FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 7. 1. 2025, svátek má Vilma Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Nestačim se divit..:) Jeden příspěvek | Celý strom
Nestačim se divit..:)   13. 4. 2006 / 22:25
pseudoMates
Tak tohle byla silná káva i na mě, přátelé..)
Dnes večer jsem měl docela divnou náladu, a tak jsem se jal špehovat, kdo kde dělá chyby..) Vzhledem k tomu, že jsem na LKPR viděl připravujícího se ke vzletu jednoho nejmenovaného pilota BHA (což je vždy záruka nějaké "zábavy") tak jsem se vypravil po jeho stopách. (S tím dotyčným si to pak ještě vyříkáme..) Měl namířeno z LKPR do LJLJ.. Online byli: LKPR_TWR, LOVV_CTR (kdo jiný, než "bourák Salzl, jak doložim dvěma obrázky na konci), LJLA_CTR a LJLJ_TWR.
Takže tento pilot po odladění na Unicom od LKPR_TWR, letěl po plánované trati. Když byl asi 15NM od hranic FIRu, tak jsem si naladil Dietra a poslouchal a sledoval text. Měli tam zrovna nějakej event mezi LOWW a LIPZ, takže tam bylo mašin, jako...no, prostě hodně.. Když byl pilot XY asi 30NM za hranicema, pořád jsem neobjevil ani známku kontaktu.. Ani na voice, ani na text. Vzhledem k tomu, že byl Dieter docela vytíženej, tak jsem si říkal, že prostě se jen neprotlačil na freq. I to se občas stává.. Když už se ale pomalu blížil XY ke Grazu a pořád ani na textu, ani na voice žádný kontakt a hukot na freq. polevil, napsal jsem Dietrovi, jestli se ho on pokusil zavolat f-cí "force act". Bez odpovědi. Nakonec jsem psal do Ljublani, jestli Dieter aspň třeba nežádal hand off pro toto letadlo. Odpověď byla negativní..
Nakonec to dopadlo tak, že XY se přihlásil na TWR, v době, kdy komplet sestup provedl bez jakéhokoliv ohlášení se patřičnému řídícímu a na zcela normální frázi :XY contact LJLA_CTR on 135.25" odpověděl mlčením, byl SUPem odpojen od sítě.
A než jsem se stačil probrat z tohohle, koukáme s Filipem, že Dieter právě sráží éra... Odnesl to chudák AUA502. (Na vrub pilotů je ale potřeba podotknout, že ani jeden z nich neprovedl TCAS clb, popř. desc., což je snad ještě hrubější chyba, než Dietrova povolení) Nejprve AUA502 proletěl skrz KLM a asi 4 minuty poté letadlem BAW. Zde jsou screeny.
P.S.
Dnešek mě přesvědčil, že veškeré lety na jih, budu plánovat buď přes Mnichov, nebo Budapešť.. Vídni se radši vyhnu...
9588 B / 600 x 491 / AUA502vsBAW552.jpg
10102 B / 581 x 500 / KLM1948vsAUA502.jpg
   Seznam příspěvků  

Re: Nestačim se divit..:)   13. 4. 2006 / 22:41
Lowmick   
Teda s tim Dietrem to je husty, kecal jsem s nim jen parkrat, pri malym provozu, to slo vsechno v poho. O jeho kouskach jsem vedel jen z vypraveni, ale tohle je fakt moc ted je uplne "pristizen pri cinu"
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Nestačim se divit..:)   13. 4. 2006 / 22:44
pseudoMates
Bohužel, i tak je to naprosto neprůstřelný... Co jsem se dozvěděl od kolegů, co měli "tu čest" vést bilaterální jednání se staffem AT, tak jejich přístup je, něco ve smyslu, že je to jen hra a nechme je lítat, jak chtějí.. Co mě těší, že i např. jeden mnichovák je z toho a hlavně z Dietra, na prášky..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Nestačim se divit..:)   13. 4. 2006 / 22:47
MadBird
na jedne strane souhlas: ano je to jen hra

na druhe strane: kazda hra ma sva pravidla a letani/rizeni na IVAO je ma rozhodne take...

asi tolik bych opacil danemu rakusanovi na jeho nazor...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Nestačim se divit..:)   13. 4. 2006 / 23:20
Serž   
jo, to je docela presne.
pred jistou dobou sme s Markym leteli z kanarskych ostrovu nebo odnekud z tech krajin no a instruktor1 na LOVV_CTR me "odladil" nekde u ASTUTu na UNICOM ve FL370 a Markyho v 170, oba do LKMT
   Seznam příspěvků  

Re: Nestačim se divit..:)   13. 4. 2006 / 22:45
MadBird
Dieter je proste "bourak"! Kdykoliv sem mel moznost letet pod jeho taktovkou tak to vzdy prineslo plodny zazitek a boleni hlavy.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Nestačim se divit..:)   13. 4. 2006 / 22:49
OK-Milda (BHA410)   
A dyk je hezký si prohlédnout kolegy piloty jak jim to jde pěkně zblízka, no ne?
   Seznam příspěvků  

Re: Nestačim se divit..:)   13. 4. 2006 / 23:01
PjSky   
a sakvis, dyk maj tak peknou scenerku mesto i aiport...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Nestačim se divit..:)   19. 5. 2006 / 00:37
Freneticus
Jo no . snad zavidite Dietrovi ten cas ktory ma ? ?? era nezrazil vtedy, bol som tam aj ja KLM117, a bol som aj na freq a aj na TS , mozem potvrdit ze mu vtedy padal IVAC a este podotknem ze AUA502 (skuseny pilot) sa vyhol zrazkam takze nemate v tychto veciach pravdu sorry
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Nestačim se divit..:)   19. 5. 2006 / 00:49
pseudoMates
Mám zakázáno se o tom bavit, ale jen tě opravim.. I při výpadku radaru je možné řídit..říká se tomu procedurální řízení.. nevim, situaci jsem viděl pouze na radaru a tak usuzuju jen z toho, co jsem viděl a hlavně z mnoha zkušeností před tim...
Každopádně, ta věc je vyřízena a nemá cenu se k tomu vracet..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Nestačim se divit..:)   19. 5. 2006 / 00:57
Freneticus
Okey poznam proceduralne riadenie, jako ale neviem jak by si stihal nejak 30+ aer riadit v takychto poziciach plus ked ti padne cely system tak asi ani to uz nefunguje nechcem to vytahovat tuto temu, kazdy ma svoj nazor, a myslim si ze zbytocne Dietra spinite v niektorych veciach
   Seznam příspěvků  

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ