FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 20. 4. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pristavanie Jeden příspěvek | Celý strom
Pristavanie   22. 4. 2006 / 18:58
Tomi
Viem ze trochu hlupa otazka ale: lietam na 747-400 a s FSPassangers ma oprava lietadla stoji viac ako nove tak sa vas skuseny piloti pytam ako je najlepsie pristavat ?
 

Re: Pristavanie   22. 4. 2006 / 19:11
Michael   
www.flightlevel350.com a hledej přistání
 

Re: Pristavanie   22. 4. 2006 / 19:28
Teflon_490   
Nejlepe v jednom kuse, ono kdyz to uplne rozmasirujes se nediv ze oprava stoji vic nez novy ero...
 

Re: Pristavanie   22. 4. 2006 / 19:40
Jaris
dobry pristani = odejdes po svych; vyborne pristani = letadlo je znovu pouzitelne
 

Re: Pristavanie   22. 4. 2006 / 20:03
LuckyB
Padáš, padáš a ve výšce jednoho metru zvedneš čumák a čekáš, až se ti utrhnou proudnice.
 

Re: Re: Pristavanie   22. 4. 2006 / 20:18
kuma   
to né.., nepleť ho. Klesáš, klesáš a v 10m tašneš vybírat, ale ve výšce 1 m přestaneš a držíš a držíš, až se ti utrhnou proudnice a spadneš. Když to je z toho 1 m, tak po svých odejdou všichni. Když se ti to stane v 10m, tak jen pár a éro jde do šrotu
 

Re: Re: Re: Pristavanie   22. 4. 2006 / 20:21
kuma   
... sorry, samozřejme začneš...

OT: jestli je mezi námi nějaký hasič, tak prosím odtrhnutí proudnic skutečně neznamená absolutní destrukci všech dostupných a důležitých hasebních nástrojů!
 

Re: Re: Re: Re: Pristavanie   22. 4. 2006 / 20:30
LuckyB
Co jsem slyšel, tak přistání je řízený pád. Tak nevím.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Pristavanie   22. 4. 2006 / 21:25
Petlok
Já zase slyšel definici, že je to pád z minimální výšky
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavanie   22. 4. 2006 / 21:45
LuckyB
Vlastně něco podobného, jako když se snažím po draku dostat z postele.
 

Re: Pristavanie   22. 4. 2006 / 20:31
Orbith AVP4MP   
nejlíp se přistává na kola.A když se po přistání nemůžeš hnout kvůli tomu,že do půlky těla plaveš v drnech,tak to je taky špatně.prostě a jednpoduše nejlepší je použít systém autoland.Já ho s úspěchem používal na default learjetu až do doby,kdy jsem zjistil,že Lear 45 autoland nemá...
 

Re: Pristavanie   22. 4. 2006 / 21:35
Už přistál   
Na mě nekoukej.
 

Re: Pristavanie   22. 4. 2006 / 21:47
Michael   
A třeba s Beechem přistaneš?
 

Re: Pristavanie   22. 4. 2006 / 22:26
brendon (SVK832)   
Pri pristati maj pripblizne rychlost 160knots a k tomu tie klapky. Maximalnele klesanie 500feet/min tymto sa riadnim u vsetkych lietadiel (okrem rychlosti) a pri 95% lietadiel som na pristal na prvy krat bez ujmy n lietadle. Neviem ale ako je u toho FSPassa...
 

Re: Re: Pristavanie   22. 4. 2006 / 23:02
Jaakov   
Není 160 uzlů trochu moc? Při středně naložený 744F mám Vref na klapkách 25 kolem 145 a to už je hodně
 

Re: Re: Re: Pristavanie   23. 4. 2006 / 22:05
brendon (SVK832)   
Ja ti uz neviem povedat presne jaku som mal presnu pristavaciu rychlost (pol roka je uz dlha doba). Ale viem ze som na defalnom B747 vedel pristat aj 130knots ale uz to bolo na hrane.
 

Re: Re: Re: Re: Pristavanie   23. 4. 2006 / 22:14
Tragédie v JRD
Jaakov ma pravdu .. pokud jsi nepristaval s tim boingem s plnou nadrzi, tak je 160 strasne moc... vetsinou je Vref kolem 140 - 145 uzliku
 

Re: Re: Pristavanie   23. 4. 2006 / 22:16
Tragédie v JRD
PS: nevim teda jak s temahle udajema, co pises, provadis ILS priblizeni ) hlavne teda ono kategoricke max. 500 / ¨min .. protoze pro rychlost 160 uzlu je pro beznou 3 stupnovou glide path klesani 870 fítu
 

Re: Re: Re: Pristavanie   23. 4. 2006 / 22:43
brendon (SVK832)   
NO ked mam pravdu povediac nikdy som nepristaval pomocov pristrojov. Vzdy som isiel na ruku. Inak ako som spominal ta rychost bola nizsia uz si nespominam. Predsa 6 mesiacov je dlha doba.
 

Re: Re: Re: Re: Pristavanie   23. 4. 2006 / 22:50
Tragédie v JRD
pockej pockej ) pristrojove priblizeni nejak nesouvisi s tim, jestli letis na automat nebo na ruku, ILS muzes letet i na ruku )) jinak chudaci papinky ) se musi ucervenit k smrti jestli se plouzis pri zemi 500 feetu / min .)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Pristavanie   23. 4. 2006 / 23:06
brendon (SVK832)   
Ako sominal je to davno. Ale samozrejme moje "pristavacia procedura" amatera sa zkladal zakladnych troch bodov 1. Dostat sa do 2000 nad zemov 2 jak som zacal mat drahu dohlade zacal klesani vecsinov to bolo 1800feet/min 3 Tesne pred pristanim (rozumiet cca 20s) som zacal dorovnavat lietadlo do 500feet/min a uz ked som sa isiel doknut drahy tak som este mierne zvihol. A pristal som ako decky zadocek na nocnicek
Inak co mam rozumiet pod "papinky"????
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavanie   23. 4. 2006 / 23:08
Tragédie v JRD
papinky ... zdrobnelina od PAPIny .. PAPI svetla .)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavanie   23. 4. 2006 / 23:18
Rozšafín Ctibum   
Zkus tenhle postup v Karlových Varech, na 29ku
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavanie   23. 4. 2006 / 23:28
brendon (SVK832)   
Pochybujem, ze mi divolia VFR na IVAO s B747
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pristavanie   23. 4. 2006 / 23:37
Tragédie v JRD
jak souvisi VFR s B747 s pristavanim v karlovych varech?
PS: let VFR s boingem ti na ivao dovoli naprosto bez problemu ...stejne jako v realu
 

Re: Pristavanie   23. 4. 2006 / 00:57
PjSky   
hehe to je teda pekne vypeceny thread

dej si prudky vitr a zkousej pristavat se zlinem

az ti to pujde, jdi do bulika a nebudes mit problemy
 

Re: Re: Pristavanie   23. 4. 2006 / 12:31
pawlick
A jak se dá změnit vítr? Díky
 

Re: Re: Re: Pristavanie   24. 4. 2006 / 01:11
PjSky   
hehehe... no tak to je sila zkus CREATE FLIGHT - WEATHER - USER DEFINED - CUSTOMIZE WEATHER - WIND SPEED -- tady si dej tak... no uvidis sam... WIND DIRECTION - nejlepe v uhlu 90 ke smeru drahy kde budes cvicit...
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ