| | | Gmax - normála polygonu ?? Poraďte.. 12. 11. 2005 / 11:24 | |
| | Viz přiložený horní obr..
Pokud udělám kopii objektu posunutím tak O.K...
Ale když ho ozrcadlím-- tak on obrátí i normály polygonů.. Pokud se to tak tedy nazývá.. .-)
Jak na to..?? Jak se obrací tyto normály ? Nemůžu s tím hnout .-(
Spodní obr je jen náhled hotové hlavní budovy.. ještě heliport nějaký další baráčky atd.. a usadit na podklad a bude to .-) |
|
| |
|
| | | Re: Gmax - normála polygonu ?? Poraďte.. 12. 11. 2005 / 11:31 | |
| | S G-MAXem bohuzel neporadim ale kdyz koukam na tu tvou nemocnici, tak si ten model nekde schovej, mozna tak budou casem vypadat i v realu
|
| |
|
| | | | Re: Re: Gmax - normála polygonu ?? Poraďte.. 12. 11. 2005 / 11:55 | |
| | Tohle mi dělalo při zrcadlení taky. Musel jsem vždy znovu šáhnout do modelu a upravit ho , ale už nevím jestli jsem tahal jenom textury nebo jestli jsem upravoval i polygony. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Gmax - normála polygonu ?? Poraďte.. 12. 11. 2005 / 12:38 | |
| | Po zrkadleni objekty sa Ti na odzrkadlenom modele obratia normaly (je to celkom logicke ty odzrkadlis nielen objekt ale aj normaly), pre toto musis pouzit funkciu "Reset XForm " ktoru najdes v Utilities. (Staci kliknut raz), a nalsedovne model opat prekonvertujes do Editable Mesh (Poly) cez rightclick. A teraz uvidis ze sa Ti uz aj v Gmaxe prehodili normaly tak ako ich vidis v FS, takze si oznacis vsetky polygony (alebo tie co su prehodene, ale to su vacsinou vsetky) a v Modify - Polygon si das funkciu Flip (v kolonke Normals). A je to
Peter |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Gmax - normála polygonu ?? Poraďte.. 12. 11. 2005 / 13:25 | |
| | La Perfect !-) Viva .-) To se to pracuje .-))
A jde i nějak zobrazit ty normály hromadně na všech objektech..? Např. v cinemě jdou zobrazit takové malé šipečky... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Gmax - normála polygonu ?? Poraďte.. 12. 11. 2005 / 14:59 | |
| | Ano da sa, v Modify - Polygon si hned na zaciatku (hore) zaskrtnes "Show Normals "
Peter |
| |
|
|