| | Re: Dotaz k texturam 3. 3. 2006 / 19:14 | |
| | A jak jsi to do toho photoshopu vubec dostal, kdyz to ted neumis dat nazpatek ? Uloz to v BMP 32bit, zkonverti v DXTBmp, nebo v imagetool do DXT1, nebo DXT3, u letadla uprav Aircraft.cfg, aby to vzalo ten tvuj vytvor.
tady mas priklad upravy aircraft.cfg ze Zlina Z-50L, upraveny textury jsou nakopceny do "texture.xra" v adresari s letadlem.V tomto konkretnim pripade mas ukazku pridani prvniho repaintu k originalnimu zbarveni.
---------------
origos:
[fltsim.0]
title=Zlin Z-50 L
sim=Zlin Z-50 L
model=
panel=
sound=
texture=
kb_checklists=
ui_manufacturer=Zlin
ui_type=Z-50
atc_id=SP AUA
ui_variation=Aeroklub Polski
description=The xxx
atc_heavy=0
atc_airline=
atc_flight_number=
pridany repaint:
[fltsim.1] --------------------------- tady zmena misto 0 na 1
title=Zlin Z-50 L RED BULL ----------- zmena nazvu ( podle toho co malujes )
sim=Zlin Z-50 L
model=
panel=
sound=
texture=xra -------------------------- tady se pise nazev adresare s novym repaintem
( v tomto pripade to je "texture.xra" )
kb_checklists=
ui_manufacturer=Zlin
ui_type=Z-50
atc_id=OK-XRA ------------------------ jina volacka ( zmena na OK-XRA )
ui_variation=RED BULL ---------------- taky zmena
description=The xxx ------------------ zde si muzes napsat neco o letade a o sobe
atc_heavy=0
atc_airline=
atc_flight_number=
a pak tipni v FSce screen a podivame se na to, cos vymaloval
A venuj se prvne scenerce co delas a az ji udelas, tak pak maluj letadylka, vsechno
najednou nejde zvladnout Nebo teda nam starsim uz to tak nejde, mluvim za sebe
|
| |
|