  |  | Pristavanie 22. 4. 2006 / 18:58 | |
|  | Viem ze trochu hlupa otazka ale: lietam na 747-400 a s FSPassangers ma oprava lietadla stoji viac ako nove tak sa vas skuseny piloti pytam ako je najlepsie pristavat ? |
| |
|
 |  |  | Re: Pristavanie 22. 4. 2006 / 19:11 | |
|  | www.flightlevel350.com a hledej přistání  |
| |
|
 |  |  | Re: Pristavanie 22. 4. 2006 / 19:28 | |
|  | Nejlepe v jednom kuse, ono kdyz to uplne rozmasirujes se nediv ze oprava stoji vic nez novy ero...  |
| |
|
 |  |  | Re: Pristavanie 22. 4. 2006 / 19:40 | |
|  | dobry pristani = odejdes po svych; vyborne pristani = letadlo je znovu pouzitelne |
| |
|
 |  |  | Re: Pristavanie 22. 4. 2006 / 20:03 | |
|  | Padáš, padáš a ve výšce jednoho metru zvedneš čumák a čekáš, až se ti utrhnou proudnice. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Pristavanie 22. 4. 2006 / 20:18 | |
|  | to né.., nepleť ho. Klesáš, klesáš a v 10m tašneš vybírat, ale ve výšce 1 m přestaneš a držíš a držíš, až se ti utrhnou proudnice a spadneš. Když to je z toho 1 m, tak po svých odejdou všichni. Když se ti to stane v 10m, tak jen pár a éro jde do šrotu
 |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Pristavanie 22. 4. 2006 / 20:21 | |
|  | ... sorry, samozřejme začneš...
OT: jestli je mezi námi nějaký hasič, tak prosím odtrhnutí proudnic skutečně neznamená absolutní destrukci všech dostupných a důležitých hasebních nástrojů!  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Pristavanie 22. 4. 2006 / 20:30 | |
|  | Co jsem slyšel, tak přistání je řízený pád. Tak nevím.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Pristavanie 22. 4. 2006 / 21:25 | |
|  | Já zase slyšel definici, že je to pád z minimální výšky  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavanie 22. 4. 2006 / 21:45 | |
|  | Vlastně něco podobného, jako když se snažím po draku dostat z postele.  |
| |
|
 |  |  | Re: Pristavanie 22. 4. 2006 / 20:31 | |
|  | nejlíp se přistává na kola.A když se po přistání nemůžeš hnout kvůli tomu,že do půlky těla plaveš v drnech,tak to je taky špatně.prostě a jednpoduše nejlepší je použít systém autoland.Já ho s úspěchem používal na default learjetu až do doby,kdy jsem zjistil,že Lear 45 autoland nemá...  |
| |
|
 |  |  | Re: Pristavanie 22. 4. 2006 / 21:35 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Pristavanie 22. 4. 2006 / 21:47 | |
|  | A třeba s Beechem přistaneš? |
| |
|
 |  |  | Re: Pristavanie 22. 4. 2006 / 22:26 | |
|  | Pri pristati maj pripblizne rychlost 160knots a k tomu tie klapky. Maximalnele klesanie 500feet/min tymto sa riadnim u vsetkych lietadiel (okrem rychlosti) a pri 95% lietadiel som na pristal na prvy krat bez ujmy n lietadle. Neviem ale ako je u toho FSPassa... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Pristavanie 22. 4. 2006 / 23:02 | |
|  | Není 160 uzlů trochu moc? Při středně naložený 744F mám Vref na klapkách 25 kolem 145 a to už je hodně  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Pristavanie 23. 4. 2006 / 22:05 | |
|  | Ja ti uz neviem povedat presne jaku som mal presnu pristavaciu rychlost (pol roka je uz dlha doba). Ale viem ze som na defalnom B747 vedel pristat aj 130knots ale uz to bolo na hrane. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Pristavanie 23. 4. 2006 / 22:14 | |
|  | Jaakov ma pravdu .. pokud jsi nepristaval s tim boingem s plnou nadrzi, tak je 160 strasne moc... vetsinou je Vref kolem 140 - 145 uzliku |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Pristavanie 23. 4. 2006 / 22:16 | |
|  | PS: nevim teda jak s temahle udajema, co pises, provadis ILS priblizeni ) hlavne teda ono kategoricke max. 500 / ¨min .. protoze pro rychlost 160 uzlu je pro beznou 3 stupnovou glide path klesani 870 fítu |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Pristavanie 23. 4. 2006 / 22:43 | |
|  | NO ked mam pravdu povediac nikdy som nepristaval pomocov pristrojov. Vzdy som isiel na ruku. Inak ako som spominal ta rychost bola nizsia uz si nespominam. Predsa 6 mesiacov je dlha doba. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Pristavanie 23. 4. 2006 / 22:50 | |
|  | pockej pockej ) pristrojove priblizeni nejak nesouvisi s tim, jestli letis na automat nebo na ruku, ILS muzes letet i na ruku )) jinak chudaci papinky ) se musi ucervenit k smrti jestli se plouzis pri zemi 500 feetu / min .) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Pristavanie 23. 4. 2006 / 23:06 | |
|  | Ako sominal je to davno. Ale samozrejme moje "pristavacia procedura" amatera sa zkladal zakladnych troch bodov 1. Dostat sa do 2000 nad zemov 2 jak som zacal mat drahu dohlade zacal klesani vecsinov to bolo 1800feet/min 3 Tesne pred pristanim (rozumiet cca 20s) som zacal dorovnavat lietadlo do 500feet/min a uz ked som sa isiel doknut drahy tak som este mierne zvihol. A pristal som ako decky zadocek na nocnicek 
Inak co mam rozumiet pod "papinky"???? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavanie 23. 4. 2006 / 23:08 | |
|  | papinky ... zdrobnelina od PAPIny .. PAPI svetla .) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavanie 23. 4. 2006 / 23:18 | |
|  | Zkus tenhle postup v Karlových Varech, na 29ku |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavanie 23. 4. 2006 / 23:28 | |
|  | Pochybujem, ze mi divolia VFR na IVAO s B747  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavanie 23. 4. 2006 / 23:37 | |
|  | jak souvisi VFR s B747 s pristavanim v karlovych varech?
PS: let VFR s boingem ti na ivao dovoli naprosto bez problemu ...stejne jako v realu |
| |
|
 |  |  | Re: Pristavanie 23. 4. 2006 / 00:57 | |
|  | hehe to je teda pekne vypeceny thread 
dej si prudky vitr a zkousej pristavat se zlinem 
az ti to pujde, jdi do bulika a nebudes mit problemy |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Pristavanie 23. 4. 2006 / 12:31 | |
|  | A jak se dá změnit vítr? Díky |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Pristavanie 24. 4. 2006 / 01:11 | |
|  | hehehe... no tak to je sila zkus CREATE FLIGHT - WEATHER - USER DEFINED - CUSTOMIZE WEATHER - WIND SPEED -- tady si dej tak... no uvidis sam... WIND DIRECTION - nejlepe v uhlu 90 ke smeru drahy kde budes cvicit... |
| |
|
|