Ale já myslím, že to je dost důležitý. Protože silnice je šedá stuha a když na ní nic není, nepoznáš, jestli jde o úzkou silnici zblízka, nebo dálnici z větší výšky. Když jsou na ní krabičky (auta) je prostorový vjem nesrovnatelně jiný.
PS: protože ve FS2k2 addonu Tokyo byli na nástupišti Hikari Shinkansenu i čekající cestující (sice placatí, ale z enfacu velmi přesvědčiví) protokoval jsem tehdy, že ve FS 2006 budou po silnici jezdit auta a ve FS 3000 chodit lidi. Sem zvědavej, jestli mi to vyjde
pokud jde o datum releasu - opět laický odhad - čekejte vánoce 2006. Zatím vždycky bylo FS ohlášeno na srpen září - a "horkotěžko" v prosinci to bylo. Nevidím důvod, proč by to mrkvosoft měl udělat jinak, myslím si, že i toto napínání zákazníka a "šturmování" je ve skutečnosti jen součást obchodní strategie. |
|