| | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 15:54 | |
| | Nemůžu přijít na to, jak provést sestup v systému ILS. FSX - letadlo B 737-800. Celý let v pohodě, řízený autopilotem. V přiměřené okamžiku před cílovým letštěm upravím výšku cca na 3000, rychlost na 200. V okamžiku zachycení systémem ILS (zvuk.signál), přepínám z GPS do NAV.
Řízení směru pokračuje bezchybně. Značka výšky na indikátoru se začne v určitém okamžiku posouvat dolů, ale střední hodnotu (při které předpokládám, má začít řízení výšky sestupu) ležerně přehlédne a ta indikuje, že je třeba výšku snížit ručně. PROČ?
Systém aut. klesání mi tedy ne a ne fungovat. Při mém trápení se mi několikrát stalo, že vše zafungovalo správně - jenže zase nevím proč?
Díky za každou radu. |
| |
|
| | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 16:18 | |
| | Nepises na akom type lietadla ci je to default ci pmdg alebo ine...Aby ti to fungovalo sa na ils priblizeni pouziva tlacitko aproach ked lietadlo zachyti ils paprsok tak to stlacis a autopilot ho zrovna s osou drahy a aj vertikalne s uhlom klesania... |
| |
|
| | | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 17:05 | |
| | Proste treba hladat tlacitko GS alebo APP |
| |
|
| | | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 19:30 | |
| | Přiznám se, že nevím co to jedefault či pmdg. Je to typ letadla, který jsem uvedl. Ale to asi není to podstatné, neboť problém se týká i jiných typů. Co se týká použití tlačítka aproach, tak to mám samozdřejmě stisknuté po celou dobu letu, jinak by přece autopilot nefungoval. To je alespoň moje zkušenost (teď jsem si to znovu ověřil). |
| |
|
| | | | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 20:34 | |
| | Pozor, v autopilot a approach je rozdíl. |
| |
|
| | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 19:28 | |
| | Ahoj Miloši. V první řadě musíš mít naladěno navigační rádio na konkrétní frekvenci dráhy, na níž přistáváš(pokud možno na obou, nic tím nezkazíš, na některých letištích ti to i přistávací světla, pravidla pro jednotlivá CAT teď nejsou důležitá). Dál tě zajímá tlačítko APP, CMD A, CMD B, u defaultní 737 přepínač NAV/GPS., u airbusu tlačítko ILS, APR. Princip je stejný, jen se to krapet liší tip od tipu. |
| |
|
| | | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 19:47 | |
| | Ano díky. To jsem zkoušel. Ted jsem trošku "postudoval" a zjistil jsem, že rozhodující pro úspěšný sestup je stabilní a daná vertikální rychlost (klesání) v oblasti, kdy se letadlo již vyskytuje v sestupovém koridoru. Tam bude asi "zakopaný pes". Zkoušel jsem to různě, ale - nic. Takže stejně nevím jak postupovat. Hezký večer. |
| |
|
| | | | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 20:20 | |
| | Rychlost klesání není rozhodující. Můžeš letět s konstantní výškou(ALT HLD) a zachytit LOC/GS a v tu chvíli se ALT HLD vypne. Řekni s jakým letadlem létáš a na jakém letišti a dráze se snažíš přistát. |
| |
|
| | | | | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 20:32 | |
| | Ahoj, vieme Ťa všetko naučiť. Úplne grátis, ale musíme vedieť niečo aj o Tebe. Prosím vyplň dotazník ...
Zatiaľ si zapamätaj toto:
1) autopilot spolupracuje s 1. súpravou COM/NAV
2) GP - zostupová rovina sa nalietáva "odspodu"
3) Otvor si lištu s označením: ČLÁNKY
4) Pre základný výcvik odporúčam lietadlá: Cessna 172, Beech Baron 58 alebo L-200 Morava. |
| |
|
| | | | | | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 21:05 | |
| | dopĺňam bod 5:
5) Lietadlá vo FSX, ktoré sú osadené autopilotom a systémom G1000 vedia spolupracovať aj s 2. súpravou COM/NAV. |
| |
|
| | | | | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 21:13 | |
| | Létam to teď s Boeingem 373-800 a protože potřebuji zvládnout jen toto řízené přistání, "vyrobil" jsem si jen krátkou trať Přerov - Brno. Čili přistávám opakovaně v Tuřanech (ILS 276/111,50). |
| |
|
| | | | | | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 21:16 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 21:40 | |
| | V pořádku ) Výrobce by jsi věděl? Nebo je to "éro" které bylo přímo součástí FSX? |
| |
|
| | | | | | | | | Sestup v režimu ILS 27. 4. 2014 / 06:54 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Sestup v režimu ILS 27. 4. 2014 / 11:35 | |
| | Už ti to psalo několik lidí, ale bohužel to asi zapadlo, protože na to nereaguješ. Děláš všechno více méně správně až na jednu podstatnou věc. Nestačí tlačítlo NAV, ale na autopilotu musíš mít aktivní APP. NAV ti drží pouze směr, ale jedině s aktivním APP zachytí autopilot i sestupovou rovinu. Takže APP a bude to fungovat |
| |
|
| | | | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 20:47 | |
| | Jak napsal STORM na CRZ jsem zapomněl. |
| |
|
| | | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 19:50 | |
| | *typ od typu (typ jako druh, tip jako sazka)
Promin, podsledni dobou do nas ve skole dost tlucou presne tohle, ze pry se v tom hodne chybuje.
|
| |
|
| | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 20:24 | |
| | Neviem ako dlho sa FSkou zaoberas, ale uz starsie verzie FSky mali velmi pekne spravenu letecku skolu a mne sa teda vzdy pacilo ziskat vsetky tie certifikaty z tejto virtualnej leteckej skoly od prveho sola az po ATPL.. Sucastou toho je aj velmi pekne vysvetlene pristrojove lietanie a ILS priblizenie aj s mapami priblizenia.
Ak sa s anglictinou nekamaratis, skus nejaky youtube navod na ILS pristatie, alebo jeden z hromady navodov na nete, kde si mozes vybrat podla svojej chuti.
Pri default boeingu to je letiet podla ATC, ktore ta sklesa a vektoruje k danemu letisku, treba mat prepnuty GPS/NAV prepinac na NAV, na radiach mat naladenu frekvenciu ILS daneho letiska (nezabudnut ho v sby mode), mat nastaveny kurz CRS na danu drahu na ktoru chces pristat a zapnut prepinac LOC a nasledne APP a pri zapnutom autopilotovi by malo vsetko fungovat... |
| |
|
| | | Sestup v režimu ILS 26. 4. 2014 / 22:22 | |
| | | |
|
| | | Sestup v režimu ILS 27. 4. 2014 / 07:36 | |
| | Děkuji všem, kteří mi tady móóóc pomohli. Zatím se odmlčím - jdu studovat. Přijal jsem i "pohlavek" od "Instructora", který slíbil, že naučit mne můžete všechno, ale potřebujete také vědět něco omně. Šel jsem do sebe a doplnil jsem své Info. Ahoj |
| |
|
| | | | Sestup v režimu ILS 27. 4. 2014 / 12:58 | |
| | Ahoj,
tak jsem si to zaletěl(lážo plážo), udělal nějaký obrázky, takže. když budeš mít éro nastavený jako na obrázcích tak musíš sednout i kdyby jsi nechtěl. Na prvním obrázku je mimo jiné VS = 0, aby jsi opravdu věděl že nehraje roli. Na NAV 1, NAV 2 je naladěný VOR BNO a ve STBY mám ILS28. Na druhém obrázku je situace, kdy jsem se(jakš takš) usadil do osy RWY, přepnul obě rádia na 111,50 a stiskl tlačítko APP. Po zachycení paprsku autopilot odpojil ALT HLD a vesele jsem sedl )
Dej vědět jak to dopadlo. ) |
| |
|
|