Hel kolego z aerolinek, si z nás děláš malinko srandu, ne? Jak říkal Tragéd, co slovo, to perla. Tak za a) neděs začínající piloty nepravdama a za b) vypadá to, že máš ještě sám co studovat. Vůbec nevím kde bereš jistotu, že na IFR potřebuješ "slušný" stroj a že je VFR je frazeologií těžší. Kdybys napsal jiný tak jo, ale těžší... Jo a IFR ti klidně bez problému zaletím (v rámci svých, nebojím se to přiznat, skromných znalostí) s Defaultním BE-58.
Vřele doporučuji ti přesedlat do Cessny a začít s VFR. Obyčejně se totiž výcvik začíná tímto směrem a nikoliv obráceně. Přijde mi, že máš malinko představu, že IFR let je vlastně jen chvilka programování, vzlet, čučení z okna a pak přistání možná i na ruku. Jestli jo, tak pak ti "závidím" tu krásnou naivní nevědomost. Pokud se pletu tak se ovšem omlouvám. |
|